Turbo hortumunda kaçırmayı nasıl tespit ettiniz acaba?Bizlerdede olabilir belki önlem alma açısından :)
Printable View
İntercoolerdan cikan alt hortumun onune blow bagladigim icin zamanla genlesmeden yirtildi cunku fabrika borusu cok sert malzeme esneme yapmiyor suan onun caresine bakmaya silikon boru uydurmaya calisioruz
Anladım,,,,
Arkadaşlar usb girişi torpidoda mı yoksa resimdeki yerdemi oluyor , meggy3'lerle ilgili bir siteden buldum bunu
http://img696.imageshack.us/i/megane...plugmusic.jpg/
torpidoya ekleniyor, bizimkilerde orda çift giriş var biliyorsunuz değişmiyor bu fabrika çıkış herhalde yada yurt dışında öyledir opsiyon belki :)
beyler bizim coupe lerin iç tasarımında biraz dekorasyon eksikliği var gibi geldi. özellikle de pedalların değişmesi gerekli..
ebay de megane gt coupe pedalı aratırken replikasına rast geldim. nasıl sizce?
http://cgi.ebay.fr/PEDALES-PIED-MEGA...item20b543d5b0
güzeL ama bana biraz pahalı gibi geldi..
Arkadaşlar şu remap sonrası ses değişimi muabbetini biraz açabilirmisiniz acaba ?
Hatta hafiften toklaşıyor sankimm..
daha fazla yakıt püskürtmeden güç kazanamazsınız.. daha fazla yakıt yakarsanız daha fazla eksoz gazı oluşur.. daha fazla gaz daha fazla turbo devri, haliyle basınc demektir..
yani turbo ayarlarını yükseltmeseniz bile yakıt arttığı için dolaylı yolda basınc yine yükselir..
max torkun üretildiği turbonun peak yaptığı basıncı değiştirmeden cont. basıncı bim miktar arttırarak da güç kazanılır ama size şehir içinde lazım olan tork olduğundan yapılan map sadece gazlarken içinize yarar.. biz daha cok günlük kullanımda sık kullanılan devir bandı üzerinde çalışır size oralarda tork kazandırırız ki yapılan işden fayda sağlıyabilesiniz..