çelimsiz diyen arkadaş. altındaki posta konuş![]()
kaderi değişmiş
Araba güzelde fiyat değil.Özellikle o fiyata alınabilecek araçlar düşünüldüğünde. Bu sebepten yapılan yorumlar genelde olumsuz bence.
alıntıya HAYIR...
Neden bu kadar sıfır çizmeli lasman yapmışlar ki? Hedef kitle sıfırcı E30/36 ve Şahin/Doğan kullanıcıları mı?
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
peder de vx100 land cruiser var 2005 model, iç mekan kalitesi ondan çok şuan benim günlük kullandığım Hilux 3.0d pikabı andırıyor, jantları zevksizlik abidesi , sis farlarının bulunduğu yerin dizaynıda hoşuma gitmedi stoplar 2000 in ilk yarısından kalma zevk, Toyota kalitesi muhakkak vardır diyecek bişey yok turbosu çıkacak ozaman alınası olur diye düşünüyorum
oha tanıtımdakiyle alakası yok. iğrenç olmuş. 40 yılda bi japon hoşumuza gitti o da rüyaymış ahah![]()
M. The most powerful letter in the world.
o iç konsol nedir ya resmen herşeyi sanki sonradan aksesuarcıdan piyasa malzemeleri ile toplanmış gibi duruyor hiç orjinal durmuyor. dışdanda çok zayıf çelimsiz duruyor fotolardan bile anlaşılıyor. tabi zevk renk meselesi..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Bu araba hakkında kişilerin olumsuz yorum yapması tabi ki normal ama bence arabayı tanımayanların yorum yapası çok yanlış.
Birincisi araç hız üzerine yapılmış bir araç değil,drift üzerine yapılmış bir araç. Driftten anladadığınız Şahin,Apaçi E30 lar falansa o da sizin yanılgınız.
Toyota kalitesini tartışmaya gerek yok,araç Subaru'yla aynı yapılmış ama hala Subaru'nun ki daha iyidir diyen arkadaşlar varAyrıca sürekli çalıntı tasarım yapan Hyundai'yi Toyota'yla nasıl karşılaştırırsınız onu da anlamış değilim
Hee birde RCZ ye gelince,en son bizim arkadaşlar taksiye bindiğinde 1.5 tüplü accent ile RCZ tokatlamışlar. Aracınız kıymetli olabilir ama , RCZ ile GT86 yı kıyaslayacak kadar da abartmayın
.
Aracın iç tasarımı ve jantları yetersiz kalmış o bir gerçek.
Yükseklik basıklık falan söz konusuna gelince de hepsi tekniksel olarak hesaplanmış ölçüler (Yol tutuşu,aerodinami vs..).
Bunlar benim fikirlerim lütfen kimse alınmasın![]()
Aracın isminden anlaşılacağı gibi araç zaten ae86 varisi olarak yapılmış. Egzos çapı,piston çapı 86 mm. Aracın kendi sitesinde sürekli heyecan verici sürüş keyfi diye bahsedilmiş kaldı ki aracı test eden dergi yazarları bunu söylüyor. Biraz araştırırsan demek istediklerimi anlarsın
Yanlız resimler fena TRD ekipmanları cuk oturmuş , hele Te37 ayrı güzel
İyide ae86'nın da zaten drift için yapılmış olması gibi bir durum yok.. Hatta döneminin en iyi pist araçlarından biridir hatta Keiichi Tsuchiya'nın da esinlendiği adam ae86'yla cup yarışlarında yarışanlardan biriydi.. ft86'nın drift aracı filan olduğunu hiç düşünmüyorum ae86'nın varisi hiç değil zaten ama işte...
Bu arada Concepti çıkan ft-86 II'yi merak edenler için..
Toyota FT-86 II Debuts at Fuji 86 Style Event in Japan w Tsuchiya
Araç Jant'ları hariçinde güzel.
iç konsol demişiniz tek seçenek yok siyah deri kırmızı dikişler olan iç mekanlı fotosuda gayet güzel.
70*80'e 2012 * 2013 model 200hp'li arkadan itişli bi toyota zor![]()
70+80'e bi parça boyalı vsa'lı s2000'bin alın![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)