User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: multijete filtre kiti yaptık oldu :)

  1. #20
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pervane biraz olmamış ama iyi bi fikir filtre kiti dizelde

  2. #21

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Remon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben fiorinoya yapsam havasızlıktan patlar heralde ızgara namına bişey yok anca alttan biyerden delmek gerekiyor siz yine şanslısınız ama pervaneyi görmeyelim bir daha
    dobloyada yapmıştık ama doblo sahibi arkadaş kıyamadı birazcık kesilmesi gerekio tampondan hava kanalı için

    miultijetlerin en büyük sıkıntısı yüksek hızlarda resmen tıkanıyor bu şekilde bi nebze rahatladı
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  3. #22
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yakuza Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nasıl yani biraz açıklayabilirmisin? ben daha önce simota kutu içi kullanıyordum ondan önce simota mantar taktım ama perf. düşüklüğü yaşamadım


    Kutu ici verimli olabilir ama bende rahaat nefes alicagi isinmayavagi bir yere aem taktim alt devirler cansizlasti, tuketim artti ustlerdede bi fark goremedim acikcasi... Insallah sen memlun olursun..

  4. #23

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nereye oturttun? multijette önemli bide maf sensörünü iptal etmemen gerekiyo bağladığın zmn bu sefer perf düşüo
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  5. #24
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Custom güzel bi filtre calişmasi yapmak lazim turbodan direk alttan intercoolerin ordan bi yerden cıkartacaksin en verimlisi o olur diye düşünüyorum

  6. #25

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu an olabilecek en iyi şekilde bu günay, çünki hava dolaşmıyor direk turbo emiyor
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  7. #26

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/KOCAELİ
    Mesaj
    487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bızden hersey beklenır emegıne saglık ..bende yapayım oyle dobloyu

  8. #27
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emdiğiniz soğuk hava zaten Turbo'nun içinden geçtiğinde ister istemez ısınıyor... Bunu motora gönerirken soğutma konusunda intercooler asıl vazifeyi görüyor.

    Emdiğiniz buz gibi hava belki turbonuzu biraz soğutur.

    Asıl olayın çok fazla direnç olmadan rahat bir emiş olduğunu düşünerek hareket etmek lazım.

    Oem filtreler yapılarından dolayı muazzam rahat emiş sağlayamıyor. Ancak bazı sebeplerde açık hava filtreleri alt devirleri öldürüyor. Bu genelde yaşanan bir sorun.

    Tayfun'un aracında AEM kullanmak birazda benim fikrimdi ... durum çok ters işledi, hem detune hemde çok yakmaya başlamış. Kendisi bundan muzdarip olunca OEM filtreye dönmüş.

    Biz PVC boru kullanmıştık sanırım, ucuz bir izolasyon ile... Onunda hiçbir halta yarmayacağını daha kötü olacağını, çok ısınacağı ondan ötürür söküldüğünü söyledi bir arkadaşımda.

    Dizel motorlar, benzinli motorlara göre farklı bir sistem izliyor olabilir.

    Benimki bir fikirdi, pek başarılı olmadı, birde adamı istemeden masrafa sokmuş olduk.

    Ancak ne varki, tune amaçlı filtreler yüksek devirlerde daha rahat bir emiş sağlar. Bazı tuningshop ve garajlardaki K&N test cihazında bunu görmeniz mümkün. Tayfun gibi bir şikayetiniz olursa ve bulabilirseniz kutu içi bir marka denemenizi de öneririm. Bazı araçlarda kutu içi filtreler kutu üzerinde yapılan birkaç oynama ile açık filtrelerden daha verimli olabiliyor.

  9. #28

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugüne kadar kazan önü, kutu içi simota, mantar simota, bide bu filtreyi denedim mantar çok iyiydi ama mantar sorun yaşattı şu an kullandığım sistem hem ısıyı emmiyor hemde hava dolaylı yoldan değil direk panjurdan emiyor havayı güzel oldu şimdilik sıkıntısız kullanıyorum sorun olursa sökerim
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  10. #29
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Masraflık bişey yok =) bu araba denen şeye 1 kerede güzel olan bişey yok zate =)...

  11. #30

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen biraz enteresan bi motor, illa bi kaç farklı kombinasyondan sonra mükkeml formuna ulasıyor
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •