Ses mi hmmmm
audi a3 1.8t - Car Videos on StreetFire
![]()
Ses mi hmmmm
audi a3 1.8t - Car Videos on StreetFire
![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
bunun sebebi motorun kendi agirlimi acaba?
epey agir bi makine gibi duruyor cunki..
birde bu mk2 golf kasasinda acaba ciddi agirlik dengesizligi yaratirmiki simdi aklima geldi bu da
ingilizcem var idare eder, ispanyolcam daha iyi ama ben bi latin amerika forumlarina mi baksam napsamki..
dediginiz gibi aslinda vag gurubu altin gibi ama bizde cok ugrasan yok
keske olsada bilgilerden faydalansak bizde..
gerci o zamanda ies piyasasi gibi olurdu sanirim piyasasi neyse sustum
dediginiz gibi zaten deneme yanilmalarla para harcamak istemiyorum, zaten buna durumumuzda el vermez..
nokta atislari yapmam sart benim..
12-13 litre de az uz degil aslinda ama ne diyimki..
anliyorum..
vr6 icin zaten ben bolt-on dusunurum ancak, yada dusunebilirim diyeyim, onun icini acmak falan biraz yurek ister
bu arada bizim golfun elimde cok resmi yok, bikac tane ekliyorum, kimisi boyacida ilk kat verniksiz boyasi atilirken kimi bilmem nerde falan
su an boyasi bitti, tava citalarini takmadim daha sogukta takmak istemiyorum..
g60 dodik marspiye seti buldum fiber, onlarin irzina gecip araca uydurmam lazim, kardesimin fibercisi rahatsiz onun iyilesmesini bekliyoruz..
kapi bantlarim takili degil vs vs..
lastiklerim uygun olmadigi icin o cok enteresan olan jantlarimi daha takmadim
daha leylek style duruyor..
yaza coil gelcek almanyadan vs vs..
daha isimiz cok yani
edit:
ben yazana kadar kardesim resim atmis konuya, dumur oldum kendi nick imle gorunce hahahah![]()
If you have no LAG, you have no turbo..
Erdem mesela geçen VWtech te bitane mk2 8v gti yapıyorlardı. Sahibi baya güzel uğraşıyor tek egzntrik motor, yüksek derece egzntrik almış, 13cr sıkıştırma, İTB falan...MS kurmuşlar. Bizimde biraz işimiz vardı izleme fıresatımız oldu... Araç sizin aracınıza benziyordu hatta kırmızı. Oradan aklıma geldi şimdi.
http://www.facebook.com/photo.php?v=168492449938410
buda videosu... Hatta benim araba, ben ukku vs bütün takım çıkmışız
İnan uğraşınca güzel arabalar güzel makinalar güzel güçler çıkar. VW in özellikle saydığımız 3 makinası muazzam makinalardır, 16v serisi 1.8T serisi ve VR6 lar. Tercih size kalmış.
Tek egzatrik motorda güzeldir, ama günümüz teknolojilerine çok uzak. vr6 da 12v makinalar gerçi... Ama hacimli, torklu makina sc, turbo gibi uygulamalarda güzel güçler çıkartır. Hacimli makinaların basınca karşı direncide daha iyi oluyor. Ama ne ukku en ben teorik dışında pek bilmiyoruz vr6 makinaları.
Yeni tercih senin ne alırsan al... Böyle çok garip hatalı birşey yapmadıkça kıramassınız motoru ve şanızmanı.
abi vwtech e yazamiyorum cunki uyelik icin referans istiyorlar..
hatta konusunuda acmistim ama bi tane dahi cevap gelmedi
tek agzantrik makineleri sildim kafamdan diyebilirim artik..
zaten kardesimlede paslasiyoruz suan faceden
ikimizde vr6 ve agu arasinda kaldik..
vr6 ninda son hamlede yakiti biraz korku vermeye basladi..
bilmiyorum yani ikisi arasindayiz suan..
yanliz benim kastettigim vr6 24v olanlardan, gidip gormedim motorlari ama 24v oldugunu soyluyordu saticisi..
If you have no LAG, you have no turbo..
Golf olarak düşünme, Passat'ı var Corradosu var... bu MPV sınıfı olan arabası var, Ventosu var, neyden çıktığı önemli değil...
mk4 te 12v makina kullanmadılar sanırım. onlar 24 var adıda Golf v6. Bu kesin gibi
Corrado ve Passatlardan Dohc olan 2.9 zaten o 12v çıkıyor sanırım, o makina Golf'te olmayabilir.
Golf 3 ten tek cam 12v çıkıyor bildiğim kadarı ile, bilmiyorda olabilirim sadece fikir verebilmek için yazıyorum.
Ama neyin neyden çıktığı bizim için çok önemli değil...ne denk gelirse tak sen
Bu arada bu kadar yazdık ettik, 2 gün sonra vazgeçtim civic ies alıp ofsetli jant takıcam deme![]()
ahahahhahahaha yok yok ies lere para yetmez zaten![]()
![]()
hondayida seviyoruz biz hepsini severiz kimseye bisey dedigimiz yok ama alman arabasini ben hep baska goruyorum..
o nedenle alman gurubundan baska zor..
kardesimde sizin 1.8t videosunun verdigi gazla 1.8t yapak amk falan demeye basladi
ne bilim vr6 ninda hacimli olusu cezbediyor ama yakitida bi o kadar itiyor kendinden
bu arada denk geldikce isime yarayacagini dusundugunuz link vs burdan paylasirsaniz cok sevinirim..
link paylasmak sorun olur ise pm de olabilir..
biz kararliyiz artik bu iste..
sadece zamanlama degisebilir hepsi bu..
yani Allah tan bisey olmazsa..
If you have no LAG, you have no turbo..
1.8T yapak amk diyorsa... iş işten geçmiştir. Gerçek bir vagcı oldu
Özellikle amk kısmı VAG da çok önemlidir.
Benim arabam ile sizin mk2 nin birkısım altyapısı benzerdir. yardımcı olabileceğim şeylerde yardımcı olmaya çalışırım.
Link konusunda google dan daha fazla yardımcı olamaz size kimse.
Ama ne kadar çok okuyup baksanızda, uygulama olayı başka dünya tabi.
BU arada ucuz coillerden uzak durun... Sadece alçaltmak için olan 200 300 dolarlık coiller ile iyi birşey beklemek doğru değil. Yarın öbür gün bu araba hayalinizdeki gibi olur o coiller ile yol yapılmaz böyle kaliteli bir araçla.
sanirim bu isin sonu 1.8t olarak noktalanicak gibi..
zaten ankette oyle diyor
google amca tabiiki buyuk kaynak ama olsun denk geldiginizde lan bu erdemlerin isine yarayabilir dediginiz linkler olursa yinede paylasirsaniz sevinirim..
golfu satip degistirme dusuncesinin oldugu zamanlar sizin araclara da sulaniyordum o zamanlar ama komple toplayinca o is yatti artik..
gicik bi adamim ben araba konusunda, bunu satip baska bisey alincada zaten harcayacagiz orasi kesin
e bundan gelcek parada belli, zaten harcamisiz buna hic gerek yok diye dusunduk..
bide kasa olarak hosumuza giden bi meret bu mk2 ler..
her ne kadar bos arabalar olsalarda doldurulabilirler en azindan
motor disinda dusunduklerimizde klima. hid. direksiyon. elektrikli aynalar, abs. elektrikli far ayari ve koltuk isitma..
tabi once motor..
edit:
mesajinizi duzenlemisiniz..
coil olarak valla yukarda allah var ben ta technix midir nedir ondan dusunmustum ama sanirim bu uzak durun dediginiz guruba giriyor![]()
If you have no LAG, you have no turbo..
Bunların olmaması pist aracı yapacak birisi için büyük avataj aslında. Pistte gereksiz olacak herşeyi yazmışsın
Güzel ustalarınız, iyi bir çıkmacınız varsa çok sorun yaşamassınız. Yaratıcı birşeylerde yapılabilir... Keyif meselesi.
ABS, klima falan zor olur ama inşallah yapabilirsiniz.
Uygun fiyata... kazalı yada kötü durumda... alt takımı, içi falan elle tutulur gibi olan bir mk2 GTi bulursanız... Kaçırmayın, aracı buna geçirirsiniz. Onda aradıklarınızın büyük bölümü olacaktır.
pist zaten yokki, olsada kac kere cikicaz
ben aslinda bunlarin hicbirini istemiyorum, bi tek hid direksiyon isime yarar..
kardesim istiyor ama o yuzden zamanla dusunuyorum bende..
abs icin parcaya ayrilan toledolardan sokebilirim..
cikmacim cok iyidir sagolsun o konuda skntim yok..
motoru kim koyar ama orasini bilmiyorum..
proje icin maddi engelleri astigimizda bakicaz artik orasina..
erkut abi olabilir..
neyse orasina daha var![]()
If you have no LAG, you have no turbo..
Valla mk2 çok yakışıklı araba... Herzaman beğenmişimdir. Hatta en güzel Golf bence.
Kolay gelsin, siz inandıktan sonra, istedikten sonra herşey olur. Bu araçlar ile uğraşmak düşünüldüğü gibi zor ve pahalı değil. Modellerine göre çokta başarılı araçlardır.
Ülkemizde de bol miktarda araç ve parça var. Tuning sektöründe pek uğraşılan araçlar olmadığı için piyasada modifiye amaçlı parça biraz zor ama onuda yurt dışında var biraz özveri ile temin edebilirsinz, isteyince herşey olur.
tesekkur ederim ilginize alakaniza valla bu saatte baya yordum sizide..
dediginiz gibi guzel araclar, ugrasmasi keyifli..
herhaftasonu gidip biyerlerini sokuyorum geri topluyorum falan..
basit bir kere bu yuzden cok avantajli..
birde disardan gorundugu gibi degil, bende almadan once biraz burun kiviriyordum ama ici falan cok genis..
yol tutusu falanda bekledigimin cok ustunde..
seviyorum keratayi
ruhu var bir kere..
bakalim ins alnimizin akiyla cikariz bu isten..
zaten swap iside olursa evladiyelik kalir bu bizde![]()
If you have no LAG, you have no turbo..
Güzel bölümdü araç GTİ 16v gerçi ama muhtemelen sizi biraz daha heveslendirir.
1. ve 2. part şeklinde ekliyorum. İlginizi çekecektir.
Part1
part2
Bende devrileyim artık...![]()
Tiff Needell en sevdiğim test/yarış pilotu
Golf Mk2 GTI en sevdiğim Golf kasası, safkan hothatch.
Videoyu her izleyişimde bi tuhaf oluyorum.
Dur bakalım a3 'ü versek mi ne yapsak
Şafak güzelce açıklamış. Teşekkür ede ede katıldığımı dile getirmeye çalıştım.
Umarım herşey istediğiniz gibi, sıkıntısız olur.
İyi bir ustanız varsa, olmayacak iş değil zaten.
Dünya üzerinde vr6 turbo olarak bile dolaşan sayısız mk2 var. Sizin söylediğiniz onlar yanında 2 günlük iş kalır. Ama tabi ki, iyi işçilik ve kaliteli malzemeler önemli.
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)