meggy coupe ıcın extra olan bady kıti servis harıcı bıyerden bulmamız mumkunmudur acaba?? 3600 tl cok bı rakam geldı de... :/
Printable View
meggy coupe ıcın extra olan bady kıti servis harıcı bıyerden bulmamız mumkunmudur acaba?? 3600 tl cok bı rakam geldı de... :/
Telefonla arabadan konuşmak inanılmaz kullanışlı, megan dan bu kadarını beklemiyodum ben şahsen :D aldığımda var olduğunu bilmiyodum kullanınca inanılmaz şaşırmıştım neler koymuşlar arabaya diye :D
@Xdream
Kardeşim tatilde olduğumdan ara ara telefondan girip bakıyorum :) Soruna gelince valla hiç denemedim bluetooth üstünden şarkı dinlemeyi :D Ama tahminim aux ile ses kalitesi daha iyi oluyordur bence.. Telefon bluetooth ile arabaya eşli ama müzik dinlemek için ekstra bir şey mi yapıyoruz :D Birde şarjı daha fazla gitmiyor mu iphone 4'ün.. Zaten çok az gidiyor bana böyle iyice bitirmeyim sonra :D
Diğer soruya gelince öyle bir aparat bilmiyorum kardeşim.. Varsada haberim yok yani.. Ama tesisat konusunda bilgi sahibi olmak isteyen arkadaşlar varsa haziran sonu Allah nasip ederse İstanbul'dayım. Buluşur bakarız sisteme benim makara muhabbet yaparız :icon_tup:
Emirhan da ilkay da lütfen yanlış anlamasın ama, o ana ünite ile tesisat olmaz bildiğin çöp :)
Ana ünite çıkarılırsa bu sefer bluetooth kullanılamayacak
İkilemdeyim :D
Dou bence dinle hani ne bekliosun bilmiorum ama ilkayin arabasi guzel calisyordu ku emirhanin arabasina daha ii bir sistem var diyorlar bana ilkayinki fazla fazla yeter.
İlkay bluetooth ile
dinleme olayinda harici audi dalagasindan aciliyor biraz kurcala bulursun bende boost
aplication var bazen daraldigimda aciyorum cufflatiorum arabanin icinden.. :)
Bu arada bnm ayfon yazilim 4.3.3 ole bisi...
benim foruma bir arkadaş paylaşmıştı FK 5cm yi.
View image: SANY0128
View image: SANY0136
konforda iyiymiş.
hortlattım ama ps in araba niye yürümüyor ikiside orta karar bi yazılım halinde?
KW 20 mm takın kafanız rahat olsun diyorum başkada bir şey demiyorum :D
eibach 3 cm bazı araçlarda etki bile yapmıyor ama megane da ne yapar bilemedim ?
kw 2 cm ?
çok az değilmi 2 cm indirirmi dersiniz hissedilirmi aracın alçaldığı ?
rahat diyorsunuz onda hemfikirizde
indirme durumu nasıl hiç yay yokmuş gibi olmasın?
yoksa tama tadındamı diyosunuz ?
3 cm düşürüyor kw, hatta ön taraf h&r ile birebir aynı. H&r ın arkası çok az daha fazla düşürüyor kw ye göre
Günlük kullanım için en uygun yay kw inanılmaz konforlu ve yol tutuş hiç fena değil :)
KW 20 mm de hemfikiriz galiba ?
yanılmıyorsam megane coupe için özel bir yay değilmi?
Yardımlarınız için teşekkürler..
Evet megane de coupe ve hb için ayrı ayrı üretiyor kw
h&r da coupe hb fark etmiyor ondan sonra kafası yukarda **** yerde geziyo millet :D
Eibach'lerden inanılmaz memnunum...
Örnek resim atayım kendi aracımdan...
[IMG]http://img543.imageshack.us/img543/6...1259743293.jpg Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
kullanıcıya kalmış
mesela coiloverlar aynı sanırım
coupe ların yayları daha sert kodları o yüzden farklı olabilir coupe için özel üretileni almak daha iyi olur ufakta olsa farklılıklar vardır mutlaka alt takım olarak
lastik ne alsam laaa
feci kafadan kayıyorum artık lastikler pertingenscheize oldu sanırım
bnm araçta viraj dönerken teker en ufak bi çukura tümseğe geldiğinde dengesi bozuluyor lastiklerden desem daha 7000 km de arabamı dengesizdir nedir :)
30.000 km den sonra iyicene adrenalinlere benzemeye başladı contiler, çok ısınması lazım güzel yol tutması için
sport contact 5 çıkıyor bakalım onu bi denemek lazım
Valla Dou s001 cok memnunum ama biraz yol sesi var.. Oda bende hep müzik acık oldugu icin sıkıntı yaratmıyo :D
ya kanka ben type-r da kullanıyorum ama çok yol beğeniyo bridgestoneler onu anladım
gerçi adrenalin kadar ekstrem ısınması gereken bi lastik değil ama, soğuk asfaltta yine sıçıyo :D
Bundan sonra türkiye'de avrupa menşeili lastikten başka takmam, contidir - goodyeardir- michelindir vs..
Bridgestone kötü demek değil bu, ama soğuk sevmiyo işte karakteri bu lastiğin, ısınınca şaka gibi yol tutuyo ama ısınması için asfaltın bi kere en başta sıcak olmasını istiyor,
Hele adrenalinler OMG felaket bu konuda, öğlen vakti güneş altındaki asfaltta ancak yol tutuyorlar :D
lastik ısınınca + frenaj ve ıslakta yol tutuş çok başarılı ama allah var. coiloverın ince ayarını yaptırıcam cumartesi yada pazartesi ondan sonra daha net yazarım tabiki şmdilik arka taraf biraz sert ve gereğinden fazla alçak.
ayrıca şu anda sadece düzde gazlama için odaklı, toe ler sıfır, virajda kasmak için arkaları toe in, önleri toe out 0.5-1.0 mm arası yapıp tekrar denemem lazım lastik için konuşabilmek için.
Neyse amma uzun yazmışım lan
Kısaca :D
Megana da s001 alcaktım sırf bu sebepten vazcaydım.
Alayina kumho ulannn :D
broşürden birebir kopyalıyorum.
"Yeni Mégane Coupé, üst düzey konforunu koruyarak, maksimum sürüş kontrolü ve heyecanını sağlamak üzere özel olarak geliştirilmiş olan spor bir şasiye sahip. Amortisörlerin sertlik ayarı, sertleştirilmiş süspansiyon sistemi ve düşük ağırlık merkezi sayesinde yeni Mégane Coupé, son derece dinamik bir yol davranışı gösteriyor."
Coupe'ye özel yay olması çok dpğal ve gerekli.
arkadaslar ben frenlerim sisiyor gibi hissediyorum, ayni sorunu yasiyan var mi?
Dogrudur sisiyor frenler asiri asilip birakinca..
Kanka özel mesajıma niye cevap vermiyosun ?
Küstün mü bana :D