bu sektördeki en iyi sonuc ve en doğrusu paşaoğlu'nunki bildiğimiz kadarıyla
ama sana bir tiyo verim madem öyle,egzosunu sök ve orjinale cevir,sadece arkaya yani son susturucu olarak düzgün kaliteli bir susturucu al.
sıkıştırma olmayınca yürümüyor bizim arabalar
ama öle dandik bişey alma devil,sebring,remus gibi bişey al
madem bu kadar para harcadın deysin bari.bendeki remus mesela
cıkartıp otto koydum 60 lık boruyla sadece gürültü kirliliği yetmiyormus gibi birde negatif sonuc.
bizim arabalarda 60 lık boru - veriyor malesef ben taktırdım ve aynı gün dynoda ölcüm yaptım -.
( yada benim arabama yaramadı)![]()
Orj egsoz ile 165 verdi. acep ben orj kalınlığına mı çevireyim yani egsoz u ? 55mm galiba
öyle düz boru yapsam nolr aceba
Bu eski orj sonsusturucu hali
60mm lik birden orj boru çapına düşüyo. bu verim kaybına neden olur die sonu deyiştirdim
![]()
Bu DYNO verisi resimdeki gibi egsoz ile yapıldı 60 mm dikkat ederseniz
bir anda orjinal egsoz için daralıyor.
Bu kayıp a neden olmaz mı ?
Şimdi ise direk 60mm lik boru devam ediyor ve sonra OTTO egsoz var.
orgz. olursa bana da cepten haber edersiniz beyler![]()
"Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)