User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
64 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: B18a2'den -B20 Vtec sonrası modifiye sorunsalı.

  1. #1
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    B18a2'den -B20 Vtec sonrası modifiye sorunsalı.




    b18a2 Ls/Vtec olan Integra motorunu B20Vtec yaptık Darton gömlek ve 84mm CP tepeli pistonlar ve diğer yardımcı ekipmanlarda yenisi ile değiştirilip ITR ekipmanları kullanılarak ayrıca B18c5 Main Girdle uygulanarak motoru Sanko Fedai ustada topladık ve daha 20 Bin km oldu olmadı Pistonlardan etek sesi gelmeye başladı son bir kaç gün içinde ve aracı söktük baktık 2 piston özelliklede 3.piston etekleri gömleğe zarar vermiş ve ana yataklarda da başlamış aşınmalar ama tehlikeli seviyede değil fakat aracın 8750devir döndüğünü hesap edersek fazlada gitmezdi yani
    Benim sorum şu olacak bu kadar kısa sürede bu Pistonların etek vurması normalmi ? Sorun oluşmasında kullanıcı hatasımı etkili yoksa rektefiye hatasımı ?
    Bu aracı neredeyse 6 senedir kullanıyorum pistonlarda etek vurma sorununu ilk defa yaşadım.

  2. #2
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rektefiyeci hatasıdır bence daha öncede yaşandı konusuda açıldı. pistonun sıkı olmasından kaynaklı olması gerekiyor tabi daha iyi bilen kişiler ayrıntılı acıklarlar geçmiş olsun kötü olmuş okadar para ve emege
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  3. #3

    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL/ADANA
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatih abi geçmiş olsun.orjinal gömlekmi vardı yoksa darton mu çakıldı? 20k km sonra bunun olması çok şaşırtıcı aslında.aracın hava yakıt karışımından da olabilir yada gömleklerde ısıdan kaynaklı ovalleşme de olabilir.gömleklerin ölçüleri nasıldı rektefiyede verilen piston boşlukları ile söküldükten sonraki boşlukları karşılaştırdınızmı?
    ATATÜRK

  4. #4
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    yakıt ile ilgili olma ihtimali varmıdır abi? sıkıştırma-devir ve lpg?

  5. #5
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun... Benim conta yakan TEG de de etek vurma sesi vardı.
    Motor soğukken yapıyordu şıkır şıkır ısınınca kesiyordu ama çok
    sinir bozucu bir ses

  6. #6
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sunnetci..
    20 bin km.giden makinada bi makinada 20 bine kadar bisey yoktu..1 senedir üstünden inmiyosun.
    Sikmaya cikiosun benzine aliyosun.
    Beklemis oktani.dusmus benzinle sikiyosun e dolayisiyla araban avans vurur fakir kalir vs vs..
    Simdi sen bundan sora neyine altinda ne ariyosun..

    Madem oyle bi sıkıntı bat neden yaptirdigin dukkana gelmiosun..
    Gelmeye yüzün olmadigi icin olabilir mi?

  7. #7
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazmiyim yszmiyim diorum ama.dayanamiyorum

    Daha onceki motorun kac bin km gitti kac hp guc aldin ne malzeme vardı. .
    Kapagi soktuk pistonun yarisi yoktu
    O forget die oldüñüz nippon cöpleri çıktı
    O zaman neden konu acmadin neden farklı dukkan veya dukkanlarini adini ustasini anmadin?

    Sünnetci bu kadar yüzyüze geldik konuştuk sohbet ettik ama konu açarken birazda hatalari baska yerde arayin.
    Unutma modifiyenin garantisi olmaz!

  8. #8
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gecmis olsun

    Aracta lpg var anladigim kadariyla

    Bujiler en son kac km once degisti ?

    Cikan pistonlarin ve gomleklerin fotolarini gorebilirsek daha saglikli yorum yapariz

    Ama sunuda belirtmek lazim ki 20 bin km sonra rektefiye hatasi cikmaz

    Rektefiye hatasi var ise en kotu 1000 km icinde anlasilir
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #9
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20bin km giderse modlu ve lpgli bi araç daha başka ne istenebilirki

  10. #10
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg li bir arac bu sıkıstırma ıle 20 bın km cok ıyı gıtmıs bence

    Modıfıye zevk ısı neden olsaa guzel bır set up yapıp 20 - 30 bın km yapıp kullanabılırsın

    bı sıkıntı problem olmasın 100 bın km kullanmak ıstersenız orjınal non vtec b18a2 kullanmanızı tavsıye ederım
    Daily Drive : VW Polo 1.6 TDI
    Race : Honda Civic TypeR FK2

  11. #11
    SOMEONESPECIAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    STUTTGART
    Mesaj
    7.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne kadar parformans, o kadar motorun ömründen diyorsunuz yani...

  12. #12
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    106 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fatih, arabana acl yatak almistin arabandan ndc yatak cikti cometic conta aldin stock conta cikti onlari buraya niye yazmadin baska garajlarda ? Karalama kampanyasi modeli olmus bu sanki ama fedo baba serdar ustadan yanlis araba ciktigi gorulmemistir pek ve de 20 bin km lpgli araba o guclerde sakamisin kardesim

  13. #13
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    252 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    20bin km sorunsuz giden bir arabada bu kadar km sonra usta, atölye ve rektefiye hatası aramak saygısızlık olmuş.

    Aslına bakarsan 20k km üstelik Lpg ile sorunsuz binmişsin bence teşekkür konusu açman lazımdı.

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  14. #14
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.078
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşi bilen adamsın bari sen yapma böyle şeyler yazma te allam ya,20,000 km bu az rakam değilki.

  15. #15
    hondablo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE/İST/BAYRAMPAŞA
    Mesaj
    233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    sakaaa

    Ben bunu yazmaya utanirim cok ayip bisey saka gibi
    SMOKE VTEG+BOOST

  16. #16
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20.000kmdeki motorun rektefiye hatası demek yanlış olur, rektefiyeden kaynaklı bir sorun olsa 2 3 vtec açışında zaten sesler gelmeye başlardı... bana göre LPG + 8500+ devir, tepeli yüksek sıkıştımalı piston hepsi etken... ve orijinal radyatör ve soğutmayla oem contada varsa sağlam birde yağ soğutucusu yoksa normal... soğutması daha güçlü olaymış belki daha çok gidebilirdi... etek yanması tamamen motor ısısından kaynaklıdır... aşındıkcada alt tarafın zarar görmesi normal... dua etde abi segman felan kırıp gömleği kırmamışsın....
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  17. #17
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya adam kime suç atmış bu konuda!! her kelimesinde yaptık demiş ahmet mehmet yaptı dememişki siz yazmasanız konuya hiç kimse birini karalama çıkarmazdı bu konudan !! yada benmi çok safım anlamadım ?? ayrıca lpg ile 8500 dönecek bir adam olmadığınıda biliyorum fatih abinin. bu araba işe git gel 3000-4000 devirde kullanılan bir araba bildiğim kadarıyla.
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  18. #18
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı civelek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya adam kime suç atmış bu konuda!! her kelimesinde yaptık demiş ahmet mehmet yaptı dememişki siz yazmasanız konuya hiç kimse birini karalama çıkarmazdı bu konudan !! yada benmi çok safım anlamadım ?? ayrıca lpg ile 8500 dönecek bir adam olmadığınıda biliyorum fatih abinin. bu araba işe git gel 3000-4000 devirde kullanılan bir araba bildiğim kadarıyla.
    İsmail iyiki varsın ben sanki LPG ile gazlıyorumda herkes LPG'ye yönelmiş

  19. #19
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fatih, arabana acl yatak almistin arabandan ndc yatak cikti cometic conta aldin stock conta cikti onlari buraya niye yazmadin baska garajlarda ? Karalama kampanyasi modeli olmus bu sanki ama fedo baba serdar ustadan yanlis araba ciktigi gorulmemistir pek ve de 20 bin km lpgli araba o guclerde sakamisin kardesim
    Selçuk LPG ile ne alakası var adamım yaa yapma LPG ile işe gidip gelmeye kullanıyorum o da trafikte dur kalk ile geçen süre bu...
    Radar Honda demişşinde onları övmüyorum ki zaten onlarda daha motor 9-10binde iken piston pimi çıktı tekrar motor yaptım piyasa mı bozuk benim araba kullanışımmı ben onu anlamaya çalışıyorum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •