User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
60 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Sohc Vtec Yapımı

  1. #20
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes ıkı kapak takınca sohc vtec yapcagını sanıyr sanırım hersey bunlarla kalsaydı eyvallah neyse allah herekse sohc vtec versın hele bı arkdsa sorun bakıyım butcesı neymıs sonra yazarsınız
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  2. #21
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vtec kapağa gerek yok bence. Jdm d15 krank+ 237mm d16 kol stock piston. 1.5 stroke ve sıkıştırma alırsınız. Kapak işlenip delta 272 derece egz yay ve kasnakla üst tarafı bitirirsiniz. 4.7 final ve bronz baskı balata ile şanzıman biter. Tek gıcık iş beyin, piggyback ile başta müdahale edersiniz ama beyin ve tesisat değişirse sonuçlar daha iyi olur. Bu arada araç 1.4 ise ies emmesi ebay headers vs vs onlar klasik olmak zorunda zaten. Bu reçete 150+hp
    .

  3. #22
    sohc_vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    wallla arkadasım sohc vtec yaptım tatmin olmadım turbo bastım araba yapılan masrafı inkar etti atraksiyona hiç gerek yok ben sunu ögrendim her essegin kaldırabilceği yük war ies kaldırmıyo simdi komple b16a2 aldım keske en bastan direk motor alaydım ..

  4. #23
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar yapilmis ornek var ies kaldirmiyo dmeyin imkaniniz varsa gelin benim arabama binin. Ies teki tork vtec te yok hc dusundunuz mu bunu ? Vtec 78mm stroke ies 90mm stroke. Gerekli dogru parcalar ile iesle typer yurutursunuz o kdar diyorum.

  5. #24
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmrahERKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar yapilmis ornek var ies kaldirmiyo dmeyin imkaniniz varsa gelin benim arabama binin. Ies teki tork vtec te yok hc dusundunuz mu bunu ? Vtec 78mm stroke ies 90mm stroke. Gerekli dogru parcalar ile iesle typer yurutursunuz o kdar diyorum.
    aynen iş doğru yönlendirme yapan usta ve parçalarda bitiyor, vtec vtec olduğu için d serisini kestirip atmak hata olur

  6. #25
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen iş doğru yönlendirme yapan usta ve parçalarda bitiyor, vtec vtec olduğu için d serisini kestirip atmak hata olur
    kesinlikle ben keyfimi alıyorum. eğer ki daha yürütmek istesem ufak tefek masraflar ile hakikaten cok rahat typer lar ile yürütürüz erkut abinin yönlendirmeleri ile. yani kimse ies i hafife almasın.

  7. #26
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D'nin olayı orda zaten, sıkıştırma yok zayıf bir motor gibi görünüyor.
    .

  8. #27
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrik ve piston ile guzel skstrmalar elde ediyor

  9. #28
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmrahERKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantrik ve piston ile guzel skstrmalar elde ediyor
    Tek sıkıntıları beyinleri işte
    .

  10. #29
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti elektrk tesisati, vti distributor, vti rolanti valfi, bunlar skntiyi cozuyor

  11. #30
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende butür sohc vtec projelerini desteklemiyorum nedenide para çokomel gırttlağına kadar doldursanız kaç hp çıkacak ? bu projeye harcayacağınız parayı aracın üzerine koyun bi vti alın stock 160hp bunun üzerine oynayın güzel güçler alırsınız en azından harbi harbi vtec açarsınız

    çektiğiniz kahra değmez gırtlağına kadar doldurup kısanında kısası bi şanzımanınız olmazsa type-r la bırak yürümeyi plakayı falan okuyamazsınız
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  12. #31
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende butür sohc vtec projelerini desteklemiyorum nedenide para çokomel gırttlağına kadar doldursanız kaç hp çıkacak ? bu projeye harcayacağınız parayı aracın üzerine koyun bi vti alın stock 160hp bunun üzerine oynayın güzel güçler alırsınız en azından harbi harbi vtec açarsınız

    çektiğiniz kahra değmez gırtlağına kadar doldurup kısanında kısası bi şanzımanınız olmazsa type-r la bırak yürümeyi plakayı falan okuyamazsınız
    180hpleri görüyorsunuz, uzun oğlu uzun şanzımanı kısaltmak zorundasın zaten kafadan. 100de 2 150de 3 210da 4 yapan şanzımanla yürümek zor oluyor
    .

  13. #32
    Revil-19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye Çorum
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende butür sohc vtec projelerini desteklemiyorum nedenide para çokomel gırttlağına kadar doldursanız kaç hp çıkacak ? bu projeye harcayacağınız parayı aracın üzerine koyun bi vti alın stock 160hp bunun üzerine oynayın güzel güçler alırsınız en azından harbi harbi vtec açarsınız

    çektiğiniz kahra değmez gırtlağına kadar doldurup kısanında kısası bi şanzımanınız olmazsa type-r la bırak yürümeyi plakayı falan okuyamazsınız
    usta o dedigini yapmak icin temiz motorlu bi vti alip yapmak lazim piyasada okadar patlaklar varki vericegin emege degmiyo . temiz bi vti da su piyasada en asa 25 bin tl den basliyo. o paralari verip bide yurutuyum desen en az bi 30 e geliyo arac . ama ieslerde oyle degil. fiyati vti gore daha dusuk oldugu icin alinip yapilmasi daha ucuz. bide verdigin emegi hakkiyla gosteriyo sana o guzelligi var . bizde yurutuyoruz aracimizi . ornegin benim aracimda ;

    pm7 piston

    Kapak Port Polish

    Skunk 2 pro emme manifoldu

    b16 ( vti ) gaz kelebegi

    apexi VAFC 2

    4 yaprak bronz baski balata

    simota cai

    4-2-1 krom headers

    48 mm duz boru

    otto spec son susturucu

    var ve bu sekilde kac kere orjinal gti-vti larla yuruduk daha allaha sukur bi kere arka plakalarini goremedik

  14. #33
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Revil-19 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    usta o dedigini yapmak icin temiz motorlu bi vti alip yapmak lazim piyasada okadar patlaklar varki vericegin emege degmiyo . temiz bi vti da su piyasada en asa 25 bin tl den basliyo. o paralari verip bide yurutuyum desen en az bi 30 e geliyo arac . ama ieslerde oyle degil. fiyati vti gore daha dusuk oldugu icin alinip yapilmasi daha ucuz. bide verdigin emegi hakkiyla gosteriyo sana o guzelligi var . bizde yurutuyoruz aracimizi . ornegin benim aracimda ;

    pm7 piston

    Kapak Port Polish

    Skunk 2 pro emme manifoldu

    b16 ( vti ) gaz kelebegi

    apexi VAFC 2

    4 yaprak bronz baski balata

    simota cai

    4-2-1 krom headers

    48 mm duz boru

    otto spec son susturucu

    var ve bu sekilde kac kere orjinal gti-vti larla yuruduk daha allaha sukur bi kere arka plakalarini goremedik
    senin bu specler bu araca yapılıp bırakılması gereken nokta bu speclere karşı değilim benimde dükkanıma gelen ieslere önerdiklerim ve yaptıklarım bunlar bundan daha sonra yapacaklarında bu araç nankör davranır boynunuzu büker


    Alıntı Jeandan-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    180hpleri görüyorsunuz, uzun oğlu uzun şanzımanı kısaltmak zorundasın zaten kafadan. 100de 2 150de 3 210da 4 yapan şanzımanla yürümek zor oluyor

    bana trde 180 hp alan bi sohc vtec göstersene beygirler öyle kolay yetişmiyor
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  15. #34
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    bana trde 180 hp alan bi sohc vtec göstersene beygirler öyle kolay yetişmiyor
    Türkiyede kaç tane yüklü sohc var veya o da bir soru Erkut abide var ama bir sohc vtec. Ayrıca b16 konusundan bahsetmişsiniz de, ben aracımı satsam 15 lira eder vtec almaya kalksam 25e alırım en iyi(ki almam da o ayrı). Benim aracıma b16 koymaya kalksam 10u geçerim. D'yi 5-6ya yükleyip B kadar gideri olan bir alet olabilir, ayrıca ondan az da yakar(bu daha ilginç). Türkiyede B'ye binmek zor, gereksiz pahalı, yurtdışında olsa zaten b veya k düşünürdüm.
    .

  16. #35
    Revil-19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye Çorum
    Mesaj
    75
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta daha fazlasi yapilmis ve ornek olarak gosterilebilecek araclar mevcut . hicte verdigin emegi inkar etmiyo . bence ustune koyulandan cok yapilan ayar onemli . saglam bi iscilik ve saglam bi ayarla at arabasi denicek araclari bile yurutuyolar yanlis anlama bizzat tanik oldugum seyler bunlar

  17. #36
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende butür sohc vtec projelerini desteklemiyorum nedenide para çokomel gırttlağına kadar doldursanız kaç hp çıkacak ? bu projeye harcayacağınız parayı aracın üzerine koyun bi vti alın stock 160hp bunun üzerine oynayın güzel güçler alırsınız en azından harbi harbi vtec açarsınız

    çektiğiniz kahra değmez gırtlağına kadar doldurup kısanında kısası bi şanzımanınız olmazsa type-r la bırak yürümeyi plakayı falan okuyamazsınız
    emin misin okancım ben plakamı okuyabilen pek b16 görmedim de gördüklerim de benden az harcamamıştı emin ol zaten b motor iyi para yemeden pek yürümez bilirsin hacmi sever yoksa heryer dolu 106lara tutunabilen vtecle dolardı 160 lık makineyle bitmiyo iş çok yüklemek lazım B yi ki bunun sonu da yüzü gülen adam çok azdır d daha ucuza çıkar her zaman ve kırılınrsa da ucuza halledilir

    stage 2 sohc vtec (bu hallleri hiç yürümüyodu diyebilirim)
    d16a9 si & bladerk sohc vtec all motor ilk test - Car Videos on StreetFire
    bu da uzun standart şanzumanlı hali (kilit bile yok 4.25 ex )
    bladerk soh vtec & impreza wrx roll - Car Videos on StreetFire

    bu da stage 3 bizim kategoriye gelen bi b16 hiç görmedik
    http://www.youtube.com/watch?v=hVJd5...ure=plpp_video
    ECUTECH İstanbul

  18. #37
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı E0041 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana trde 180 hp alan bi sohc vtec göstersene beygirler öyle kolay yetişmiyor
    187.4 hp 1/4 mile 14.226 okan uzaklarda arama sen de bana bu süreyi yapabilmiş 1600 cc b16 yı bi göstersene swaplı swapsız fark etmez
    ECUTECH İstanbul

  19. #38
    EmrahERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    okan abi gercekten soylediklerinh gormdgn icin soyledgini dusunuyorum. Szin yaptgnz b16 yi ne kdara ckardinz typer ile yuruttunuz ? Su anda benim arabam ortalama 170 180 hp sinirinda. Stock vtec plakami okuyabilecekmi ? Hala ndn bu d motorlari hor goruyosunuz anlamis dglm. Antalyaya keske yolun dusse de gorsen bi Sohc u gdisini felan. D motorun torku b motorda var mi ? Ben su anda antalyanin en hzlisi ile yuruyorum. Kam vtec i iyi bilirler. Itr egzantrk skunk2 kasnak fhe bir araba. Imkanim olsada oralara gelebilsem.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •