onu bunu bilmem yıldonun arabası kadar güzel motor ve eksoz sesi veren vtec2 görmedim.arabasıda zaten güzel.gitmeyin lan adamın üstüne![]()
onu bunu bilmem yıldonun arabası kadar güzel motor ve eksoz sesi veren vtec2 görmedim.arabasıda zaten güzel.gitmeyin lan adamın üstüne![]()
komançero garage
o iş öyle boş tartışmalarla olmaz
şunla verim alınmaz demek için bişey yapmak gerekir takıp test edersin yürürüne ayarlarına bakarsın ya da verilerine hımmm verim vermedi o zaman dersinki olmuyomuş bu işlemler yapılmamışsa ya da denenmemişse bence uygulamış insanlara kulak verin si a emme manifoldu konusu gibi olmasın takmayan herkes verim alınmaz işe yaramaz derken takan 2 kişi olarak biz ciddi verim aldık diyoduk sonuç olarak sadece 2 si yürüyodu başka yöntemlerle yürüttüyseniz de birleşimini tartışın yaşasın egz ölsün IM tarzı değil
ECUTECH İstanbul
erkut despe de bende emmeyı taktıktan sonra dyno ya soktuk aracları , atmosferik besleme topiğinde ikimizinde dyno cıktıları mevcut ordan kım ısterse baksın , ıkıncı olarak overblack nıcklı sayın başkanım kerem abım de 1.4 aracına edelbrok emme taktıgındakı gaz tepkısını anlatsın nedense benım yapımı bıldıklerındenmıdır nedır üstüme gelmeye bayılırlar arkadaşlarım saolsunlar
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
kusura bakma yusuf ben kimseyi küçük görmüyorum herkes benim gözümde bir ama sen benim ne demek istediğimi ben sana anlatamadım dilinin kemiği yoksa kemik taktır ben böylede mutluyum
boşver lpg, skunk2 'den daha ekonomikemme elbette araca belli bir katkı yapıyor.ayrıca o taktığınız d17 ecu'nun de belki avans haritası içeri attığınız fazla havaya daha uygundur.sonuçta emme+beyin+headers+eksoz sistemi+debriyajlı vtec2 güzel şanzıman oranları sayesinde çok farklı gidiyor stock olanına göre.sorun şu bence toplamda alınan 20-30 hp'lik güç için biraz fazla yaygara yapılıyor havası var.ama bana sorarsan bu kadar az uğraşa vtec2 gibi bir arabaya gelen güç gayet iyi.
komançero garage
haaa o konuya değinelim ayarsız d17 ecu takarsanız stock emmede direk 10.5 10 afrlere düşüyosunuz üst devirde tabiki emme TB büyütme işlemiyle verim alacaksınız ama en güzeli sağlıklı tune olacaktır en azından yakıtı
araçtan çıkan güç ise sizin sağladığınız güç değil emisyondan kısık olan motoru o lanet egsoz ve emme sisteminden kurtardığınızdan geliyo yani motor zaten güçlü şuan dizeller bi yazılımla neler yapıyo görüyoruz di mi
ECUTECH İstanbul
soner abi d17 ecu fikri bende senden öncede vardı zaen, hatta hatırlarsan sen bana sormuştun soketleri aynı uyar mı alayım mı diyeben yine senden önce alırdım ama ozaman param yoktu
hatta ecuyuda 3 taksitle almıştım
eğer ankaraya son halimle gelseydim adım gibi eminim ki rahat geçerdim seni. senin 1 sn fark var dediğin zaman benim emmesiz ve orj debriyajlı halimdi. senin ise egzantrikli halindi
ben en son halimle gazlı vti ı geçip, stock bakımları yerinde vti ile aramda 3-4 boy vardı plakada verebilirim, hehehe neyse konu bu değil.
hiç boşuna tartışmayın. emme bal gibide işe yarıyor, bana kendi çevremden de yaramaz, hatta bursada bilinen bir tamircininde söylemesi emmeyle güç alamazsın demişti. ama kimse orj. emmenin tork için tasarlandığını ve havanın yaklaşık 360 derece dolanarak motora girdiğini bilmiyordu.
d17 ecuyu emmesi değişmeyen bir arabaya direk afr ayarlamadan takarsanız geriye düşersiniz. çünkü d17 de hacim farkı ve azda olsa egzantrik farkı var, afr bu yüzden 10 a düşüyor belki daha aşağıya aem okadar gösteriyor. soner abi sen afr nin nerede olduğunu bilmeden gazladın durdun
benim fikrime göre emmesi değişmeyen egzantrik takılmış arabadanda pek fazla birşey beklemeyin, çünkü emme yapısı yüzünden hava geçişi iyi olmuyor. bu neye benziyor, bu 76 mm tb. takıp emme flanşını 60 mm bırakmaya benziyor
Erkutun dediği çok doğru, biz sadece gerçekte var olan ama kısılmış olan gücü ortaya çıkarıyoruz, yine hondanın ürettiği ve buna yardımcı olacak custom parçalarla.
Yıldırayın olayı tamamen farklı, yıldırayın araba ayarsız, o arabada ayarsız halde emme olsaydı hepimizin üstünden atlardı o egzantrikle. ama oda olacak ve bence gerçekten çok güzel birşey çıkacak ortaya yeni yapacakları ile.
ben emmeyi takmadan önce d17 ecu ile orj emme manifolduma göre afr 11,8 e ayarlıydı. emmeyi taktık yola çıktık afr 13,2 ye çıktı. bu nedemek, bu istenilen havayı motora sokabilmişik demek.
orj emmeden sonra, debriyaj ve emme manifoldu değiştirerek elde ettiğimiz güç aşağıda ( afr ayarlı değil ) aradaki fark 7,7 whp. tekere gücün yansımasının en büyük sebebide debriyaj. ama zaten kranktada 7,3 hp artış sözkonusu.
![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
boşver be birçet kimseye bişey ispatlamaya çalışma ne gerek var, bız yaptıgımız uygulamayı paylaşıyoruz verım aldık yaparsanız ıyı olur dıye bı agzımıza sı..lmadıgı kaldı , salla gıtsın
CNC MACHINE WORKS
CUSTOM TUNE PARTS
Merhaba arkadaşlar aracın sahibi benim buradan Yusuf ve Emre arkadaşıma çok teşekkürler ederim hiç bir karşılık beklemeden gelip 2gün boyunca arac ile ugraştılar.Takılan parçalardan sonra eskisiyle yakından uzaktan alakasının olmadıgını gayet açık bariz bir şekilde anladım.Sizin kadar pek fazla bilgim olmaya bilir ama ufak bir kaç değişiklikle bu kadar fark etmesi beni gayet mutlu etti.
FARK AYRINTIDA SAKLIDIR
hayirli olsun bronslar acilmistir simdi
In vtec we trust.
"Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
"Dude I almost had you." RIP Paul Walker.
Mapped by Dr. Ecu
Rebuilt by Hizli Rektifiye
Powered by Sistem Honda
ben 2 tane araç yapalım 2 sinide test edelim derim. herşeyinede iddaya girerim.
aynı marka headerslı vtec2 ye, birisine sadece stage1 yada 2 egzantrik takılacak, diğerine sadece emme manifoldu takılacak.
adım gibi eminim ki emme takılandan daha iyi verim alınacak.
ama bu emmenin üzerine bide egzantrik olursa ozaman tam süper olacak![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
vtec2 nin emme portları girişleri çok prüzlü, hatta raspalanmaya bile ihtiyacı var girişlerin, honda amcam frezede almış ama iyi raspalayamamış emme portlarını![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)