User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Rover 220 Turbo Brake Upgrade

  1. #20
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elinize sağlık güzel olmuş.
    Bence 220T ya yapılacak ilk modifiye zaten frenleri güçlendirmek olmalı.
    Evet %100 katılıyorum önce can güvenliği teşekkür ederim çok doğru tespit hemde bir K20 kullanıcısından

  2. #21

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Gunes G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende buna dikkat cekmek istiyorum zaten. ABS aracin daha kisa mesafede durmasini saglamaz, sadece panik fren aninda araciniza yon verebilmenizi saglar.

    Onceki hali ile aracinizin fren gucu disklerinizi kitlemeye yetiyorduysa, su an aracinizin durus mesafesinin kisalmasi tamamen kullanici ile ilgili olabilir zira dogru kullanimda standart halide su anki hali ile ayni mesafede durabilecek potansiyele sahiptir.

    Ne fark olur buyuk disk ve farkli kaliperde? frene basildigi andaki ilk hissiyat degisir, ard arda yapilan frenlerde elde edilen fren mesafesi tutarliligi artar, limit fren yapmak daha kolay hale gelir kisaca kullanim kolayligi saglar.

    Bahsettiginiz duvara carpmis gibi hissi tamamen bunlarla ilgili, yoksa standart sistemlede dogru limit frende ayni mesafede durabilirsiniz
    disk büyütmenin kuvvetten çok fren ısısını azaltmaya yönelik bir faydası vardır diyebilirmiyiz bu durumda? dediğiniz gibi lastik kilitliyorsa, fren gücünü arttırmak çok faydalı değil fakat disk çapını büyüttüğümüz için balata - disk arası sürtünme hızı düşecek, daha az ısı ortaya çıkacak..

    bu durumda fren performansının ısı dolayısıyla düşmemesine katkısı olur diyebiliriz.

    + diğer bir bakış açısıda 50 km ile giderken veya 200 km ile giderken uygulayabileceğimiz maksimum fren gücü aynı değil, hız yükseldikçe artan downforce ile uygulanabilecek maks güç te artar, bu durumda yetersiz bir fren gücünden ise, daha fazla fren gücü uygulayabiliyor olmak fren performansı açısından katkı olacaktır.

    kısaca büyük fren iyidir

  3. #22
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PriSoner inde dediği gibi yüksek hızlarda küçük balata sıkı bir frende kolay yanabilir gerçi arkadaş yakmış zaten Allah göstermesin bu durum çok tehlikeli gerçekten...

  4. #23
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki total maliyet ne oldu bu işlemlerde ?
    Atlas Motorlu Araçlar

    Denizli

  5. #24
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    total maliyet: 750 tl

    Diskler: 210 tl
    Kaliperler: 300tl (ingiltere'den geldi.Ben bakmadım ama çıkmacılarda da olabilir.Ama istediğin zaman kıymete biner sonra sana 500 çekerler ag..)
    Balatalar: 90tl
    Torna,freze: 50tl
    İşçilik: 100tl

  6. #25
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuncayakyz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    total maliyet: 750 tl

    Diskler: 210 tl
    Kaliperler: 300tl (ingiltere'den geldi.Ben bakmadım ama çıkmacılarda da olabilir.Ama istediğin zaman kıymete biner sonra sana 500 çekerler ag..)
    Balatalar: 90tl
    Torna,freze: 50tl
    İşçilik: 100tl
    Görkem abiyle paslaşalım da bende yapayım bi ara bu işlemi, nasıl getireceğimizi detaylıca görüşelim abi.
    Atlas Motorlu Araçlar

    Denizli

  7. #26
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Sheyhzade Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Görkem abiyle paslaşalım da bende yapayım bi ara bu işlemi, nasıl getireceğimizi detaylıca görüşelim abi.
    istediğin zaman ulaşabilirsin biliyorsun kardeşim

  8. #27
    Sheyhzade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MaXiGörKy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istediğin zaman ulaşabilirsin biliyorsun kardeşim
    eyvallah abi, biliyorum
    Atlas Motorlu Araçlar

    Denizli

  9. #28
    Göktürkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Tr/Antalya
    Mesaj
    257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski bi rover kullanıcısı olarak benimde rover forumlarından hatırladıgım 220 t nin frenlerini güçlendirmek için 620t nin fren westinghouse unu taktıklarını söylüyorlardı.

  10. #29
    tuncayakyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    638
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet yaptık oldu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •