User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: yuksek devir donebilmek icin internal olarak hafifletme?

  1. #20
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi yanlış anlamadı isem amaç güçlü yada hızlı olmak değil salt olarak devin dönmek öylemidir ? Öyle ise direk eski kasa Suzuki 1.3 GTI alsaydınız işiniz daha kolay olurdu. Bir makinayı en çok yıpratan şey devir dönmektir.
    Yok abi gucte alacagiz insallah aklimizdaki specleri ustamin garajina gidecegim yarin, o zaman kararlastiririz en uygunu nedir diye.benim ornek aldigim speclerdeki arac 240 hp
    RESPECT YOUR ELDERS

  2. #21
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut abi en az masrafla nasil bi setup lazim 10 11 k icin
    2 ters orantılı şey en az masraf çok devir..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #22
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi b18 ilk önce onu söyleesen
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Block ile kapak aldik abi kasa olarak ef civic koyacagiz erkut abide yapacaguz isi buyuk ihtimal
    block ne aldınız b18 onlarca varyasyonu var ama eğer standart 89mm krankla dönüceksiniz işiniz zor..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #23
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    block ne aldınız b18 onlarca varyasyonu var ama eğer standart 89mm krankla dönüceksiniz işiniz zor..
    b18a2 olması lazım abi blockun krank olarak b18c takılacak diye biliyorum tam kararlaştırmadık bugun erkut abinin yanına gidecektim ama yataktan yeni kalktım açıkçası gidebilirsem bugun tüm detayları görüşeceğim.
    RESPECT YOUR ELDERS

  5. #24
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Coder senin bu proje başlamadan biter benden söylemesi
    en az masrafla 10-11K dönmek çok tutarsız geliyor bana ?
    b18a2 ile 11 bin dön sen seni guiness rekorlar kitabına sokarlar kesin
    bence madem devir döncen b16 blok seç kendine eğer masrafsız bir setup istiyorsan..

  6. #25
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Coder senin bu proje başlamadan biter benden söylemesi
    en az masrafla 10-11K dönmek çok tutarsız geliyor bana ?
    b18a2 ile 11 bin dön sen seni guiness rekorlar kitabına sokarlar kesin
    bence madem devir döncen b16 blok seç kendine eğer masrafsız bir setup istiyorsan..
    İyi guzel konusuyorsunda okumadan konusuyorsun abi ben en az masrafla b isi nasil yaparim diye sormadim. Ben bu is icin 20.000 hibeyi gozden cikardim ki fazlada tutacaktir. Erkut ustamin yanindan geliyorum b18c uzerinden gidecegiz o sekilde kararlastirdik.
    RESPECT YOUR ELDERS

  7. #26
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 bin mi? ne topluyonuz abi 20 bine jet motoru mu? İstersen sana 2. el f1 motoru bulak rahat rahat 15-16 bin devir dön..
    Turbo mu olacak proje?

  8. #27
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmo olacak, itb olacak ve egzantriklerden tut herseyine kadar degisecek girtlak dusunuyoruz. yilbasi sonrasi baslayacagiz insAllah.
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 bin mi? ne topluyonuz abi 20 bine jet motoru mu? İstersen sana 2. el f1 motoru bulak rahat rahat 15-16 bin devir dön..
    Turbo mu olacak proje?
    RESPECT YOUR ELDERS

  9. #28
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmo olacak, itb olacak ve egzantriklerden tut herseyine kadar degisecek girtlak dusunuyoruz. yilbasi sonrasi baslayacagiz insAllah.
    Tam yapmaya çalıştığınız şeyi anlamadım..
    Yani atmosferik bir motorun gelebileceği nokta belli zaten litre başına en fazla alabileceğiniz 150-160 hp Atıyorum b18 strokuyla filan 2 litre oldu hadi 2.2 litre diyelim burdan çıksa çıksa 380 hp çıkar.. yanlış mıyım? tamamen teorik salladım ama mantıklı sanırım..

    Ama 20 bin lira harcayacaksın en fazla 380 hp olan atmosferik bir motor sahibi olacaksın..
    Ben burdaki amacı anlayamadım..

  10. #29
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    h22 yap bence, b18 ile uğraşma. h22 den tr de 310 hp güç alındı.

    hacim herzaman büyük avantaj, eminim b18c den daha ucuza malolur.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #30
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam yapmaya çalıştığınız şeyi anlamadım..
    Yani atmosferik bir motorun gelebileceği nokta belli zaten litre başına en fazla alabileceğiniz 150-160 hp Atıyorum b18 strokuyla filan 2 litre oldu hadi 2.2 litre diyelim burdan çıksa çıksa 380 hp çıkar.. yanlış mıyım? tamamen teorik salladım ama mantıklı sanırım..

    Ama 20 bin lira harcayacaksın en fazla 380 hp olan atmosferik bir motor sahibi olacaksın..
    Ben burdaki amacı anlayamadım..
    evet amacımız zevk, motor içi forged olup bi turbo takıp en fazla 15 bine +400hp ilede güç alabilirdik ama N/a düşündük.

    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    h22 yap bence, b18 ile uğraşma. h22 den tr de 310 hp güç alındı.

    hacim herzaman büyük avantaj, eminim b18c den daha ucuza malolur.
    O kadar yüksek değerler istemiyoruz, istesek yukarda bahsettiğim gibi turbo yapardık aracı time trial için hazırlayacağız motor harici coiller yürüyenler herşey değişecek Allah yüzümüzü kara çıkarmazsa yapacağız birşeyler..
    RESPECT YOUR ELDERS

  12. #31
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    niye time trial için 11k mı dönmek lazım
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  13. #32
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye time trial için 11k mı dönmek lazım
    Hayır tabikide abi her çıkışta 10k dönecek halimiz yok o işimizin biraz fantazisi ayrıca merak ve yapabiliyorsak neden olmasın dedik.
    RESPECT YOUR ELDERS

  14. #33
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben senin yerinde olsam tercihimi h22 den yana kullanırdım, hani devirde döneyim istiyorsan sadece krank hafifletme ile 9000 devir sorunsuz döndü h22 misal.

    herşeye devir olarak bakma, hacim büyük avntaj ve bu hacimden gelen tork senin daha fazla işini görecektir.

    ama tabiki yine tercih senin,

    şunuda belirteyim aşırı hafifletilmiş internal krank kasnak vs herzaman için + değildir.
    misal vites atarken devirin daha çabuk düştüğünü görürsün, o yüzden çok hızlı vites atman lazım

    youtubeye h2b olarak yaz biraz incele belki fikrin değişebilir
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  15. #34
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı despe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben senin yerinde olsam tercihimi h22 den yana kullanırdım, hani devirde döneyim istiyorsan sadece krank hafifletme ile 9000 devir sorunsuz döndü h22 misal.

    herşeye devir olarak bakma, hacim büyük avntaj ve bu hacimden gelen tork senin daha fazla işini görecektir.

    ama tabiki yine tercih senin,

    şunuda belirteyim aşırı hafifletilmiş internal krank kasnak vs herzaman için + değildir.
    misal vites atarken devirin daha çabuk düştüğünü görürsün, o yüzden çok hızlı vites atman lazım

    youtubeye h2b olarak yaz biraz incele belki fikrin değişebilir
    Abi b18cde direk 9bin dönüyorsun işlemsiz Eğer elimizden gelirse zaten sequential vites yaparız, ayrıca her konuda h22 aşılıyorsun fark etmedim sanma sevemedim şu h22'yi
    RESPECT YOUR ELDERS

  16. #35
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi b18cde direk 9bin dönüyorsun işlemsiz Eğer elimizden gelirse zaten sequential vites yaparız, ayrıca her konuda h22 aşılıyorsun fark etmedim sanma sevemedim şu h22'yi
    sen niye yapmadın de ona
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  17. #36
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen niye yapmadın de ona
    geldide biz mi yapmadık kısmet k dan yanaymış zaten k hayalim vardı böylesi daha iyi oldu
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  18. #37
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b18 alt
    b16 kapak
    11.000rpm
    TT

    enteresan...

  19. #38
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b18 alt
    b16 kapak
    11.000rpm
    TT

    enteresan...
    Abi ben bunu anlamıyorum konuda 10k yazıyor (benım yazdığım mesajda) Despe abim 11k yazmasına rağmen cevap olarak 10k yazıyorum ama neden 11kda ısrar ediyorsunuz? 10k döndük 11k kaldı
    RESPECT YOUR ELDERS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •