Ticariyse hiç uğraşmaya değmez bence ilk virajda yatar :D
İlla ticari yüklencekse ESP'li 2.0 mj doblo alınmalı
Printable View
Ticariyse hiç uğraşmaya değmez bence ilk virajda yatar :D
İlla ticari yüklencekse ESP'li 2.0 mj doblo alınmalı
200 hp baya riskli olur bana göre. piston işine girmeden sağlıklı yürümez. motoru kırarsın Allah korusun
200hp uretecek turbo takmakta bisey yok ama kapak yetecek mi bunlari dusunmek lazim ;)
birde 200 hp verecek turbo senin motorda 4000-4500 arası devirde falan anca max boost yapar. zaten kaç devir çevirecek. tam max gücü verdiğinde vites bitecek.
benım aracın en guzel ve en kotu yanı degılım ona tam torku yakalıo vıtes bıtıo 2,500 3,500 arası max ulasıo ıyı bı yazılım ve buyuk turbo 2,500 altı ve 3,500 ustunu tamamlar dıye dusnuorum nos ta cabası olur 400 mt reyı 5, vıtesın basında falan bıtırır saırım hehe
ben motor dayanımını merak ediyorum motorun kritik elemanları bu kadar hp'ye ve torka dayanabilicekmi? ya da ne kadar dayanacak bunun bir araştırmasını yapmak lazım bence.
bakalım artık fazla yuklnmeyı dusunmuoruz motoru kasacak kadar amac 106 gtı sotocları 400 yesın yeter
307 1.6HDI 90hp sahibi olarak konuyu merakla izlemeye dewam ediyorum....
Hani Öyle kasayım 200hp lere dayanayım derdinde de değilim, sağlıklı şekilde 135-140hp almak benim için fazlası ile yeterli olur, zira 330ciwarı bir tork yakalasak tadından yenmez....
Ben 130hp elde etmek için motorun ömrüne tecawüz etmekten çekinirken,aynı motordan 200hp almak isteyen arkadaşı da ayrıca cesaretinden dolayı tebrik ediyorum :)
Yazılım zaten varmış, birde aç-kapa box tak olsun sana 135-140 hp yeterde artar bile...
Ben anlatamıyorum arkadaş sat şu arabayı ya benzinli yüklüyebileceğin bi araba al yada illaki dizelde bişiler yaratıcam diosan motor hacmi sağlam bi dizel al ...
Tamam anladık o turbo doğana kilitledinde kafayı senin işin olmaz kardeşim elinde patlıcak araba en sonunda haberin olsun...