o sesten dolayı benimde bişeyler değişti valla.kaldırma motoru mu öyle bişey okadar cok sey değişiyor ki artık takip edemiyorum..en son bagaja su alıyor diye arka sileceğin lastiği değişti :D :D
Printable View
Çoğunuzun 20bin km.yi geçti ve ufak tefek ses problemleri dışında önemli bir kronik probleme rastlanmadı galiba meg.3 lerde. Meg.2 lerdeki kronik sorunları düşününce reno bu sefer iyi iş çıkarmış anlaşılan. Son olarakta 130 luklarla altına imzalarını atacaklar herhalde.
Benim kronik bi sorunum var 3 aydir arabamdan uzagim yaaa :(
Grande punto 1.4 120 liklerle denemeyin, benzinli:)
1055 kg ruhsat kg 125 hp dyno ciktilisi ile denedik gayet guzel yuruyor araba..
Ben cok rahattimda dedigi gibi standartsa arAba cok iyi gidiyor.
Performanslı kullanımda hangi devirde vites yükseltmek lazım ya optimumu nedir?
Olm cok cigerli migierli valla :D bi doniim hele ufak tefek inik cincik yapabilirin :D
Olm la bana kuslar dediki senn yazilim deismis :D dogrumu bakem
Valla ben performansli kullanirken 7 bin 8 bini goruyorum :D saka bi yanada hc devire bakmiorm ne hissediosam yapistiriorm valla :D
Değişti kankacım bir çıtırdan daha açtık.En optimumu bu :D
En cigerli emir değil artık Xdream kardeşimiz ...145+ diyor :)))))
megane dizelciler bolu'da buluşup bir rolling meeting yapıverin :D
walla tjetmi değilmi aslında pek bilmiyorum..1,4 125 hp ruhsattında gördüğüm bunlar 1055 kg yazıyordu.arabada modelli tek kapı en kötü 2008 filandır heralde...
biz 2 kişi o tek...
2 de sıkınca 190 a kadar 3 boy önde sabit ne artıyor ne eksiliyor.. o kdr deneyebildik yol müsait değildi ama bizim şiştiğimiz yerde o daha gider 220 rahat yapıyormuş öyle diyordu.
3 te sıkınca fark biraz daha kapalı kalıyor ama hiç geriye düşmüyor punto..
ben beklemiyordum gerçekten rahat saplarız diye gittim ama kg filan işi bozdu gece gece saplandık sahura kadar uyku girmedi ahahaha :D
ama dizel filan yalan ya adam devir dönüyor biz vites atmaktan manyak olduk :D
emre punto anadolu yakasında siyah renk midir? :)
ozaman bence olay gökide bitiyo gaza getirip seni geçirtmiş olabilir arkadaş kıyağı :hehe: :D
Sanmam kanka oda muhtemelen geçicez diye konusuyordu arabanın içinde giderken...
Zaten adam yanımızdan uzayınca arabanın içinde 2.denemenin ortasına kadar bir sessizlik oldu :D
Aynı kiloda olsalar ahhh
dayı o zaman istanbulda 110 hp ölçülen arabanın yazılımsız,ankarada 90 hp cıkması lazım gibi bişi bizi keklediler sümbül motorlu arabayı caktılarmı dıosun? :)
araç paşada ölçülmedi, ecufast te ölçülmüştü. kalibrasyonu muntazamdı dyno nun
yok yaw.. demek istediğim yazılımlar arasında o kadar fark olmaması lazım diye düşünüyorum.. 20 hp kadar bir fark..
bnm tahmini psikolojik dynomda ilk yazılım ile hardcore yazılım arasında bence 20hp vardır :)
bu kullandığım ıkısının ortası 140+ dıorum çıkartmadım dynoya ama ilk yazılımımım dyno werisi var,onuda bir bulamadım gitti nereye koyduysam buraya ekleyemedim o 136 hp 296torktu. ondan sonra bi çıtır daha açıldı ki ben o farkı hissetmiştim ondan 140+ dır dıorum...ama işte bizim kötülüğümüz biz görüntüden wazgeçemıoruz yani o jantları filan kıyıp söksek araba daha eğlenceli olur ama değmez görüntüsü çok hoşuma gidiyor.
evet büyük jantlar arabayı öldürüyor.. bende yazılımlı megane3 varken 18 jantlı stok meg coupe ile denemiştim.. aynada kaybolmuştu..
20hp fark olabilir bence dogruda.Bi kac arkadsımda megane var Emre'nin aracınıda biliyorum gidişini totale bakarsak her iki aracda yazılımlı ancak biri sanki stage1 digeri 2 gibi.Buda tamamen kullanıcının istegine kalmıs bi durum.Biri digerine otobanda rahat 3-4 boy acar.Kimisi sıfır duman ister,kimisi yürüsün gerisi umrumda degil der vsvs..
dyno kagıdı torpidoda araç kitapları çantası yada onun altında olması gerek...
Evet orayada bir bakın bende çok şey koyuyuroum oraaya:D:DD
Emrenin arabasının gidişini en çok etkileyen faktörlerden biri 18" olmasından çok, jantların ağırlığı. Replika bbs ler ağır janttır, ne 18 ler biliyoruz 16" ağırlığında :)
Bu arada Emre bence kesinlikle katalitiği çıkart turbonun canını almamak adına :D Aracın gidişi de fark edecektir.
Sanırım stage 1 li arkadaş ben oluyom :D
Valla otobanda genellikle 6. vites 130-140 kullanan biri olduğum için hızlı gitmesi çok önemli değil benim için, o yüzden yazılımdan memnunum
Yazılımı yaptırmamdaki esas amaç x ten y ye en hızlı şekilde gitmesi değil, orjinal yazılımda alt devirlerde oluşan hantallığı minimize etmek ve günlük kullanım rahatlığını arttırmaktı. Az yakması da + sı oldu :D A4 2.0 TDI-520D tarzındaki araçlarla da yürüyebiliyor ayrıca.
Ha inanırsam katalitiği iptal eder yazılımı da dibine kadar açtırırım istesem, bunların bana maliyeti 800 tl den daha fazla olmayacak ve 1 günlük bir iş, ama gerek görmüyorum çünkü megane ile yarışmıyorum. :) Hatta o kadar narin kullanıyorum ki normal zamanda, fren balatalarım bile 40.000 km olmasına rağmen hala değişmedi :)
49000 bindeyim bendede orjinal dou :D:D
el freni çekik şekilde birkaç dakika 160la gidip , kıpkırmızı f1 araçları gibi olmuş diskleri suyla coss diye söndürmek ilginçti:D