User Tag List

Sayfa 4/492 İlkİlk ... 234561454104 ... SonSon
9339 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 2010 Megane III Coupe

  1. #58
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benımde kangoo m var 2010 1.5 105 hp 6 ılerı.

    ıkı adet aldım ıkısınıde chıpledım. ıkısınınde canını aldım. bırı pert oldu zaten. dıerınınde canını alıyorum. dyno ya cıkmadım ama hyundaı era harıcı (140 tan sonra) gecen olmadı daha. aracım 1480kg ruhsatta yazıyor kantara cıkmadım daha ama 1480 den daha agır sankı. ama cok serı ben cok memnunum. duz yol 200 sıkıntısız yapıyor. arac yuksek oldugu ıcın ruzgar cok tutuyor.
    araba 1500km de ıken deneme yapmıstım sımdı 6700de daha ıyı gıdıo km yukseldıkce motor acılıyor ve daha ıyı gıtmeye baslıyor. ılk 10.000km bakımında hava fıltresını k&n ıle deıstırıcem ınsallah. egr yı de ıptal edıcem. egr guc artısı saglamıyor ama yakıt farkedıyormus. ben kullananlardan bu skeılde yorum aldım. chıp+fıltre+egr ıptalınde bu sekılde oluyormus. ama ıste egzosdur fln gırınce ısın ıcıne belkı egr den guc cıkıyordur orasını bılemem.
    aracım 5.9lt yakıyor sehır ıcı. uzun yolda 4.8lt. yakıyor. chıp ını kendım yaptım. dertsız tasasız zaten benım chıp ı mı kullanan arkadaslar var. yazılım yaptırmayı dusunen arkadaslar var ıse benımle ırtıbata gecerlerse referanslarımı sunarım ben yetkılı servıslere calısıyorum genelde bu tıp konularada yazmıyorum zaten. ama turbo problemı olan cogu aracı duzelttım. range rover x-5 toureg audı q7 gıbı.

    bende benım kangoo nun bı kadran vıdeosunu cekıp paylasıcam.
    yazılım soft tarzda mı yaptınız acaba? dyno çıkarsanız paylaşırsanız sewiniriz bize de örnek olurdu ....

  2. #59
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı alper a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bizimki Doguştan Şanslı Desene Mehmet )))
    vallahi orasını bilemiyorum ama açıkcası 100 lük motorla 105lik motor açıkcası ayrı 2 dünya gibi her açıdan

  3. #60
    alper a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Turqui-İstanbul-Yeşilyurt
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coupeler kaç kg bnmki 1,4 ton kalkcak olan varsa kalkalım ehuheu
    '03 Corsa 1.7 DTI By Megachips & '09 Megane II 1.5 DCi By EcuFast



  4. #61
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı renault_f1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım soft tarzda mı yaptınız acaba? dyno çıkarsanız paylaşırsanız sewiniriz bize de örnek olurdu ....
    aynen soft olarak yaptırdım.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  5. #62
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen soft olarak yaptırdım.
    demek hard tarzda bişiler olsa hepten çıldıracak kangoo
    merak ediyorum normal 1 yazılımla aşağı yukarı dizel 1 araçtan +30 hp alınıyor ekstra 10-15 hp felan daha almak için turbo basıncına mı dokunmaya başlıyorsunuz bu sefer ? yani normal soft 1 yazılımda sanırım turbo basıncı değilde püskürtme artırılarak güç alınıyor?

  6. #63
    ali_utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    808
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önce yazılmış zaten chip ile ilgili referansları güçlü olan bir yerden yaptırmak lazım.caddy ye yaptıran biri vardı tanıdığım bayağı sıkıntı çekti.onun dışında dobloya yapan başka bir arkadaşım vardı bilindik sağlan bir yerden yaptırdı sorunsuz şekilde biniyor.
    kat iptali egzos a gelince farkedilir şekilde değişti araç.fakat ses çok fena.alt devirlerde aşırı tok magirus lar gibi ses gelmeye başladı yüksek devirlerde üfleme sesi.bayağı son susturucu denedik ama pek faydasınıda görmedik açıkçası

  7. #64
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım aracımda aynı motor var chıple 142 hp aldım ve kaptor denen bı parca bozuldu yuksek basınctan buda mazot pompasının ıcınde onun ıcın mazot pompası degıstı bu problemın sızde olması mumkun bızım mazot pompaları 65 lık clıodada aynı bızlerdede aynı mazot pompanızı degısıtırın sonra devam edın sımdı ben arastırmadayım ne olabılır ne yapılabılır dıye ... 142 hp 320 nm tork aldım aracımdan sadece chıp fıltre yakında egsozve downpıpe ta yapıcam 150 olsun benım olsun

  8. #65
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı renault_f1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    demek hard tarzda bişiler olsa hepten çıldıracak kangoo
    merak ediyorum normal 1 yazılımla aşağı yukarı dizel 1 araçtan +30 hp alınıyor ekstra 10-15 hp felan daha almak için turbo basıncına mı dokunmaya başlıyorsunuz bu sefer ? yani normal soft 1 yazılımda sanırım turbo basıncı değilde püskürtme artırılarak güç alınıyor?


    turbo basıncı her halukarda yükseliyor..turbo basıncını ellemeden güç arttırımı diye bişi söz konusu olamaz..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  9. #66
    renault_f1
    Misafir
    o zaman hard yazılımlarda dahada fazla turbo basıncı açılıyor riskde buradanmı geliyor mehmet bey ?

  10. #67
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üzerindeki turbonun kapasitesi belli zaten..bi yere kadar karışımı dengeleyebiliyoruz..sonrası daha fazla mazotla çıkıyor..zengin karışım güç getirirken duman ortaya çıkıyor..

    yani daha hard yazılım daha fazla mazotla oluyor..beraberinde duman ve ısı sıkıntısı..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  11. #68
    renault_f1
    Misafir
    sizin kullancılardan gözlemlediğiniz bu yani , atıyorum aynı aracı 130 hp yaptığınızda oluyordur 150 de müşterinin beklentisine göre çok ciddi sıkıntılar çıkarıyormu c segm. comman rail dizeller ? ben düşünüyorum aklımda 145 tarzı rakamlar war ,ne gibi sıkıntılar yaşarım ?nelere dikkat etmem gerekir ?

  12. #69
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni jenerasyon dizel motorlar daha katı emisyon normlarında olduğundan daha yüksek mod potansiyeline sahipler..

    ornk

    163 hp lik bmw 20d makinasından komple eksozla 210 hp gibi güç çıkıyor..
    177 hp lik yeni motordan komple eksozla 245 hp ler çıkıyor..

    daha düşük hacimden daha yüksek gücü daha az çevre kirleterek çıkarmak için devamlı ARGE yapıolar..ve ortaya daha kapasiteli daha sağlam motorlar çıkıyor..

    105hp 1.5 dCi da serinin modifiye potansiyeli en yüksek motoru..

    ben kolaylıkla alınabilen 140 hp yi bile sağlıklı buluyorum..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  13. #70
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 142 hp guc verdı sadece yazılımla 1.5 dci dan , bı sure sonra mazot poompam degısmek zorunda kaldı kaptor denen bı parccadan dolayı okadarda saglıklı degıl dedıngız gıbı yasayan bırıyım sonucta

  14. #71
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaşadığınız arıza ile yazılımınızın pek bi ilgisi yok..

    chip pompayı kapasitesi dışında çalıştırmaz..

    bide yazılımdan yazılıma fark var tabiki..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  15. #72
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen bende daha bır problem olmadı masallah. yaptıgım araclarda da bı arıza rastlamadık. bende bu hafta olcturucem aracı sonucu paylasırım. bakalım bızım kangooR ne cıkıcak.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #73
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bıdaha yazılımı koyucam bakalım olursa aynı problemkı bu sefer servıs artı kne der bılmem olmassada alakası yok dırek bakmadanetmeden alakası yok denemez bence 30 bın kmdekı bı aracın pompası bozuluyor ve bu lagunalarda aynı hata kodunu turkıyede veren tek aractı

  17. #74
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende kat'ı iptal etmeye karar verdim yazılımdan önce, nasılsa sensör yok iyi kaynak yapan her ustacıda iş biter Muayene de dizellere katalitik zorunluluğu olmadığı için problem çıkmayacak.

    Yalnız şunu fark ettim bugün, hava filtre sistemimiz acayip sesi azaltmaya odaklı ve bu güç kaybettiriyor diye düşünüyorum. (kangoo için aynı mıdır bilmiyorum)

    Debimetre ve filtrenin devamında yarım metre boru tamponun soluna doğru ilerliyor (akünün ve ecunun arasından sıyrılıp), ve orada sesi azaltma amaçlı 2 susturucudan (tüp şeklinde susturucu derken) dönüp ucu tampona ters bir şekilde duruyor. Çok dolambaçlı bir sistem ama aküyü bagaja taşımadan orada bir sistem kurabilmek zor gibime geliyor.

    Kafa yorarsam güzel bir sistem bulabilirim 1-2 gün düşünmem lazım bir de bunu yapacak adam bulmalıyım.

    Bir de 105 liklerin intercooler'i 80 liklere göre küçük fakat kalın (daha karemsi bir intercooler), aslında büyüterek daha iyi güç elde edilebilir önü bomboş ama zaten 1500 ün altı çok ölü, bir de daha geç spool ederse iyicene yanarız.

    Stock halde turbo peak 1.7 bar basıyor bu arada bugün biraz kurcaladım mevzuyu, hatta 1.8 leri bile görüyor.

  18. #75
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kat konusunu bende dusunuyorum ama genelde bosaltalım dıyorlar onu ıstemıyorum ama yakın zamnada ya zorunluluk gelırse :S fıltre borusu okadar dolanbaclımı bugun arkadasın megane 3 te bakıordumda ole degıldı anlattıgınız gıbı bıde benım lagunada hıc degıl

  19. #76
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.034
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı muratcantona Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kat konusunu bende dusunuyorum ama genelde bosaltalım dıyorlar onu ıstemıyorum ama yakın zamnada ya zorunluluk gelırse :S fıltre borusu okadar dolanbaclımı bugun arkadasın megane 3 te bakıordumda ole degıldı anlattıgınız gıbı bıde benım lagunada hıc degıl
    Bence boşalttırma katalitiği en azından satarken sahibi isterse geri taktırırsın ya da zorunluluk gelirse, düz boru yaptırman daha mantıklı bence en azından elinde kullanılabilinir bir katalitik bulunur.

    Filtre camın hemen önünde (akünün arkasında) ama tam tesisat kaputu açınca görünmüyor. Kaputu açtığında motorun sağ tarafında karşına çıkan Stickerli büyük kutu akünün kutusu, hemen önünde (panele doğru önünde) ecu var. Filtre en arkada (cama doğru) geliyor fakat devamı akünün arasından aşağı doğru ince bir boruyla ilerliyor, tamponu sökmeniz lazım nasıl bir yol izlediğini görebilmeniz için Ben söktüm ondan zaten şaşırdım ne gerek vardı bu kadar dolambaçlı bir yola diye

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •