Olm 1.8 makinaya 9,500 diolar. Ona ne derler kim bilir.
Printable View
Olm 1.8 makinaya 9,500 diolar. Ona ne derler kim bilir.
kanka vr6 sıkıntı olur parça konusnda ama benim nacizane tavsiyem 1,8T makine alınır turbo gıdıklanır remap yazılım ems piston kol egzantirik falan yapılır yürüyen olrak coilover takılır 14 ATS 9 j jantla güzel bi kombine edildikten sonra binilir...
abi motor kulaği derken illaki güzel bir araştırmadan sonra bunu yapılması lazım zaten sen komple motor şanzuman tesisat alırsan aldığın parçalara göre shift lines short shift falan bakılması lazım...
aynı motor farklı araçlar :D
http://videos.streetfire.net/video/V...olf_142717.htm
http://www.sahibinden.com/1988_model...XQQdisplayitem
Ramço Onur dioki bu Mk kaç ve sence nasıl?
abi bu araç mk 2 zaten projede kullanacaği için şaselerinde bir sorun olmasın yeterli benim görüşüm..
http://videos.streetfire.net/video/p...-vs_126589.htm
cep herkülü :)
inanası gelmiyor insanın son video ya.
şaka makinesi :D
1.8T varken VR6... bence hem benzini hem de ağırlığı fazla kullanmaktan başka bişi değil. Tabi bütçe dahilinde VR6 turbolarım veye supercharger takarım diyorsanız 4 silindirden daha verimli olacağı kesin.
Mk2 GTi tabanlı ve mk3 GTi motorlu bir Cupra2 kullancısı olarak...VW ve Seat a defalarca teşşekkür ederim güzel bir çalışma olmuş... Onlarında çok tikindeydi :P
Fren, yoltutuş, donanım, performans hepside bir arada olmaz ki diyene VAG'ın sportif modellerinden başka birşey göstermek zor.
bora v5 lerin motorlarıda olabilir
TR şartlarında en mantiklisi ve ucuz maliyetlisi 1,8T dir benim gözümde hemde önü açik bir makine güzel beslendiği takdirde 600 ps gibi rakamlara tekabul edebiliyor..birde mk 1 780 kg araca bunu oturttun mu fenalarda bir okadar da tehlikeli bir araç olur..
ama ölmemek içinde arka koltuklar iptal rollbar ve iyi bir fren sistemide lazım.
rollcage şart zaten ;)
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2583293&page=9
muhteşem bir proje tam anlamıyla...
ne almanı onuralp olm alsana civic manyadınmı olm :) al civic msn den şey edelim :)
özgün bulandırma kafasını alman yapıcaz :D
Walla bana da Alman alıcakmış gibi gelio...Bklm 1-2 güne belli olur.Hayırlısı olur işallah :D walla bu arabaya bi malzeme bulamazsak napar Kingpin bilemem... :D
malzeme konusunda swap yapacaği için bir sıkıntı yaşacağini zannetmiyorum ama tabiki elimden gelen yardımı gene sağlarım ;)
Ramço sen askere gidion ben seni nerden bulacam? :D
Ozgun aklımı çeldıler, ayrıca civiccılerde cıldırttı benı.
Ramco PM'den gonderdıın makına Tolganın dedıgı makıneyse kralmıs. Aldım gıttı.
Kısacası 1.8 makına cakacam 350 hp'lerı hedeflıorum. GT28, cam, piston, kol, intercooler, ıvır, zıvır.
Fakat kucuk bı jant takamıcam. Cunku fren şart. Bi kere oluodum, bu sefer olmaz. Eger kafama saksı dusmezse. :D
Rollcage hazır var mı? Iste Eg de bu sıkıntı yoktu. Dırek Cusco 6 poınt alıp cakıosun delme yok kaynak yok. :D
abi ben askere gitsem de yardımcı olacak kişiler var sen merak etme ben gitsem de tolga var :) benim sana gönderdiğim araç la tolganın sana anlattığı araç aynı.... 1,8T audi makinesi alıcaksın abi ondan sonra gidebildiği kadar gidicek ;) cam piston kol intecooler gt2871 turbo ile noktalıycaksın 950 kg civarında da hafiflettikten sonra 16 BBS le destekleyip a3 disklerini taktım mı nokta olur...roll cage konusunu bilemem ama almanyada mk 2 rally editionlar için uretilen cage ler vardı ayrıca içinde cage olan araçlar 400+hp ler de bence senin araç için gerektirmez...
1.8 T makına cuk oturacak mı? kıtı var mı kulak mulak?
Bı de gonderdıın ılan pasıf dıo. Benı bosu bosuna trıbe sokmayın, uzulurum. :D
ya satmaktan vazgeçmişti ben konuştum satıyo yalnız yayla farları alıyor onlarda sıkıntı olmaz sana ki zaten coilover takıcaksin ;)
VW Golf bütün dünyada en az Civic kadar çok modifiye edilen ve edilebilen bir araçtır, aradığın istediğin herneyse ararsan, zorlarsan bulursun...
ABF ve KR 16v motorlar Amerikan pazarında pek gitmediği için oradan onlara motor parçası pek bulamassın, Euro spec die tapıolar onlarda bulduğunda:). O yüzden Avrupadan zorlicaksın. 18T için o sorun yok ama. Amerika, Avrupa farketmez.
1.8T onun için seçtim us de sıkıntı yoq diye
ya zaten elektronik anlamda bir sıkıntı olacaği zannetmiyorum nihayetinde motor ve şanzuman hala kullanılan bir olay....tabi böle bir olaya kalkışacak bir manyak ustada lazım :)
1,8T tr de de sıkıntı yok :)
mk2 mi mk1 mi düşünüyordun sen?
mk2 aldım bıle
mk2 die tahmin ediyorum :D
Ya şimid bu işler buradan yazmak kadar kolay işler değil, hatta bazen eline spiral ve kaynak makinası alıp motor kompartmanı içinde oynamalar bile yapmak gerekebilir. Elektrnik konusunda göstergelerin montajı, tesisatın yeniden çekilmesi vs sabır, zaman ve eğer kendin yapmayacaksan maddi itekleme gerektiren şeyler. Ki bunun aksları karşılayacak mı? İşlemleri olacak mı? TüV geliyor ruhsata işletmek farz olacak artık. Fatura lazım, proje lazım...
Swap tan bahsediyorum tabi. Swap işi ile uğraşan arakadaşlar daha iyi anlatacaklarıdır bu işin zorluklarını. Bazen fotoğraflarda göründüğü kadar kolay olmayabilir. Ama niyet ettikten sonra olur, kolay olmaz.
GTI ınsallah :D
olacak inş şafak olacak yeni bir Alman yaratıcak :)
Aldık ınsallah :D :D
Allah sabır versin. :D
Amin cumlemıze :D
http://www.sahibinden.com/vw_mk_ii_g...o&photo=5#mega
çok can yakacak inş :)
osman yardımın çok gerecek haberin olsun...
Gece uyuyamadım. GTI'a kafam yattı ama hiç bi şekilde kit mit yok. Ama aynı zamanda EX buldum aynı fiyata ve çok temiz. Ve civic'in malzeme sıkıntısı yok. Ama GTI'da çok kral duruo. Dışı standart olup coilover'li bişi fena olur. :confused: aklım çok karıştı. :D