User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
64 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: B18a2'den -B20 Vtec sonrası modifiye sorunsalı.

  1. #39
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak kardeşim soru sormuşsun cevabını bulmak istiyorsun sana yardımcı olmaya çalışıyorum arkadaşların abuk subuk yorumlarda bulunuyor

    ben bir garajı yada şahsı savunmuyorum beni alakadar etmez insanların yaptıkları işler ben yapmadım sonuçta

    sana yardımcı olmak gibi bir zorunluluğumda yok

    Gömlekleri foto çekmen lazımdı hem gömlekleri görmemiz hemde piston eteklerini görmemiz gerekir

    pistonlar kurtarırmı diye düşündügüne göre fazla bir aşıntı yok yani olay piston erimesi değil

    muhtemelen hararettir

    bir başka hususda ilk yazdıgım şey

    lpg cok yanıcıdır bujileri fazla yorar normalde 10bin kullandıgın bujiyi 5bin de değiştirmen lazım

    aynı şekilde bobinede zarar verir sen farkına varmayabilirsin ama bobinininde ateşleme gücü zamanla düşer

    bakınız yeni accordlarda lpg lilerin cogu bobin arızası veriyor

    şimdi senin motorun bir kere asla ve asla rektefiye yada motoru toplayanın yada ayarını yapanın suçu değil

    20.000 km kullanamazsın

    Rektefiyeci yada motoru toplayanın birinden hata olsa sen daha rodajda iken ortaya çıkar

    ayarcında hata olsa bir kaç km tapa gazlamada kırarsın

    senin sorununa gelince

    lpg den kaynaklı ateşleme organlarının zayıflaması sonucu motor iç ısısının değişkenliği

    su harareti

    enjektor arızası ...

    yapman

    gereken motorunu toplarken radyatorune ve borularına baktırman

    Golden Eagle dan kapak contası alman

    yoksa arp saplamada almalısın

    eger oem kullanıyorsan termostat ve fan switch daha erken devreye girenler ile değiştirmelisin

    enjektorlerini kontrol ettirmelisin

    ateşleme bobinini ve bujilerini yenilemelisin

    eger lpg kullanmaya devam ediceksen daha kuvvetli external bobinli ateşlemeye geçmelisin ve daha kalın misal 8.5mm buji kablosuna geçmelisin

    Allah yardımcın olsun
    sağol hilmi eyvallah yardımcı olman güzel bişey Allah razı olsun,ben de kimseyi kötülemiyorum suçlamıyorumda ama ne hikmetse birden savunmaya geçti bazıları
    araçta ARP saplamalar ve termostat fln Vs bunlar mevcut o konuda sıkıntı yok ama şöyle bir durumla karşılaştık Oem üst kapak contasının yüzeyinde mi artık yada sıvı contanın malzemelerimi anlamadım gömleğin bazı su kanalı deliklerini kapamış durumdaydı birde krankta bir tane gezi ayı çıktı bunlardan kaynaklı bir sorun teşkil edermi sence ?
    araçta hararet durumu hiç olmadı ama sanırım anlık bi sıkıntı yaşandı motor içinde, belki soruna sebep o olabilir ama ateşleme ve buji kaynaklı bir hararet durumu olsa gömleklerde ovalleşme olmazmıydı ? motoru açmasak araba gider di o şekilde ama o tık tık tık piston etek sesi rahatsız edici ve risk oluşturcağından dolayı açtık üst kapağı ve 3.pistonun eteğini görünce şaşırdık bizde bunun nasıl olduğunu anlayamadık...

  2. #40
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krankta 1 tane gezi ay nasıl çıkar yav öyle şeymi olur

    Söken kaybetmiştir

    hadi diyelim teki gezi ay var çoktan ana yatakları sarardın o başka problem bunla alakası yok

    Ovalleşme ile ateşleme sorununun alakası yok

    O genelde rektefiye hatasından olur

    senin aracında su sıcaklık saati varmı orjinal kadran harici ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  3. #41
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Krankta 1 tane gezi ay nasıl çıkar yav öyle şeymi olur

    Söken kaybetmiştir

    hadi diyelim teki gezi ay var çoktan ana yatakları sarardın o başka problem bunla alakası yok

    Ovalleşme ile ateşleme sorununun alakası yok

    O genelde rektefiye hatasından olur

    senin aracında su sıcaklık saati varmı orjinal kadran harici ?
    su sıcaklık yok ama EGT ile birlikte alacam sipariş verdim gibi bişey bundan sonra biraz daha tecrübe ettik gibi
    valla gezi ayı konusunda bende şaşırdım bakındık sağa sola bulamadık beraber söktük zaten main girdle kuşağını çıkardık yataklara bakalım diye baktık bi tane var acaba dedim main girdle var diyemi 1 tane takılıyor dedik ama sonra rektefiyeciyede sorduk 2 tane olması lzm dedi bulamadık ikincisini .
    ya bişey sorcam bu araba B18 gömlekler ile olsaydı bu sorun olurmuydu acaba gömlekler soğutamıyormu kendisini blok içinde yada B20 vtec yapan biri soğutma sisteminde ciddi bi yapılanmaya gircek demekki ben onu anladım hiç toleransı yok bu B20'nin
    dediğin gibi sanırım soğutma sisteminin zayıflığı buna sebep oldu sen B20 de tecrübelisin sen ekstra farklı ne kullanıyordun aracında ?

  4. #42
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hiç toleransı yok b20nin ciddi makina ama bence yapması gereksiz bu gibi sorunlardan dolayı (egt-su sıcaklık ve binumun kadran..)

    hee b20 yarar gider ama km si azdır ne kadar bakarsanda bak belli yerde sorunlarla karşılaşırısın ya göze alıcan yada b20 ye binmiyeceksin bence.

    gezi ayı na deginirsek;bir yanlışlık yoksa tek ay komedi olur
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  5. #43
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Knock Light varmı arabanda
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #44
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    methanol kullanılarak egt düşürülemez mi?

  7. #45
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    su sıcaklık yok ama EGT ile birlikte alacam sipariş verdim gibi bişey bundan sonra biraz daha tecrübe ettik gibi
    valla gezi ayı konusunda bende şaşırdım bakındık sağa sola bulamadık beraber söktük zaten main girdle kuşağını çıkardık yataklara bakalım diye baktık bi tane var acaba dedim main girdle var diyemi 1 tane takılıyor dedik ama sonra rektefiyeciyede sorduk 2 tane olması lzm dedi bulamadık ikincisini .
    ya bişey sorcam bu araba B18 gömlekler ile olsaydı bu sorun olurmuydu acaba gömlekler soğutamıyormu kendisini blok içinde yada B20 vtec yapan biri soğutma sisteminde ciddi bi yapılanmaya gircek demekki ben onu anladım hiç toleransı yok bu B20'nin
    dediğin gibi sanırım soğutma sisteminin zayıflığı buna sebep oldu sen B20 de tecrübelisin sen ekstra farklı ne kullanıyordun aracında ?
    moruk ben sana B20 sırrını vereyim

    5 ci vitesi bitirme

    220kmh ı geçme hiç birşey olmaz

    tapa gaz 5 te gazlamak B20 de harareti tavan yaptrıyor

    gömleklerle alakası yok

    su sogutma sistemi bende oem integra radyatoru kullanıyordum kaloriferler giriş çıkışları yoktu bende sadece radyator hortumları vardı başka hiçbiryere ne kelebek ne kalorifer hiçbir yere su gitmiyordu

    düşük termostat fan switch ve gerektiginde içerden açabilceğim bir fan tuşu vardı

    fakat göstergeler bende herzaman oldugundan dikkatimi çeken şey gazarken su sıcaklıgının yükselmesiydi

    4 bitirdigimde 93 - 94 e falan çıkıyordu 5 e atıp devam edersem yükselmeye devam ediyordu

    bende erken gaz kesiyordum sogutuyordum

    zaten b20 acaip bişi sogumasıda bir okadar yavaş oem yag cooler yetersiz yag da ısınıyor hallice su da ısınıyor
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #46
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyine sıcaklık bilgisi gonderen müşürün gonderdigi bilginin hızı ne derece ? yani dışardan baglanan su sucaklık göstergeleri ile aynı hızda mı ?

    ben mesela sıcaklık 97 derece olursa beyinden arıza ışığı yaktırıyorum, bu yeterli mi, yoksa gösterge takmak daha mı iyi ?
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  9. #47
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Knock Light varmı arabanda
    Yok ama sanırım gerekli baya

  10. #48
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    moruk ben sana B20 sırrını vereyim

    5 ci vitesi bitirme

    220kmh ı geçme hiç birşey olmaz

    tapa gaz 5 te gazlamak B20 de harareti tavan yaptrıyor

    gömleklerle alakası yok

    su sogutma sistemi bende oem integra radyatoru kullanıyordum kaloriferler giriş çıkışları yoktu bende sadece radyator hortumları vardı başka hiçbiryere ne kelebek ne kalorifer hiçbir yere su gitmiyordu

    düşük termostat fan switch ve gerektiginde içerden açabilceğim bir fan tuşu vardı

    fakat göstergeler bende herzaman oldugundan dikkatimi çeken şey gazarken su sıcaklıgının yükselmesiydi

    4 bitirdigimde 93 - 94 e falan çıkıyordu 5 e atıp devam edersem yükselmeye devam ediyordu

    bende erken gaz kesiyordum sogutuyordum

    zaten b20 acaip bişi sogumasıda bir okadar yavaş oem yag cooler yetersiz yag da ısınıyor hallice su da ısınıyor
    valla şu söylediklerini çeşke daha önceden bilseydim çok işime yarardı niye dersen 4.vites ile 8-10 defa deneme yaptım bişey olmadı ne zmanki 5.vites son sürat 230-235kmh dedi arabanın sesi değişti sandım manifold kaçırrıyor çünkü headers alttan sürtmüştüm önceden ve galiba dedim ordan geliyor ses ama o sıra demekki olan olmuş
    valla 68 derece termostat var devirdaim felan ITR ve radyatör Allaha şükür sıkıntısız Integra OEM radyatörü var,birde arabada radyatörlü Vtec yağ soğutucusu vardı söktük ozmn Cem abi yağ basıncını düşürür diye sökmüştü ama dediğin gibi bu araçla Final yapmıcan aga yoksa sonu pek iyi olmuyor ....
    vaybee acı bi tecrübe oldu benim için
    araca 220km sınırı koymak lzm desene ve çeşke S300'den öyle bi ayar koyabilsek
    sağol bu söylediklerin iyi oldu Allah razı olsun.
    Hayat tecrübelerden ibaretmiş

  11. #49
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çare dışardan yağ soğutucu falan değil

    5 i bitirmeye çalışmamak
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #50
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyine sıcaklık bilgisi gonderen müşürün gonderdigi bilginin hızı ne derece ? yani dışardan baglanan su sucaklık göstergeleri ile aynı hızda mı ?

    ben mesela sıcaklık 97 derece olursa beyinden arıza ışığı yaktırıyorum, bu yeterli mi, yoksa gösterge takmak daha mı iyi ?
    Hondalarda kadrandaki ısı göstergesi

    88 derecede de 106 derecedede aynı yerde duruyor

    Dışardan elektonik sensorlu hassas bir su sıcaklaık saati şart

    İçerden fan kontrol şart

    Daha kuvvetli bir fan mesela 14" faz marka olabilşr şart

    Bunlara modifiyeli araçlarda dikkat etmek lazım

    Altımızdaki fabrikadan çıktığı gibi duran bir araç değil
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #51
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Honda ile tecrübem yok fakat sadece bir şey söyleyebilirim.

    İsmini söylemek istemediğim Gerçekten Değerli ve Bilgili bir servis ve Ustalar Drag için hazırladıkları honda da gömlek yamulması sorunu yaşadılar. Bu ustaların bilgi ve tecrübe olarak hata yapacaklarını sanmıyorum ve ek olarakta bütçe sorunları yoktu yani ucuzada kaçmadılar. Modifiye bir araba için 20.000 km az bir zaman değil bence içiniz rahat etsin modifiyede olur böyle şeyler..

  14. #52
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı shkodra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Honda ile tecrübem yok fakat sadece bir şey söyleyebilirim.

    İsmini söylemek istemediğim Gerçekten Değerli ve Bilgili bir servis ve Ustalar Drag için hazırladıkları honda da gömlek yamulması sorunu yaşadılar. Bu ustaların bilgi ve tecrübe olarak hata yapacaklarını sanmıyorum ve ek olarakta bütçe sorunları yoktu yani ucuzada kaçmadılar. Modifiye bir araba için 20.000 km az bir zaman değil bence içiniz rahat etsin modifiyede olur böyle şeyler..
    evet 20k az değil ama eğer bu süre sürekli kullanım için geçerli ben bu aracı günlük işe gidip gelmeye kullanıyorum yani durumu oran ile hesaplarsak %80'lik dilim günlük kullanıma gitmiştir %10 luk dilim rodajda yapılmıştır kalan %10 luk dilimde rollinglerde yapılmıştır ..Pist ve yarışlar için yapılmış bir araç olsa dediğiniz doğru normal time trial tarzı bir yarış sonucu bile aracın %30 veya %40'lık bir performansını kullanıma bağlı olarak alır götürürsünüz ama bende ki durum biraz farklı diye düşünüyorum...

  15. #53
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Moruk anlamadığın olay şu

    Sen günlük kullanırkende 12.5 cr

    Sıkıltırman kullanımına göre değişmiyor

    Tavsiyem 11.5 pistonu geçmemen olucak
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #54
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun sanirim aracınızın problemi bulundu.

    Herkezin söylediği ortak bişey var motoru yükledin modifiye ettin 20k dan sonra motor kırılsa,yatak sarsa,kol yamulsa bunlar normal mi ?

  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun sanirim aracınızın problemi bulundu.

    Herkezin söylediği ortak bişey var motoru yükledin modifiye ettin 20k dan sonra motor kırılsa,yatak sarsa,kol yamulsa bunlar normal mi ?
    Kol yamulması yatak sarması kol çıkartması

    Bu arkadaşın problemi değil

    Yatak sarcak yeni motor 20 k gitmez
    Kol yamulması çıkartmasıda genelde yatak probleminden kaynaklanır tabi aşırı turbo boost falan yoksa NA için konuşuyorum

    Ben B20 de kendimce çok tecrübeliyim yazdıklarımı bir kez daha okursan öyle birşey kastetmedim

    12.5 cr ve üzeri yarış amaçlı pistonlardır bu yüzden fabrikadan günlük kullanım araçlar 11 cr lerin üstünde çıkmaz çünkü kısa ömürlü olur

    Burdaki problem B20 de çok zorlamak bence yağ ısısı kaynaklı hararet
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 yıllık modifiye tecrübem yatak saracak motor 20.000 km gitmez diyor bence 1500- 2000km de yatak sarar.

  19. #57
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kol yamulması yatak sarması kol çıkartması

    Bu arkadaşın problemi değil

    Yatak sarcak yeni motor 20 k gitmez
    Kol yamulması çıkartmasıda genelde yatak probleminden kaynaklanır tabi aşırı turbo boost falan yoksa NA için konuşuyorum

    Ben B20 de kendimce çok tecrübeliyim yazdıklarımı bir kez daha okursan öyle birşey kastetmedim

    12.5 cr ve üzeri yarış amaçlı pistonlardır bu yüzden fabrikadan günlük kullanım araçlar 11 cr lerin üstünde çıkmaz çünkü kısa ömürlü olur

    Burdaki problem B20 de çok zorlamak bence yağ ısısı kaynaklı hararet
    evet çok doğru tespit yağ ısısı kaynaklı hararet banada öyle gözüküyor ..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •