User Tag List

Sayfa 228/492 İlkİlk ... 128178218226227228229230238278328 ... SonSon
9339 sonuçtan 4.314 ile 4.332 arası

Konu: 2010 Megane III Coupe

  1. #4314

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alpello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jantları ne kadar boyatmıştınız acaba? (aynı jant benim aracımdada var 17' bunları boyatsammı diye düşünüyorum, 18' RS jantı bulmak isterdim ama yok hiç)
    Rs jantı benimde hoşuma gitti ancak daha replicası yok diye biliyorum.Geçenlerde sahibinden.com'da 19' satıldı 2.400 tl ye

  2. #4315

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EM-RE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 cm çok rahat fark eder kardesim,tam mazot ile..ya istesem arkayida basardimda en başarılı yol tutus bu sekilde oldu kafa zaten dipte o jantlarla daha gideri yok..
    Arkayı basmak benimde kafamda abi ama konuşmuştuk seninle yol tutuş konusu aklımı çeliyo Galiba yaza doğru arkayıda basıcam gibi duruyo

  3. #4316
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre-e Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkayı basmak benimde kafamda abi ama konuşmuştuk seninle yol tutuş konusu aklımı çeliyo Galiba yaza doğru arkayıda basıcam gibi duruyo
    Kw coilover en fazla 55mm basilir yazior sizinki baska bi marka miydi aaba?

  4. #4317
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkada pay yok diye hatırlıyorum emre..
    Alıntı Velter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kw coilover en fazla 55mm basilir yazior sizinki baska bi marka miydi aaba?
    ben cevaplıyım
    Kw Coil var By Megane da, taktırdıgımız gün en dip hal basıklık beni memnun etmedi emre ile telefon konusmasında naparız dedik, nam'a gidip yayları preslettik ve su anki basıklıgı elde ettik. yaylar preslenmeden önce su anki düşüklüğünden 2cm daha yüksekti herhalde öyle hatırlıyorum.
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  5. #4318

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    90 dan bu yana araç sahibiyim,aldığım tüm araçları ilk başlarda bakla keserek,ardından yay takarak düşürdüm.Bunca yıldan sonra şunu öğrendim ki,aracın performanslı ise basmak lazım.Yol tutuş için şart,ancak konfordan vazgeçip her kasiste yavaşlama,içinin acıması gibi duygular da beraberinde geldi.Şimdi bu araç bana arkadan X6 havasında geldi.Artık sadece görüntü olsun diye kesinlikle basmayı,düşürmeyi planlamıyorum.Bir de merak ettiğim konu zaten araç mühendisleri bu araçları üretirken bence bizden çok daha fazla hesap kitap yapıp ona göre yay,lastik koyuyorlar.Yollarımız yurt dışı gibi olmadıkça,veya RS gibi 200 hp üstü özel kullanım araçlar olmadıkça da düşürmek sadece üzüntü tasa yaşatacak.Gündelikte de binilen bir araçla fazla oynamamak lazım diye düşünüyorum.

  6. #4319

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göki,ZD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkada pay yok diye hatırlıyorum emre.
    Evet abi ama sanki konuştuğumuzda inanırsak dahada düşürürüz diye konuşmuştuk yada benmi yanlış anlıyorum

  7. #4320
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen inanmaya karar ver sonrada haber ver,gerisine karışma

  8. #4321

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EM-RE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen inanmaya karar ver sonrada haber ver,gerisine karışma
    Tamamdır abi mart gibi inanmış olurum yağmurda hiçbir çukur görünmüyo günde min. 100 km yapıyorum araba 43.xxx km' geldi zaten

  9. #4322
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin yerinde olsam basmam,merkezini kaçırma arabanın,onun düşüklüğü ile arkaların kalın olması çok iyi dengede su anda ,ii bir lastikle virajda cogu arabaya saka yapabilirsin...

  10. #4323

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EM-RE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin yerinde olsam basmam,merkezini kaçırma arabanın,onun düşüklüğü ile arkaların kalın olması çok iyi dengede su anda ,ii bir lastikle virajda cogu arabaya saka yapabilirsin...
    Bu yüzden çok kararsız kalıyorum zaten abi neyse bakalım şu yılbaşı falan bir geçsin konuşuruz tekrardan.

  11. #4324

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 dan bu yana araç sahibiyim,aldığım tüm araçları ilk başlarda bakla keserek,ardından yay takarak düşürdüm.Bunca yıldan sonra şunu öğrendim ki,aracın performanslı ise basmak lazım.Yol tutuş için şart,ancak konfordan vazgeçip her kasiste yavaşlama,içinin acıması gibi duygular da beraberinde geldi.Şimdi bu araç bana arkadan X6 havasında geldi.Artık sadece görüntü olsun diye kesinlikle basmayı,düşürmeyi planlamıyorum.Bir de merak ettiğim konu zaten araç mühendisleri bu araçları üretirken bence bizden çok daha fazla hesap kitap yapıp ona göre yay,lastik koyuyorlar.Yollarımız yurt dışı gibi olmadıkça,veya RS gibi 200 hp üstü özel kullanım araçlar olmadıkça da düşürmek sadece üzüntü tasa yaşatacak.Gündelikte de binilen bir araçla fazla oynamamak lazım diye düşünüyorum.
    Şöyle birşey yani, eibach 3.0 mm , h&r 3.5 gibi gündelik kullanıma uyabilen,hafif alçaklık+yol tutuş katabilen yaylar takılabilir kanımca.He 5lik yay, coil felan ayrı bir durum.Coil taktıran 10 kişiden 7'si görüntü için yapıyor genelde
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  12. #4325
    MehmetAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lastik camurluga girmedikce bence sikinti olmaz
    Meganea 3,5luk yay takinca diger stock araclar kadar yuksek oluyo coili bilmem fakat 5lik yayin bi sorun olacagini dusunmuyorum.

  13. #4326

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MehmetAli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lastik camurluga girmedikce bence sikinti olmaz
    Meganea 3,5luk yay takinca diger stock araclar kadar yuksek oluyo coili bilmem fakat 5lik yayin bi sorun olacagini dusunmuyorum.
    Coilde lastik çamurluğa girincede sıkıntı olmuyor Megane stock'ta gerçekten suv gibi abartısız. 3,5 luk 5 lik yayla şehir içinde sokak aralarında insanı zorlayacağını düşünmüyorum anca normal kıvama geliyor

  14. #4327

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    34
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şöyle birşey yani, eibach 3.0 mm , h&r 3.5 gibi gündelik kullanıma uyabilen,hafif alçaklık+yol tutuş katabilen yaylar takılabilir kanımca.He 5lik yay, coil felan ayrı bir durum.Coil taktıran 10 kişiden 7'si görüntü için yapıyor genelde
    Güzel diyorsun da neticede 105-115 hp arası araçlar bunlar,yolu zaten tutan düzgün bir lastik ve amortisör sistemi.Sadece sürüngen görünmek ayrı bir zevk ancak bu güçteki bir araçla zaten performans viraj filan ekstrem değil.Ağırlık zaten 1200 kg üstü,ne bekliyoruz da vermiyor demek lazım

  15. #4328
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emre-e Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yüzden çok kararsız kalıyorum zaten abi neyse bakalım şu yılbaşı falan bir geçsin konuşuruz tekrardan.
    ben araba ile oynama derim. emre sertlik yumusaklıgı 10 gün deneye deneye oturttu diye biliyorum. araca yapıcagın en güzel şey dou gibi tesisat yapman. bide roll için tenekeleri yedekde bulundurman
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  16. #4329
    volkan_gs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Acıbadem
    Mesaj
    1.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel diyorsun da neticede 105-115 hp arası araçlar bunlar,yolu zaten tutan düzgün bir lastik ve amortisör sistemi.Sadece sürüngen görünmek ayrı bir zevk ancak bu güçteki bir araçla zaten performans viraj filan ekstrem değil.Ağırlık zaten 1200 kg üstü,ne bekliyoruz da vermiyor demek lazım

    Daha yüksek hızda virajlara girmek için veya en basitinden günlük kullanımda kendimizi daha güvende hissetmek için 200hp üstü araç mı almamız lazım

  17. #4330
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogunmisir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 dan bu yana araç sahibiyim,aldığım tüm araçları ilk başlarda bakla keserek,ardından yay takarak düşürdüm.Bunca yıldan sonra şunu öğrendim ki,aracın performanslı ise basmak lazım.Yol tutuş için şart,ancak konfordan vazgeçip her kasiste yavaşlama,içinin acıması gibi duygular da beraberinde geldi.Şimdi bu araç bana arkadan X6 havasında geldi.Artık sadece görüntü olsun diye kesinlikle basmayı,düşürmeyi planlamıyorum.Bir de merak ettiğim konu zaten araç mühendisleri bu araçları üretirken bence bizden çok daha fazla hesap kitap yapıp ona göre yay,lastik koyuyorlar.Yollarımız yurt dışı gibi olmadıkça,veya RS gibi 200 hp üstü özel kullanım araçlar olmadıkça da düşürmek sadece üzüntü tasa yaşatacak.Gündelikte de binilen bir araçla fazla oynamamak lazım diye düşünüyorum.
    coil tak o mühendislere küfür edersin emin ol..
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  18. #4331
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göki,ZD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben araba ile oynama derim. emre sertlik yumusaklıgı 10 gün deneye deneye oturttu diye biliyorum. araca yapıcagın en güzel şey dou gibi tesisat yapman. bide roll için tenekeleri yedekde bulundurman
    en basta LASTIK!!!


    o Kumholardan hala kurtulmadin mi sen Emre

  19. #4332

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Mesaj
    166
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göki,ZD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkada pay yok diye hatırlıyorum emre..


    ben cevaplıyım
    Kw Coil var By Megane da, taktırdıgımız gün en dip hal basıklık beni memnun etmedi emre ile telefon konusmasında naparız dedik, nam'a gidip yayları preslettik ve su anki basıklıgı elde ettik. yaylar preslenmeden önce su anki düşüklüğünden 2cm daha yüksekti herhalde öyle hatırlıyorum.
    Abi peki bu yayları presleyince herhangi bir olumsuzluk olmuyor dimi ? bana da presleyelim dediler eibach var ama bi yandan çok sağlıklı olmaz sürtme sesi yapar, kırılır diyenler oldu . nekadar doğru acaba ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •