User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: segman bıtmesi

  1. #20
    akıncı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye /ankara
    Mesaj
    455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    segmanı bir yerde incelettirmen mümkünmü ? malzeme kalitesini vs ? bide 0.50 honlanmış motor ne denli 0.50 honlandı onuda iyice araştırmak lazım.... sırf bu yüzden motorumu rektefiye edemiyorum... ne adam gibi motoru ölçen var neden honlayabilen rektefiyeci var...daha geçen bmw motoru toplayan bir arkadaşın motor gömleğini honlantmak için gönderdiler sanayiye nasıl honlanmışsa daha gömlek üstünde pistonun zarar verdiği dikey çizikleri duruyordu o şekilde motoru toplandı kaç km gidebilecek o şekilde muamma...
    honlama yapılmadı bu motora,0,50 pistona gore talaş kaldırma işlemi yapıldı,daha sonra honlama yapıldı , honlamada ufak tefek hatalar kalır ama bu işte dediğiniz gibi hatalar kalması mumkun değil

  2. #21
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saçma olmuş hamza bence iki ihtimal var biri segman boşlukları düşük kalmış piston şişme yapınca segmanı yiyo (bu problem egt olan araçlarda çok görülür) ikinci ihtimal yine egt yanmada bi sorun var lpgden falan olabilen bi sorun böyle bi sorun varsa da subaplar belli eder kapağı da incele

    sonuç olarak önerim sen o motoru cebinden yaparsın biliyorum müşterinle de konuş rektevecinle de piston segman beraber değiştirin yeniden boşluklar gözden geçirilsin sorun segman gibi değil bence bende de npr vardı öküz gibi gazladık biliyosun
    ECUTECH İstanbul

  3. #22
    BahattinS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saçma olmuş hamza bence iki ihtimal var biri segman boşlukları düşük kalmış piston şişme yapınca segmanı yiyo (bu problem egt olan araçlarda çok görülür) ikinci ihtimal yine egt yanmada bi sorun var lpgden falan olabilen bi sorun böyle bi sorun varsa da subaplar belli eder kapağı da incele

    sonuç olarak önerim sen o motoru cebinden yaparsın biliyorum müşterinle de konuş rektevecinle de piston segman beraber değiştirin yeniden boşluklar gözden geçirilsin sorun segman gibi değil bence bende de npr vardı öküz gibi gazladık biliyosun
    Erkut abi bu arada depodan gazlı ve bobin yeri olan 20 tane silindir kapağı çıktı Sıkıştırmayı da düşürüp yanma odasını ciddi anlamda büyütmek gerekiyormuş haftaya sana bi tane motor hazırlıyorum artık başlayalım
    Passat B5 TDI

  4. #23
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BahattinS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut abi bu arada depodan gazlı ve bobin yeri olan 20 tane silindir kapağı çıktı Sıkıştırmayı da düşürüp yanma odasını ciddi anlamda büyütmek gerekiyormuş haftaya sana bi tane motor hazırlıyorum artık başlayalım
    herhalde duyduğum en güzel şey bu oldu sen motoru hazırla ben çalıştırmak için herşeyi hazırladım
    ECUTECH İstanbul

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •