User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: B18a2'den -B20 Vtec sonrası modifiye sorunsalı.

  1. #20
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih abi geçmiş olsun.orjinal gömlekmi vardı yoksa darton mu çakıldı? 20k km sonra bunun olması çok şaşırtıcı aslında.aracın hava yakıt karışımından da olabilir yada gömleklerde ısıdan kaynaklı ovalleşme de olabilir.gömleklerin ölçüleri nasıldı rektefiyede verilen piston boşlukları ile söküldükten sonraki boşlukları karşılaştırdınızmı?
    eyvallah MKT yok orjinal gömlek yoktu lem orjinal gömlekmi kaldı üç defa motor yaptırınca en son 82mm honlattık sonrası sıkıntı olur diye Darton çaktık 84mm ama iyi çakamamışız demekki o da bize çaktı, hava yakıt oranı iyiydi ayarı Cem abi yaptı ayardan sıkıntı yok 220hp güçle güzel güzel biniyoduk

  2. #21
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih abi geçmiş olsun.orjinal gömlekmi vardı yoksa darton mu çakıldı? 20k km sonra bunun olması çok şaşırtıcı aslında.aracın hava yakıt karışımından da olabilir yada gömleklerde ısıdan kaynaklı ovalleşme de olabilir.gömleklerin ölçüleri nasıldı rektefiyede verilen piston boşlukları ile söküldükten sonraki boşlukları karşılaştırdınızmı?
    eyvallah MKT yok orjinal gömlek yoktu lem orjinal gömlekmi kaldı üç defa motor yaptırınca en son 82mm honlattık sonrası sıkıntı olur diye Darton çaktık 84mm ama iyi çakamamışız demekki o da bize çaktı, hava yakıt oranı iyiydi ayarı Cem abi yaptı ayardan sıkıntı yok 220hp güçle güzel güzel biniyoduk

  3. #22
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yakıt ile ilgili olma ihtimali varmıdır abi? sıkıştırma-devir ve lpg?
    Mustafa yakıt normal herzamanki opetten 97 octane aldık zannetmiyorum yakıttan olsun ama ben sorunu anlamak için konu açtım millet nerelere çekiyor pes valla..
    Etek vurma sorunu hiç yaşamadığımdan konu açtım ama konu başka yerlere gidiyor vaziyete bakılırsa

  4. #23
    civelek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    SARIYER merkez
    Mesaj
    1.591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorumları görünce sasırdım abi kusura bakama geçmiş olsun diyemedim. çok üzüldüm geçmiş olsun.
    '' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v

  5. #24
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazmiyim yszmiyim diorum ama.dayanamiyorum

    Daha onceki motorun kac bin km gitti kac hp guc aldin ne malzeme vardı. .
    Kapagi soktuk pistonun yarisi yoktu
    O forget die oldüñüz nippon cöpleri çıktı
    O zaman neden konu acmadin neden farklı dukkan veya dukkanlarini adini ustasini anmadin?

    Sünnetci bu kadar yüzyüze geldik konuştuk sohbet ettik ama konu açarken birazda hatalari baska yerde arayin.
    Unutma modifiyenin garantisi olmaz!
    Sulhi dükkana gelmiyorum çünkü cem gelme ben senin arabanı yapmam daha dedi ondan gelmiyorum bişeyden kaçtığımdan değil..daha önceki motordan 203hp aldık ama çöp dediğin pistonla almadık o gücü hem bide niye o zmn konu açmadın diyorsunda açsam daha mı iyi olurdu yani sağlam arabayı verdik Timing ayarı yapılsın diye sonra Paşaoğlu savaş abiye bıraktık cem orda ayar yapcaktı sonra aldık arabayı araba gitmiyor sizin orda söktük baktık 3.piston kırılmış burda sorun kimde sence Nippon firmasında mı demekki o da piston yapmayı bilmiyormuş...orda arabaya ben dokunmadım bile hatta ne yapıldığını bile görmedim arabanın 2 pistonuda çekiçle vurularak gömlekten ayrıldı araba hararet görmüş galiba o da LPG'den dimi
    valla Sulhi burda kimseyi suçlayarak biryere varamam ama şu varki arabayı aldım alalı 55bin km olmuş 5.5 senede ben bu arabaya 4 defa motor yaptırdım aha buda 5.oluyor birazda bana da hak ver zırt pırt bi sorun çıkıyor acaba bende mi bi sorun var diye şüphe duymaya başladım

  6. #25
    Skyhawk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bulawayo/Zimbabwe
    Mesaj
    5.873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi ben ya rektefiye hatası yada benzin diyorum

    yakıt gerçekten önemli bir unsur çok örneğinide gördük yakıtı güzel bir markanın şişirme istasyonundan alıp çeşitli sorun yaşayan

  7. #26
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gecmis olsun

    Aracta lpg var anladigim kadariyla

    Bujiler en son kac km once degisti ?

    Cikan pistonlarin ve gomleklerin fotolarini gorebilirsek daha saglikli yorum yapariz

    Ama sunuda belirtmek lazim ki 20 bin km sonra rektefiye hatasi cikmaz

    Rektefiye hatasi var ise en kotu 1000 km icinde anlasilir
    gömleğin resmini çekemem biraz traşladık belki kurtarırız diye pistonların resmini çekip koyabilirm yarın bu mümkün..ben zaten rektefiyeci yada şu veya bu hatalı demiyorum,sorun neden kaynaklı onu anlamaya çalışıyorum bu araçta SRP Forged ,OEM piston ve 82mm Nippon kullandım ama bir bu CP pistonlarda etek sorunu yaşadım neden oldu onu anlamaya çalışıyorum,bujiler Paşaoğlunda BKR7 iridium ile 12bin km önce değişti 2.kez timing ayarına gitmiştim o zmn subap ayarı ve bujiler değişmişti..

  8. #27
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rektifiye hatası olsa 20 bin km asla dayanamaz.

    İyi bile binmişsin b20de hararetten dolayı sorun yaşayan insanlar var ilk sen değilsin. Yeni setupın hayırlı olsun. Ben olsam 1.8 yapar devir dönerdim.

  9. #28
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fatih buraya konu açtın ayvayı yedin birazdan idam edilirsin rektifiye hatasıyla 20k yürüyen bi araba göstersin rektifiyeci diyenler bence parçaların markaları neydi elli kere özgüne götür dedim sana dükkanda güç parçalara çok az çıktını söledinde benzinin oktanı iki günde uçuyosa bizde araba yatırmayalım hele sabah akşam kullanılan bi araçta nasıl uçtunu anlamadım ilk yaptımız setupı yap sıkıntısız binilmişti bızıkladın zaman gitti hep motorlar

  10. #29
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bulut Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rektifiye hatası olsa 20 bin km asla dayanamaz.

    İyi bile binmişsin b20de hararetten dolayı sorun yaşayan insanlar var ilk sen değilsin. Yeni setupın hayırlı olsun. Ben olsam 1.8 yapar devir dönerdim.
    20 bin gitmedi zaten 18bin küsür oldu daha birde devir dönmek için b18 yap demissin ama ne demek istedin burda anlayamadım
    araba zaten b18 sadece gömlekler 84mm yapıldı ve b20 oldu yani krank ve kol uzunluk Vs aynı yani ve hatta daha çok devir dönmek için Main Girdle bile koyduk
    aracın soğutmasında sıkıntı yok klima radyatörü fln sökülü zaten ITR devirdaym Vs var .

  11. #30
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı poşetçay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih buraya konu açtın ayvayı yedin birazdan idam edilirsin rektifiye hatasıyla 20k yürüyen bi araba göstersin rektifiyeci diyenler bence parçaların markaları neydi elli kere özgüne götür dedim sana dükkanda güç parçalara çok az çıktını söledinde benzinin oktanı iki günde uçuyosa bizde araba yatırmayalım hele sabah akşam kullanılan bi araçta nasıl uçtunu anlamadım ilk yaptımız setupı yap sıkıntısız binilmişti bızıkladın zaman gitti hep motorlar
    napiim kanka bunalıma girdim artık motor yaptırmaktan
    Lem kaçıncı bu yaa sen biliyon bu 5.motor yaptırmam olacak yok böle bişey
    Lem sürekli gazlayan biri olsam tmm dicem ama o da yok işimden dolayı bütün Ulaşım bana beleş zaten arabaylada çok gezmiyorum ama arabayı alalı 50 küsür bin km olmuş ben 5.motoru yaptırıyorum
    Allah sonumu hayır etsin ne diyim

  12. #31
    OmerBLN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    34-16-27
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    napiim kanka bunalıma girdim artık motor yaptırmaktan
    Lem kaçıncı bu yaa sen biliyon bu 5.motor yaptırmam olacak yok böle bişey
    Lem sürekli gazlayan biri olsam tmm dicem ama o da yok işimden dolayı bütün Ulaşım bana beleş zaten arabaylada çok gezmiyorum ama arabayı alalı 50 küsür bin km olmuş ben 5.motoru yaptırıyorum
    Allah sonumu hayır etsin ne diyim
    Geçmiş olsun hocam yağ değiştirir gibi motor yaptırıyosun her 10000 bine 1 motor düşer ortalamada..Ben de rektefiye hatası olmadığını düşünüyorum bu kadar km mutlaka bir yerden patlak verirdi sanki..Afr saatin varmı araçta karışımı sürekli izliyormusun ? Avans hakkında bir durum varmıydı? Bende apexi power fc varken vuruntuyu takip ederdim ekrandan benzin istasyonundan benzin istasyonuna farkederdi.
    If you don't follow through on your dreams, you might as well be a vegetable.

    Burt MUNRO

  13. #32
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben diom sana kasa agır gelio eg kasaya takalım dedim üzücü bi durum para kolay kazanılmıyor doğru bi parça seçimiyle araştırıp yap kulaktan dolma setup yapma 10k de yag değiştir motor deil madem fazla kullanmıosun lpg nie taktın o sıkıştırmaya onu anlamış değilim

  14. #33
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerBLN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun hocam yağ değiştirir gibi motor yaptırıyosun her 10000 bine 1 motor düşer ortalamada..Ben de rektefiye hatası olmadığını düşünüyorum bu kadar km mutlaka bir yerden patlak verirdi sanki..Afr saatin varmı araçta karışımı sürekli izliyormusun ? Avans hakkında bir durum varmıydı? Bende apexi power fc varken vuruntuyu takip ederdim ekrandan benzin istasyonundan benzin istasyonuna farkederdi.
    araçta Hondata S300 var ayrıca AEM widebandda var AFR'de sıkıtnı yok herşey normaldi wideband hmn solda devamlı takip ediliyor yani..yağ değiştirir gibi motor yapıyoruz aynenn yeri geldi 8binde motor yaptık sebebi rektefiye hatası idi piston pimi çıktı gömleği çizdi her seferinde değişik sorunlar hatalar anlıcağın..

  15. #34
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    degiştir artık aracı bide öyle dene

    18bin km b20 için bence normal arada bir aracı şıkıştırıyorsan ki hele,bendede benzer durum oldu yaklaşık 8-10bin km kullanımda gömlegin 1 tekinde çizilme ve aynı pistonda sıyrılmalar ve etek sesi tabiki b20 zor iş
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  16. #35
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede rektefiye ile ilgili bir hata yoktur yüksek ihtimal. Olsa zaten çok daha erken km lerde sorunlar çıkardı. Yalnız banada 20.000km hatta 18.000km az geldi. Tabi sıkıştırma vs ne detaylı bilgim yok ama anladığım kadarıyla çokta riskli bir setup değil? Bu ara 5-10.000km de motor kırmak olağan karşılanır hale geldi sanki. Bence bu duruma sebep olan başka etmenler var. Yağ, yağ ısısı, egt, hararet vs gibi şeyler. Bir problem olmasa böyle olmaz diye düşünüyorum.

  17. #36
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gömleğin resmini çekemem biraz traşladık belki kurtarırız diye pistonların resmini çekip koyabilirm yarın bu mümkün..ben zaten rektefiyeci yada şu veya bu hatalı demiyorum,sorun neden kaynaklı onu anlamaya çalışıyorum bu araçta SRP Forged ,OEM piston ve 82mm Nippon kullandım ama bir bu CP pistonlarda etek sorunu yaşadım neden oldu onu anlamaya çalışıyorum,bujiler Paşaoğlunda BKR7 iridium ile 12bin km önce değişti 2.kez timing ayarına gitmiştim o zmn subap ayarı ve bujiler değişmişti..
    Bak kardeşim soru sormuşsun cevabını bulmak istiyorsun sana yardımcı olmaya çalışıyorum arkadaşların abuk subuk yorumlarda bulunuyor

    ben bir garajı yada şahsı savunmuyorum beni alakadar etmez insanların yaptıkları işler ben yapmadım sonuçta

    sana yardımcı olmak gibi bir zorunluluğumda yok

    Gömlekleri foto çekmen lazımdı hem gömlekleri görmemiz hemde piston eteklerini görmemiz gerekir

    pistonlar kurtarırmı diye düşündügüne göre fazla bir aşıntı yok yani olay piston erimesi değil

    muhtemelen hararettir

    bir başka hususda ilk yazdıgım şey

    lpg cok yanıcıdır bujileri fazla yorar normalde 10bin kullandıgın bujiyi 5bin de değiştirmen lazım

    aynı şekilde bobinede zarar verir sen farkına varmayabilirsin ama bobinininde ateşleme gücü zamanla düşer

    bakınız yeni accordlarda lpg lilerin cogu bobin arızası veriyor

    şimdi senin motorun bir kere asla ve asla rektefiye yada motoru toplayanın yada ayarını yapanın suçu değil

    20.000 km kullanamazsın

    Rektefiyeci yada motoru toplayanın birinden hata olsa sen daha rodajda iken ortaya çıkar

    ayarcında hata olsa bir kaç km tapa gazlamada kırarsın

    senin sorununa gelince

    lpg den kaynaklı ateşleme organlarının zayıflaması sonucu motor iç ısısının değişkenliği

    su harareti

    enjektor arızası ...

    yapman

    gereken motorunu toplarken radyatorune ve borularına baktırman

    Golden Eagle dan kapak contası alman

    yoksa arp saplamada almalısın

    eger oem kullanıyorsan termostat ve fan switch daha erken devreye girenler ile değiştirmelisin

    enjektorlerini kontrol ettirmelisin

    ateşleme bobinini ve bujilerini yenilemelisin

    eger lpg kullanmaya devam ediceksen daha kuvvetli external bobinli ateşlemeye geçmelisin ve daha kalın misal 8.5mm buji kablosuna geçmelisin

    Allah yardımcın olsun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #37
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16.351
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    28 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabayı aldım alalı 55bin km olmuş 5.5 senede ben bu arabaya 4 defa motor yaptırdım aha buda 5.oluyor birazda bana da hak ver zırt pırt bi sorun çıkıyor acaba bende mi bi sorun var diye şüphe duymaya başladım
    cok geçmiş olsn allah bidaha yaşatmasın

    sırf böyle şeyler başıma gelebilir diye orjinal dizel arabayı bile yaptrmadım sıfır sandık motor aldım... şuan iyi yaptıgmı daha iyi anladım. tuzlu oldu ama en azından sıfır motor oldu.

  19. #38
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RpmTurk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    degiştir artık aracı bide öyle dene

    18bin km b20 için bence normal arada bir aracı şıkıştırıyorsan ki hele,bendede benzer durum oldu yaklaşık 8-10bin km kullanımda gömlegin 1 tekinde çizilme ve aynı pistonda sıyrılmalar ve etek sesi tabiki b20 zor iş
    valla aracı değiştirmeyi düşünmüyorda değilim yoksa böyle giderse hanım beni değiştircek bu araba yüzünden

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •