User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
76 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 1.6 Hdi 200 bg civarı güç?

  1. #39
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gambit49 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim c maxim yazilim arti box la 155 hp olmustu valla motor falanda yemedi hersey optimumdu
    Chıp+egr iptali+kutu içi+egzoza bir işlem(tam ne olduğunu anlamadım yabncı forumdu) ile 177 olanı var
    O Forumdan gözlediğim kadarıyla sahibi 1,5 yıldır sorunsuz kullanıyor

  2. #40
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chıp+egr iptali+kutu içi+egzoza bir işlem(tam ne olduğunu anlamadım yabncı forumdu) ile 177 olanı var
    O Forumdan gözlediğim kadarıyla sahibi 1,5 yıldır sorunsuz kullanıyor
    177 hp mi ?

  3. #41
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    177 hp mi ?
    Evet 109 luk c-max Hatta chıp'i değiştirdiler önce 160'lı güç aldılar sonra beğenmeyip yeniden yazdılar.

  4. #42
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akdeniz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    155 160-170den aşağı bir rakam. arkadaş 200lerden bahsediyor 90hp araç için. 180=2x90... yani.
    sen 150nin ustunde motor yersin falan demissinde oyuzden dedim dizel motoru kırmak zordur bıraz

  5. #43
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chıp+egr iptali+kutu içi+egzoza bir işlem(tam ne olduğunu anlamadım yabncı forumdu) ile 177 olanı var
    O Forumdan gözlediğim kadarıyla sahibi 1,5 yıldır sorunsuz kullanıyor
    en iddalisi benimkiydi diye bir tezim yok zaten yakit kaliteside ulkemizde malumunuz ondan aldigimiz guclerde dusuk oluyor.

  6. #44
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gambit49 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en iddalisi benimkiydi diye bir tezim yok zaten yakit kaliteside ulkemizde malumunuz ondan aldigimiz guclerde dusuk oluyor.
    Evet zaten yabancı bir forumdu.Adamlarda herşey kaliteli

  7. #45
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    öncelikle alt devirler ölü diyosun o küçücuk turboyla oluyse işin çok zor .sen buyuk turbo takacaksın fazla güç almak için daha da ölucek 0-400 yalan olucak yani(düşük devir bandını nosla geçerim dıyosan o ayrı) . tam senın turbo patlama yapıcak vites oranların tam randıman vermıcek çünkü vites biticek. herşeyi geçtim araç vag grubu değil psa grubu . uzerındeki kapak pıston krank bunlar dayanacakmı ? bunları araştırmak lazım hadi 200 olmadı yakın bi değer oldu araç ağır ve yol tutuş sıfır kalacak aero yok, yere aktaramassın güçü araç 250 olur sen gücü yere doğru aktaramassan ne işi yarar ?

  8. #46

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle alt devirler ölü diyosun o küçücuk turboyla oluyse işin çok zor .sen buyuk turbo takacaksın fazla güç almak için daha da ölucek 0-400 yalan olucak yani(düşük devir bandını nosla geçerim dıyosan o ayrı) . tam senın turbo patlama yapıcak vites oranların tam randıman vermıcek çünkü vites biticek. herşeyi geçtim araç vag grubu değil psa grubu . uzerındeki kapak pıston krank bunlar dayanacakmı ? bunları araştırmak lazım hadi 200 olmadı yakın bi değer oldu araç ağır ve yol tutuş sıfır kalacak aero yok, yere aktaramassın güçü araç 250 olur sen gücü yere doğru aktaramassan ne işi yarar ?
    alt devirler değil üstler ölü.170 civarı olcak deniliyor bakalım.aero konusunda aracı biraz basmayı düşünüyoruz 400 mtde cok sıkıntı değil basmasakta olur.ilk kalkısta kafa kafaya gittiği bi aracı 400 mt ye doğru kaybetmeye baslıyor arac yükseklikten.bu ağırlıkla olduğu kadar.yol tutusa ihtiyac duymuyoruz 400 mtde.amacımız cıtır modlu 106 geçecek ayara getirmek.

  9. #47
    embiya26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    eskişehir
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onurun ark gayet guzel anlatmıs aracın durumunu ve hedefımızı := tek korkumuz bu guce bu motor dayanırmı bunun tam cvp alabılsek hemen ellerı sıvıcaz su an arac 0,400 de honda mkb lerle falan rahat yuruyo 110 luk c4 ler falan 0,400 kasmıo kendını alıo ama ıste guncel haytta buyuk turbo alt devırleır cok mu oldurur:?

  10. #48
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chıp+egr iptali+kutu içi+egzoza bir işlem(tam ne olduğunu anlamadım yabncı forumdu) ile 177 olanı var
    O Forumdan gözlediğim kadarıyla sahibi 1,5 yıldır sorunsuz kullanıyor
    turbo stockmu abi peki? ne bereketli turboymuş sıcakda üflemiyormuş...
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  11. #49

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hilmi yanlış hatırlamıyorsam 180HP gibi bir güçte piston erittiğini söylemişti. Birde bırak 90hplik motoru 110luk GT1544V'den bile 200HP gibi bir gücü alamazsın. Ayrıca baskı balatanda dayanmaz...

  12. #50
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo stockmu abi peki? ne bereketli turboymuş sıcakda üflemiyormuş...
    Turbo modeli aynı kaldı ama paller değişti mm hesapları varya onlar bir büyük turbodan takıldı.

  13. #51

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı embiya26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onurun ark gayet guzel anlatmıs aracın durumunu ve hedefımızı := tek korkumuz bu guce bu motor dayanırmı bunun tam cvp alabılsek hemen ellerı sıvıcaz su an arac 0,400 de honda mkb lerle falan rahat yuruyo 110 luk c4 ler falan 0,400 kasmıo kendını alıo ama ıste guncel haytta buyuk turbo alt devırleır cok mu oldurur:?
    cok olcegini sanmam embiya

  14. #52
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla scirocco 1,4 benzinli arabadan 230 hp alanı duydumda. peugeot 1,6 dizelden 150 üzeri hp alanı henüz duymadım.

    yapabilirseniz önce tek olursunuz sonra örnek olursunuz sonra herkes benzinli arabasını satar dizel alır. basmadığında ekonomi bastığında güç alır
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  15. #53
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ST-max Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo modeli aynı kaldı ama paller değişti mm hesapları varya onlar bir büyük turbodan takıldı.
    hee ege turbo nun yaptıklarından türbin değişiyor kompressoru değişiyor. farklı bıçak tasarımlı olanlarından geliyor v.s ee o zaman arda bunu yapar ki
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  16. #54
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    team dizel olarak baska konu acacak misiniz? okyanus otesinden ilgiyle takip ediyorum
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  17. #55

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    team dizel olarak baska konu acacak misiniz? okyanus otesinden ilgiyle takip ediyorum
    hayırdır moderatormu oldun ?

  18. #56
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırdır moderatormu oldun ?
    okuyucu olarak yeteri kadar aci cekiyorum zaten...soru soruyorsunuz insanlar cevap veriyor ama inandiginiz birseyler var kabullenmek istemiyorsunuz...400 mt de aero onemli deil diyorsunuz mesela... bu forumda o kdr teknik bilgi var konu var yeni yeni hersyei tekrardan yazmaya gerek yok...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  19. #57

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okuyucu olarak yeteri kadar aci cekiyorum zaten...soru soruyorsunuz insanlar cevap veriyor ama inandiginiz birseyler var kabullenmek istemiyorsunuz...400 mt de aero onemli deil diyorsunuz mesela... bu forumda o kdr teknik bilgi var konu var yeni yeni hersyei tekrardan yazmaya gerek yok...
    neden istemeyelim.ben dedim zaten yol tutus önemli değil.400 un sonlarına doğru araç kesiliyorda dedim.yol tutustan kastınız tutunma tabi,ben viraj vs kastettim.
    acı cekecek birşey yok neden bu kadar sıkıntı yaptınız anlamadım .aero önemli tabi.aracın kesildiğini söyledim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •