User Tag List

10 sonuçtan 1 ile 10 arası

Konu: en verimli turbo

  1. #1
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    en verimli turbo

    arkadaşlar 2260 turboyla başladıgım yola yaşadıgım sıkıntı yüzünden farklı bir şekilde devam etmeyi düşünüyorum..

    kafa karıştırıcı derecede fazla vnt kanat turbo var piyasada.. 2256,2260,2359,2556,2559 gibi modellerden hangisi en büyük en verimli turbodur acaba ? ortalama 28-30 psi basınçla ve enjektör falan da destekleyerek kullanacagım 270-280 hp gibi güçlere cıkarabilecek bir setup peşindeyim.. 25 serisi turboların daha verimsiz olduğuyla ilgili bi ara bir yerlerde birşeyler okudum ama tam olarak hatırlamıyorum şimdi..

    yani işin özü kullanabilecegim en verimli turbo yine bir 2260'mıdır ? biraz daha verimli kullanabilecegim turbo var mıdır ?

  2. #2
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    biliyorum setup yapan arkadaşlardan yardımcı olacak olan cıkmayacak.. ama şans denemek lazım..

  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    kanka okuyup edindiğim bilgilere göre gt2256vk deniliyor, 25 kullanan çok az...

    jabbasportunki gt22 hybrid'miş , hala bana maille dönüş yapmadılar tabi o da ayrı mesele geçen gün sen istedikten sonra attığım maile karşılık olarak.

  4. #4
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2260vk daha büyük kanka ?

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    2256vk daha erken doldurup , yaklaşık aynı devirlere kadar üflüyo zaten dizelin nefesi belli kanka

    flow eğrilerini incelemek lazım aslında tektek

  6. #6
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka 2260 1200 devirde gelip 2200 de full boost görüyor ve 5000e kadar sabit gidiyordu

  7. #7
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o zaman 2359'dan yola devam olabilir, ki bence istediğin güçleri verir.

    2260'tan neden memnun kalmadın kanka özel değilse burdan paylaşırmısın, özelsede msnden yaz

  8. #8
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka 2359 2260tan büyükse eger 2359 ile devam edecem.. 2.0 barda 2359 daha büyükse daha sağlam güç verecek çünkü.. 2260 harika bir turbo ama 2.0 barda 235-240 verir anca.. Daha yüksek basinctada ömrü uzun olmicak bunu anladık

  9. #9
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    anladım kanka

    2260-2359 arasındaki farklar egzoz tarafında gibi görünüyor bu arada tdiclub'tan alıntı yaptım

    gtb2260vk water cooled (v12 tdi)
    intake:
    inducer: 44.5mm
    exducer: 60mm
    AR 50
    exhaust:
    inducer :50mm
    exducer:45mm

    GT2359V - MB OM613, OM648, AMG OM612DE30
    Compressor
    Inducer: 44.5mm
    Exducer: 59.4mm
    12 blades
    55 trim
    .51 A/R
    Turbine
    Inducer: 50.5mm
    Exducer: 46.5mm
    9 blades

  10. #10
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    I have run with my GTB2260 so far...

    PD150's-- Made 215whp/388#' Car drove just fine. A little on the hazy side especially when the temps got above 70*f. Not enough fuel to utilize the potential of the turbo. I would recommend a GTB1756/2056 with these.

    R783's-- Made 244whp/435#' Car drives even better, more responsive throttle across the power band, less smoke, and more power. Yet they still don't have enough fuel to utilize the turbo. I highly recommend these unless you plan on rods, ported head and all the supporting mods. I recommend GTB2056/2260 for these
    Bi amcadan alıntı yaptım, PD130/150/160 enjektörleri aynı diyo standart olarak o yüzden onu es geçelim, R783 Nozzle'lar ile +30hp - 50nm almış, daha kullanılabilir ve daha az dumanlı olduğundan bahsetmiş düz hesap ama hala turboyu tam verimde kullanabilmek için yakıtın hala yetmediğinden bahsetmiş, ve emme-kapak port polish tavsiye etmiş 2260 kullanıcıları için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •