b18a2 Ls/Vtec olan Integra motorunu B20Vtec yaptık Darton gömlek ve 84mm CP tepeli pistonlar ve diğer yardımcı ekipmanlarda yenisi ile değiştirilip ITR ekipmanları kullanılarak ayrıca B18c5 Main Girdle uygulanarak motoru Sanko Fedai ustada topladık ve daha 20 Bin km oldu olmadı Pistonlardan etek sesi gelmeye başladı son bir kaç gün içinde ve aracı söktük baktık 2 piston özelliklede 3.piston etekleri gömleğe zarar vermiş ve ana yataklarda da başlamış aşınmalar ama tehlikeli seviyede değil fakat aracın 8750devir döndüğünü hesap edersek fazlada gitmezdi yani
Benim sorum şu olacak bu kadar kısa sürede bu Pistonların etek vurması normalmi ? Sorun oluşmasında kullanıcı hatasımı etkili yoksa rektefiye hatasımı ?
Bu aracı neredeyse 6 senedir kullanıyorum pistonlarda etek vurma sorununu ilk defa yaşadım.