Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
demek hard tarzda bişiler olsa hepten çıldıracak kangoo
merak ediyorum normal 1 yazılımla aşağı yukarı dizel 1 araçtan +30 hp alınıyor ekstra 10-15 hp felan daha almak için turbo basıncına mı dokunmaya başlıyorsunuz bu sefer ? yani normal soft 1 yazılımda sanırım turbo basıncı değilde püskürtme artırılarak güç alınıyor?
daha önce yazılmış zaten chip ile ilgili referansları güçlü olan bir yerden yaptırmak lazım.caddy ye yaptıran biri vardı tanıdığım bayağı sıkıntı çekti.onun dışında dobloya yapan başka bir arkadaşım vardı bilindik sağlan bir yerden yaptırdı sorunsuz şekilde biniyor.
kat iptali egzos a gelince farkedilir şekilde değişti araç.fakat ses çok fena.alt devirlerde aşırı tok magirus lar gibi ses gelmeye başladı yüksek devirlerde üfleme sesi.bayağı son susturucu denedik ama pek faydasınıda görmedik açıkçası
benım aracımda aynı motor var chıple 142 hp aldım ve kaptor denen bı parca bozuldu yuksek basınctan buda mazot pompasının ıcınde onun ıcın mazot pompası degıstı bu problemın sızde olması mumkun bızım mazot pompaları 65 lık clıodada aynı bızlerdede aynı mazot pompanızı degısıtırın sonra devam edın sımdı ben arastırmadayım ne olabılır ne yapılabılır dıye ... 142 hp 320 nm tork aldım aracımdan sadece chıp fıltre yakında egsozve downpıpe ta yapıcam 150 olsun benım olsun
o zaman hard yazılımlarda dahada fazla turbo basıncı açılıyor riskde buradanmı geliyor mehmet bey ?
üzerindeki turbonun kapasitesi belli zaten..bi yere kadar karışımı dengeleyebiliyoruz..sonrası daha fazla mazotla çıkıyor..zengin karışım güç getirirken duman ortaya çıkıyor..
yani daha hard yazılım daha fazla mazotla oluyor..beraberinde duman ve ısı sıkıntısı..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
sizin kullancılardan gözlemlediğiniz bu yani , atıyorum aynı aracı 130 hp yaptığınızda oluyordur 150 de müşterinin beklentisine göre çok ciddi sıkıntılar çıkarıyormu c segm. comman rail dizeller ? ben düşünüyorum aklımda 145 tarzı rakamlar war ,ne gibi sıkıntılar yaşarım ?nelere dikkat etmem gerekir ?
yeni jenerasyon dizel motorlar daha katı emisyon normlarında olduğundan daha yüksek mod potansiyeline sahipler..
ornk
163 hp lik bmw 20d makinasından komple eksozla 210 hp gibi güç çıkıyor..
177 hp lik yeni motordan komple eksozla 245 hp ler çıkıyor..
daha düşük hacimden daha yüksek gücü daha az çevre kirleterek çıkarmak için devamlı ARGE yapıolar..ve ortaya daha kapasiteli daha sağlam motorlar çıkıyor..
105hp 1.5 dCi da serinin modifiye potansiyeli en yüksek motoru..
ben kolaylıkla alınabilen 140 hp yi bile sağlıklı buluyorum..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
bende 142 hp guc verdı sadece yazılımla 1.5 dci dan , bı sure sonra mazot poompam degısmek zorunda kaldı kaptor denen bı parccadan dolayı okadarda saglıklı degıl dedıngız gıbı yasayan bırıyım sonucta
yaşadığınız arıza ile yazılımınızın pek bi ilgisi yok..
chip pompayı kapasitesi dışında çalıştırmaz..
bide yazılımdan yazılıma fark var tabiki..
Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan
aynen bende daha bır problem olmadı masallah. yaptıgım araclarda da bı arıza rastlamadık. bende bu hafta olcturucem aracı sonucu paylasırım. bakalım bızım kangooR ne cıkıcak.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
bıdaha yazılımı koyucam bakalım olursa aynı problemkı bu sefer servıs artı kne der bılmem olmassada alakası yok dırek bakmadanetmeden alakası yok denemez bence 30 bın kmdekı bı aracın pompası bozuluyor ve bu lagunalarda aynı hata kodunu turkıyede veren tek aractı
Bende kat'ı iptal etmeye karar verdim yazılımdan önce, nasılsa sensör yok iyi kaynak yapan her ustacıda iş biter Muayene de dizellere katalitik zorunluluğu olmadığı için problem çıkmayacak.
Yalnız şunu fark ettim bugün, hava filtre sistemimiz acayip sesi azaltmaya odaklı ve bu güç kaybettiriyor diye düşünüyorum. (kangoo için aynı mıdır bilmiyorum)
Debimetre ve filtrenin devamında yarım metre boru tamponun soluna doğru ilerliyor (akünün ve ecunun arasından sıyrılıp), ve orada sesi azaltma amaçlı 2 susturucudan (tüp şeklinde susturucu derken) dönüp ucu tampona ters bir şekilde duruyor. Çok dolambaçlı bir sistem ama aküyü bagaja taşımadan orada bir sistem kurabilmek zor gibime geliyor.
Kafa yorarsam güzel bir sistem bulabilirim 1-2 gün düşünmem lazım bir de bunu yapacak adam bulmalıyım.
Bir de 105 liklerin intercooler'i 80 liklere göre küçük fakat kalın (daha karemsi bir intercooler), aslında büyüterek daha iyi güç elde edilebilir önü bomboş ama zaten 1500 ün altı çok ölü, bir de daha geç spool ederse iyicene yanarız.
Stock halde turbo peak 1.7 bar basıyor bu arada bugün biraz kurcaladım mevzuyu, hatta 1.8 leri bile görüyor.
kat konusunu bende dusunuyorum ama genelde bosaltalım dıyorlar onu ıstemıyorum ama yakın zamnada ya zorunluluk gelırse :S fıltre borusu okadar dolanbaclımı bugun arkadasın megane 3 te bakıordumda ole degıldı anlattıgınız gıbı bıde benım lagunada hıc degıl
Bence boşalttırma katalitiği en azından satarken sahibi isterse geri taktırırsın ya da zorunluluk gelirse, düz boru yaptırman daha mantıklı bence en azından elinde kullanılabilinir bir katalitik bulunur.
Filtre camın hemen önünde (akünün arkasında) ama tam tesisat kaputu açınca görünmüyor. Kaputu açtığında motorun sağ tarafında karşına çıkan Stickerli büyük kutu akünün kutusu, hemen önünde (panele doğru önünde) ecu var. Filtre en arkada (cama doğru) geliyor fakat devamı akünün arasından aşağı doğru ince bir boruyla ilerliyor, tamponu sökmeniz lazım nasıl bir yol izlediğini görebilmeniz için Ben söktüm ondan zaten şaşırdım ne gerek vardı bu kadar dolambaçlı bir yola diye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)