User Tag List

Sonuçlar: sizce ?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 2e mi?

    0 0%
  • abf mi?

    6 8.45%
  • 1.8t mi?

    40 56.34%
  • vr6 mi?

    26 36.62%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
97 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: mk2 golf swap icin fikirleriniz?

  1. #39
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  2. #40
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben dedim...

  3. #41
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vr6 çok yakar, az kaçar.
    fantazi işi biraz. yüklemeden hakettiği kadar gitmez.
    ama ben olsam vr6 yapmam. abf yaparım ya da agu-aeb.
    tabi siz bilirsiniz.
    bunun sebebi motorun kendi agirlimi acaba?
    epey agir bi makine gibi duruyor cunki..
    birde bu mk2 golf kasasinda acaba ciddi agirlik dengesizligi yaratirmiki simdi aklima geldi bu da

    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir motora sonradan turbo yapmak ile mevcut turboyu büyütüp ona göre borulama yapmak arasında bence hiçbir maddi fark yok. Belki çıkacağı güçler ve dirençleri farklı olur ama... İkisinde de bir yerden sonra o motoru illaki açıcaksın

    Erdem, ingilizcen varsa türk forumlarda zaman kaybediyorsun, VAG işleri ile ciddi uğraşan 3.4 değerli insan var onlar buralarda pek yazmaz. Okur geçerler.

    Amerikan ve ingiliz vag forumlarına yüklenmen lazım doğru parçaları doğru şekilde seçmek için, deneme yanılma ve tahmin yürüterek vakit ve nakit kaybedersin sadece. Benim için güzel olan birşey senin işine gelmeyebilir çünkü.

    Buaralarda honda sorucan, peco sorucan... VAG pek yaygın değil ama

    VR6 oem fabrika verisi mk3 te şehir içi 12-13lt falan
    ingilizcem var idare eder, ispanyolcam daha iyi ama ben bi latin amerika forumlarina mi baksam napsamki..
    dediginiz gibi aslinda vag gurubu altin gibi ama bizde cok ugrasan yok
    keske olsada bilgilerden faydalansak bizde..
    gerci o zamanda ies piyasasi gibi olurdu sanirim piyasasi neyse sustum

    dediginiz gibi zaten deneme yanilmalarla para harcamak istemiyorum, zaten buna durumumuzda el vermez..
    nokta atislari yapmam sart benim..

    12-13 litre de az uz degil aslinda ama ne diyimki..

    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada mk2'nin kondisyonunu merak ettim, varsa 1-2 fotosunu koyar mısın?

    vr6 bone stock... çok kifayetsiz hacmine göre... Yüklenmek lazım üzerine o makinanın.
    SC bence en güzel uygulama olur, Turbo yapılabilir... İnanırsan bende para çok dersen Atmosferik yapılır. Ama benim önerim AGU ve hemcinsi 1.8T ler olacaktır... 1.8T ile oynamaya başlayınca belki para harcayacaksın ama bana teşekkür edeceksin.

    1.8T işi temiz iş ama rabbimin uygun gördüğü atmosfer basıncı ile mutluyum ben.Çok aykırı bir durum olmadıkça Turbo otomobil düşünmem. Sebebi yok!
    anliyorum..
    vr6 icin zaten ben bolt-on dusunurum ancak, yada dusunebilirim diyeyim, onun icini acmak falan biraz yurek ister

    bu arada bizim golfun elimde cok resmi yok, bikac tane ekliyorum, kimisi boyacida ilk kat verniksiz boyasi atilirken kimi bilmem nerde falan

    su an boyasi bitti, tava citalarini takmadim daha sogukta takmak istemiyorum..
    g60 dodik marspiye seti buldum fiber, onlarin irzina gecip araca uydurmam lazim, kardesimin fibercisi rahatsiz onun iyilesmesini bekliyoruz..
    kapi bantlarim takili degil vs vs..
    lastiklerim uygun olmadigi icin o cok enteresan olan jantlarimi daha takmadim
    daha leylek style duruyor..
    yaza coil gelcek almanyadan vs vs..
    daha isimiz cok yani









    edit:
    ben yazana kadar kardesim resim atmis konuya, dumur oldum kendi nick imle gorunce hahahah
    If you have no LAG, you have no turbo..

  4. #42
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erdem mesela geçen VWtech te bitane mk2 8v gti yapıyorlardı. Sahibi baya güzel uğraşıyor tek egzntrik motor, yüksek derece egzntrik almış, 13cr sıkıştırma, İTB falan...MS kurmuşlar. Bizimde biraz işimiz vardı izleme fıresatımız oldu... Araç sizin aracınıza benziyordu hatta kırmızı. Oradan aklıma geldi şimdi.

    http://www.facebook.com/photo.php?v=168492449938410
    buda videosu... Hatta benim araba, ben ukku vs bütün takım çıkmışız

    İnan uğraşınca güzel arabalar güzel makinalar güzel güçler çıkar. VW in özellikle saydığımız 3 makinası muazzam makinalardır, 16v serisi 1.8T serisi ve VR6 lar. Tercih size kalmış.

    Tek egzatrik motorda güzeldir, ama günümüz teknolojilerine çok uzak. vr6 da 12v makinalar gerçi... Ama hacimli, torklu makina sc, turbo gibi uygulamalarda güzel güçler çıkartır. Hacimli makinaların basınca karşı direncide daha iyi oluyor. Ama ne ukku en ben teorik dışında pek bilmiyoruz vr6 makinaları.

    Yeni tercih senin ne alırsan al... Böyle çok garip hatalı birşey yapmadıkça kıramassınız motoru ve şanızmanı.

  5. #43
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erdem mesela geçen VWtech te bitane mk2 8v gti yapıyorlardı. Sahibi baya güzel uğraşıyor tek egzntrik motor, yüksek derece egzntrik almış, 13cr sıkıştırma, İTB falan...MS kurmuşlar. Bizimde biraz işimiz vardı izleme fıresatımız oldu... Araç sizin aracınıza benziyordu hatta kırmızı. Oradan aklıma geldi şimdi.

    İnan uğraşınca güzel arabalar güzel makinalar güzel güçler çıkar. VW in özellikle saydığımız 3 makinası muazzam makinalardır, 16v serisi 1.8T serisi ve VR6 lar. Tercih size kalmış.

    Tek egzatrik motorda güzeldir, ama günümüz teknolojilerine çok uzak. vr6 da 12v makinalar gerçi... Ama hacimli, torklu makina sc, turbo gibi uygulamalarda güzel güçler çıkartır. Hacimli makinaların basınca karşı direncide daha iyi oluyor. Ama ne ukku en ben teorik dışında pek bilmiyoruz vr6 makinaları.

    Yeni tercih senin ne alırsan al... Böyle çok garip hatalı birşey yapmadıkça kıramassınız motoru ve şanızmanı.

    abi vwtech e yazamiyorum cunki uyelik icin referans istiyorlar..
    hatta konusunuda acmistim ama bi tane dahi cevap gelmedi

    tek agzantrik makineleri sildim kafamdan diyebilirim artik..
    zaten kardesimlede paslasiyoruz suan faceden
    ikimizde vr6 ve agu arasinda kaldik..
    vr6 ninda son hamlede yakiti biraz korku vermeye basladi..
    bilmiyorum yani ikisi arasindayiz suan..
    yanliz benim kastettigim vr6 24v olanlardan, gidip gormedim motorlari ama 24v oldugunu soyluyordu saticisi..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  6. #44
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi vwtech e yazamiyorum cunki uyelik icin referans istiyorlar..
    hatta konusunuda acmistim ama bi tane dahi cevap gelmedi

    tek agzantrik makineleri sildim kafamdan diyebilirim artik..
    zaten kardesimlede paslasiyoruz suan faceden
    ikimizde vr6 ve agu arasinda kaldik..
    vr6 ninda son hamlede yakiti biraz korku vermeye basladi..
    bilmiyorum yani ikisi arasindayiz suan..
    yanliz benim kastettigim vr6 24v olanlardan, gidip gormedim motorlari ama 24v oldugunu soyluyordu saticisi..
    2.8 24v yeni makina mk4 lerde v6 diye satılan.

    vr6 olup üzerinde dohc yazan makinalar çift egnztrik ama 12v... Millet onları da 24 sanıyor bazen.

  7. #45
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.8 24v yeni makina mk4 lerde v6 diye satılan.

    vr6 olup üzerinde dohc yazan makinalar çift egnztrik ama 12v... Millet onları da 24 sanıyor bazen.
    ben ozellikle sordum mk4 de ikiside cikar 99 sonrasimi ne bunlar 24v olanlardan demi diye evet dedi ama senin bahsettigin durumun olma olasiligida var..
    12v ler hem mk3 hemde mk4 de cikti sanirim..
    12v ler 170hp falan diye biliyorum
    24v ler 201hp olmasi lazim..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  8. #46
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ozellikle sordum mk4 de ikiside cikar 99 sonrasimi ne bunlar 24v olanlardan demi diye evet dedi ama senin bahsettigin durumun olma olasiligida var..
    12v ler hem mk3 hemde mk4 de cikti sanirim..
    12v ler 170hp falan diye biliyorum
    24v ler 201hp olmasi lazim..
    Golf olarak düşünme, Passat'ı var Corradosu var... bu MPV sınıfı olan arabası var, Ventosu var, neyden çıktığı önemli değil...

    mk4 te 12v makina kullanmadılar sanırım. onlar 24 var adıda Golf v6. Bu kesin gibi

    Corrado ve Passatlardan Dohc olan 2.9 zaten o 12v çıkıyor sanırım, o makina Golf'te olmayabilir.

    Golf 3 ten tek cam 12v çıkıyor bildiğim kadarı ile, bilmiyorda olabilirim sadece fikir verebilmek için yazıyorum.

    Ama neyin neyden çıktığı bizim için çok önemli değil... ne denk gelirse tak sen

    Bu arada bu kadar yazdık ettik, 2 gün sonra vazgeçtim civic ies alıp ofsetli jant takıcam deme

  9. #47
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Golf olarak düşünme, Passat'ı var Corradosu var... bu MPV sınıfı olan arabası var, Ventosu var, neyden çıktığı önemli değil...

    mk4 te 12v makina kullanmadılar sanırım. onlar 24 var adıda Golf v6. Bu kesin gibi

    Corrado ve Passatlardan Dohc olan 2.9 zaten o 12v çıkıyor sanırım, o makina Golf'te olmayabilir.

    Golf 3 ten tek cam 12v çıkıyor bildiğim kadarı ile, bilmiyorda olabilirim sadece fikir verebilmek için yazıyorum.

    Ama neyin neyden çıktığı bizim için çok önemli değil... ne denk gelirse tak sen

    Bu arada bu kadar yazdık ettik, 2 gün sonra vazgeçtim civic ies alıp ofsetli jant takıcam deme

    ahahahhahahaha yok yok ies lere para yetmez zaten
    hondayida seviyoruz biz hepsini severiz kimseye bisey dedigimiz yok ama alman arabasini ben hep baska goruyorum..
    o nedenle alman gurubundan baska zor..

    kardesimde sizin 1.8t videosunun verdigi gazla 1.8t yapak amk falan demeye basladi
    ne bilim vr6 ninda hacimli olusu cezbediyor ama yakitida bi o kadar itiyor kendinden

    bu arada denk geldikce isime yarayacagini dusundugunuz link vs burdan paylasirsaniz cok sevinirim..
    link paylasmak sorun olur ise pm de olabilir..
    biz kararliyiz artik bu iste..
    sadece zamanlama degisebilir hepsi bu..
    yani Allah tan bisey olmazsa..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  10. #48
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahahahhahahaha yok yok ies lere para yetmez zaten
    hondayida seviyoruz biz hepsini severiz kimseye bisey dedigimiz yok ama alman arabasini ben hep baska goruyorum..
    o nedenle alman gurubundan baska zor..

    kardesimde sizin 1.8t videosunun verdigi gazla 1.8t yapak amk falan demeye basladi
    ne bilim vr6 ninda hacimli olusu cezbediyor ama yakitida bi o kadar itiyor kendinden

    bu arada denk geldikce isime yarayacagini dusundugunuz link vs burdan paylasirsaniz cok sevinirim..
    link paylasmak sorun olur ise pm de olabilir..
    biz kararliyiz artik bu iste..
    sadece zamanlama degisebilir hepsi bu..
    yani Allah tan bisey olmazsa..
    1.8T yapak amk diyorsa... iş işten geçmiştir. Gerçek bir vagcı oldu
    Özellikle amk kısmı VAG da çok önemlidir.

    Benim arabam ile sizin mk2 nin birkısım altyapısı benzerdir. yardımcı olabileceğim şeylerde yardımcı olmaya çalışırım.

    Link konusunda google dan daha fazla yardımcı olamaz size kimse.
    Ama ne kadar çok okuyup baksanızda, uygulama olayı başka dünya tabi.

    BU arada ucuz coillerden uzak durun... Sadece alçaltmak için olan 200 300 dolarlık coiller ile iyi birşey beklemek doğru değil. Yarın öbür gün bu araba hayalinizdeki gibi olur o coiller ile yol yapılmaz böyle kaliteli bir araçla.

  11. #49
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8T yapak amk diyorsa... iş işten geçmiştir. Gerçek bir vagcı oldu
    Özellikle amk kısmı VAG da çok önemlidir.

    Benim arabam ile sizin mk2 nin birkısım altyapısı benzerdir. yardımcı olabileceğim şeylerde yardımcı olmaya çalışırım.

    Link konusunda google dan daha fazla yardımcı olamaz size kimse.
    Ama ne kadar çok okuyup baksanızda, uygulama olayı başka dünya tabi.
    sanirim bu isin sonu 1.8t olarak noktalanicak gibi..
    zaten ankette oyle diyor

    google amca tabiiki buyuk kaynak ama olsun denk geldiginizde lan bu erdemlerin isine yarayabilir dediginiz linkler olursa yinede paylasirsaniz sevinirim..

    golfu satip degistirme dusuncesinin oldugu zamanlar sizin araclara da sulaniyordum o zamanlar ama komple toplayinca o is yatti artik..
    gicik bi adamim ben araba konusunda, bunu satip baska bisey alincada zaten harcayacagiz orasi kesin
    e bundan gelcek parada belli, zaten harcamisiz buna hic gerek yok diye dusunduk..
    bide kasa olarak hosumuza giden bi meret bu mk2 ler..
    her ne kadar bos arabalar olsalarda doldurulabilirler en azindan

    motor disinda dusunduklerimizde klima. hid. direksiyon. elektrikli aynalar, abs. elektrikli far ayari ve koltuk isitma..
    tabi once motor..

    edit:
    mesajinizi duzenlemisiniz..
    coil olarak valla yukarda allah var ben ta technix midir nedir ondan dusunmustum ama sanirim bu uzak durun dediginiz guruba giriyor
    If you have no LAG, you have no turbo..

  12. #50
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    motor disinda dusunduklerimizde klima. hid. direksiyon. elektrikli aynalar, abs. elektrikli far ayari ve koltuk isitma..
    tabi once motor..
    Bunların olmaması pist aracı yapacak birisi için büyük avataj aslında. Pistte gereksiz olacak herşeyi yazmışsın

    Güzel ustalarınız, iyi bir çıkmacınız varsa çok sorun yaşamassınız. Yaratıcı birşeylerde yapılabilir... Keyif meselesi.

    ABS, klima falan zor olur ama inşallah yapabilirsiniz.
    Uygun fiyata... kazalı yada kötü durumda... alt takımı, içi falan elle tutulur gibi olan bir mk2 GTi bulursanız... Kaçırmayın, aracı buna geçirirsiniz. Onda aradıklarınızın büyük bölümü olacaktır.

  13. #51
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunların olmaması pist aracı yapacak birisi için büyük avataj aslında. Pistte gereksiz olacak herşeyi yazmışsın

    Güzel ustalarınız, iyi bir çıkmacınız varsa çok sorun yaşamassınız. Yaratıcı birşeylerde yapılabilir... Keyif meselesi.

    ABS, klima falan zor olur ama inşallah yapabilirsiniz.
    Uygun fiyata... kazalı yada kötü durumda... alt takımı, içi falan elle tutulur gibi olan bir mk2 GTi bulursanız... Kaçırmayın, aracı buna geçirirsiniz. Onda aradıklarınızın büyük bölümü olacaktır.
    pist zaten yokki, olsada kac kere cikicaz
    ben aslinda bunlarin hicbirini istemiyorum, bi tek hid direksiyon isime yarar..
    kardesim istiyor ama o yuzden zamanla dusunuyorum bende..
    abs icin parcaya ayrilan toledolardan sokebilirim..
    cikmacim cok iyidir sagolsun o konuda skntim yok..
    motoru kim koyar ama orasini bilmiyorum..
    proje icin maddi engelleri astigimizda bakicaz artik orasina..
    erkut abi olabilir..
    neyse orasina daha var
    If you have no LAG, you have no turbo..

  14. #52
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla mk2 çok yakışıklı araba... Herzaman beğenmişimdir. Hatta en güzel Golf bence.

    Kolay gelsin, siz inandıktan sonra, istedikten sonra herşey olur. Bu araçlar ile uğraşmak düşünüldüğü gibi zor ve pahalı değil. Modellerine göre çokta başarılı araçlardır.
    Ülkemizde de bol miktarda araç ve parça var. Tuning sektöründe pek uğraşılan araçlar olmadığı için piyasada modifiye amaçlı parça biraz zor ama onuda yurt dışında var biraz özveri ile temin edebilirsinz, isteyince herşey olur.

  15. #53
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla mk2 çok yakışıklı araba... Herzaman beğenmişimdir. Hatta en güzel Golf bence.

    Kolay gelsin, siz inandıktan sonra, istedikten sonra herşey olur. Bu araçlar ile uğraşmak düşünüldüğü gibi zor ve pahalı değil. Modellerine göre çokta başarılı araçlardır.
    Ülkemizde de bol miktarda araç ve parça var. Tuning sektöründe pek uğraşılan araçlar olmadığı için piyasada modifiye amaçlı parça biraz zor ama onuda yurt dışında var biraz özveri ile temin edebilirsinziz isteyince herşey olur.
    tesekkur ederim ilginize alakaniza valla bu saatte baya yordum sizide..
    dediginiz gibi guzel araclar, ugrasmasi keyifli..
    herhaftasonu gidip biyerlerini sokuyorum geri topluyorum falan..
    basit bir kere bu yuzden cok avantajli..
    birde disardan gorundugu gibi degil, bende almadan once biraz burun kiviriyordum ama ici falan cok genis..
    yol tutusu falanda bekledigimin cok ustunde..
    seviyorum keratayi
    ruhu var bir kere..

    bakalim ins alnimizin akiyla cikariz bu isten..
    zaten swap iside olursa evladiyelik kalir bu bizde
    If you have no LAG, you have no turbo..

  16. #54
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel bölümdü araç GTİ 16v gerçi ama muhtemelen sizi biraz daha heveslendirir.

    1. ve 2. part şeklinde ekliyorum. İlginizi çekecektir.
    Part1
    BORKED
    part2
    BORKED

    Bende devrileyim artık...

  17. #55
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahahhahaha tekrar tesekkur ederim
    iyi geceler..
    sagolun
    If you have no LAG, you have no turbo..

  18. #56
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben olsam ABF kullanırım.
    Bi takım sübap yayı, şapkaları ve eksantrikler, ayarlı kasnakları, üzerine de standalone ve güzel bi ayar. Tabi emiş ve egzoz desteği ile.
    Günlük binilir, 180-200 hp aralığı yakalanır.
    Hızlı gider. Güzel olur.
    Standart ABF problem çıkarmama konusunda sıfır km araçlara taş çıkartır. Kapak iyi toplanır, ayarda da sorun olmazsa, evladiyelik olur. Madem proje olmuş, değişik bişeyler olsun. 16v kaç tane VW var ki yürüyen?
    utku abf ile yazdıklarını yakından takip ediyorum güzel bilgiler veriyorsun

  19. #57
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tiff Needell en sevdiğim test/yarış pilotu
    Golf Mk2 GTI en sevdiğim Golf kasası, safkan hothatch.
    Videoyu her izleyişimde bi tuhaf oluyorum.
    Dur bakalım a3 'ü versek mi ne yapsak

    Şafak güzelce açıklamış. Teşekkür ede ede katıldığımı dile getirmeye çalıştım.
    Umarım herşey istediğiniz gibi, sıkıntısız olur.
    İyi bir ustanız varsa, olmayacak iş değil zaten.
    Dünya üzerinde vr6 turbo olarak bile dolaşan sayısız mk2 var. Sizin söylediğiniz onlar yanında 2 günlük iş kalır. Ama tabi ki, iyi işçilik ve kaliteli malzemeler önemli.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •