User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
48 sonuçtan 39 ile 48 arası

Konu: yuksek devir donebilmek icin internal olarak hafifletme?

  1. #39
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ben bunu anlamıyorum konuda 10k yazıyor (benım yazdığım mesajda) Despe abim 11k yazmasına rağmen cevap olarak 10k yazıyorum ama neden 11kda ısrar ediyorsunuz? 10k döndük 11k kaldı
    10k da farklı değil zaten, zaten o bantta güç alamıycaksın sadece donmekse amacın zaten tek ısın devır kesıcıyı ayarlamak onun dısında bu setupla bu bahsettıgın krankla bu r/s oranıyla ımkansız kolay gelsın ne dıyelım

  2. #40
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10k da farklı değil zaten, zaten o bantta güç alamıycaksın sadece donmekse amacın zaten tek ısın devır kesıcıyı ayarlamak onun dısında bu setupla bu bahsettıgın krankla bu r/s oranıyla ımkansız kolay gelsın ne dıyelım
    9k ile 10k arasında çok fark var. Güç almak ayrı birşey çevirmek ayrı birşey. Devir kesiciyi 1k ileri ayarlamak çok şey değiştirir. 1k yüzünden çok güzel yatak sarar. (hondanın kronik yağ pompası olayını gayet iyi biliyoruz).

    s2k bildiğim kadarı ile 9k çeviriyor kesiciyi 1k uzatıp sonucu almak çok kolay abi yanlış anlamanı istemiyorum kesinlikle ama emek veriliyor kötü sonuç almak kim ister ki? 1k ile çok şey değişiyor demek istediğim bir hatam olduysa affola.
    RESPECT YOUR ELDERS

  3. #41
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi madem time trial araba hazırlayacaksınız o kadar parayı neden motora gömüyorsunuz? Koyun bi crx'e ef civic'e b16'yı boşaltın güzelce gergisi, rollcagei, coilleri, viraj kolları, koltukları, kemerleri, jantları, frenler, lastikleri vesairesi derken zaten bir sürü masraf..
    Bana hala gereksiz bir uğraşmış gibi geliyor ama madem Erkut abi yapacak vardır bir bildiği..
    Koyduğum videoyu bir daha izle istersen 11 k çevirmesi gereken spoon civic'te bile 10 k devirden sonra güç gelmiyor hatta keiichi 9.2 k'da vites değiştiriyor ve o devrin vites değiştirmek için en iyi devir olduğunu söylüyor..

  4. #42
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi madem time trial araba hazırlayacaksınız o kadar parayı neden motora gömüyorsunuz? Koyun bi crx'e ef civic'e b16'yı boşaltın güzelce gergisi, rollcagei, coilleri, viraj kolları, koltukları, kemerleri, jantları, frenler, lastikleri vesairesi derken zaten bir sürü masraf..
    Bana hala gereksiz bir uğraşmış gibi geliyor ama madem Erkut abi yapacak vardır bir bildiği..
    Koyduğum videoyu bir daha izle istersen 11 k çevirmesi gereken spoon civic'te bile 10 k devirden sonra güç gelmiyor hatta keiichi 9.2 k'da vites değiştiriyor ve o devrin vites değiştirmek için en iyi devir olduğunu söylüyor..
    Yahu abi zaten 20k yı motora gömmeyeceğiz ki sadece yürüyen, şanzuman herşey değişecek kasa EF HB olacak. Ben anlatamıyorum ki derdimi.

    Sonuca ulaşacağımız şey şu: 10k dönüyorsa neden olmasın ve neden yapılmasın dedik, bu demek oluyor ki her virajdan sonra 10k basacağız. Dynoya çıkar güç kaybettiği yerde vitesi atarım bu kadar basit.

    Abilerimiz yüksek güçlerdeki aracın sadece amerikada yapılmadığını göstermek için o kadar şey deniyor. benim aklımdaki ise imkan varken neden bu işin sadece japonyada yapılmadığını göstermek hemde imkanlar kısıtlı iken.
    RESPECT YOUR ELDERS

  5. #43
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İyi güzel diyosun da canım kardeşim bunu yapan adamlar işi çok iyi bilen adamlar sen öyle tepeden hop diye atlarsan zor olur bence..
    Time trial arabası yapıcam diyorsun yarın bir gün frankenstayn gibi motoru olan bir arabayla piste çıktığında canını sıkacak şeyler başına gelebilir..
    Yani güzel bi b16 yada b16b bulup koymak dururken arabana....
    Neyse hayırlısı diyeyim gereksiz uzadı kusura bakma hatta istersen modlara söyle silsinler gereksiz postları

  6. #44
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İyi güzel diyosun da canım kardeşim bunu yapan adamlar işi çok iyi bilen adamlar sen öyle tepeden hop diye atlarsan zor olur bence..
    Time trial arabası yapıcam diyorsun yarın bir gün frankenstayn gibi motoru olan bir arabayla piste çıktığında canını sıkacak şeyler başına gelebilir..
    Yani güzel bi b16 yada b16b bulup koymak dururken arabana....
    Neyse hayırlısı diyeyim gereksiz uzadı kusura bakma hatta istersen modlara söyle silsinler gereksiz postları
    Estf. gereksiz değil görüş her görüş önemlidir gereksiz gibi birşey söz konusu olamaz. sadece elimizden ne geliyorsa onu uygulamak için yapmayı planlıyoruz. Allah yüzümüzü kara çıkartmazsa güzel birşey çıkacaktır elbet.
    RESPECT YOUR ELDERS

  7. #45
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coder Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    9k ile 10k arasında çok fark var. Güç almak ayrı birşey çevirmek ayrı birşey. Devir kesiciyi 1k ileri ayarlamak çok şey değiştirir. 1k yüzünden çok güzel yatak sarar. (hondanın kronik yağ pompası olayını gayet iyi biliyoruz).

    s2k bildiğim kadarı ile 9k çeviriyor kesiciyi 1k uzatıp sonucu almak çok kolay abi yanlış anlamanı istemiyorum kesinlikle ama emek veriliyor kötü sonuç almak kim ister ki? 1k ile çok şey değişiyor demek istediğim bir hatam olduysa affola.
    1000rpm ileri almak ne işine yarıyacak senin ? O devirde güç kaybettiğin sürece ?

    Ayrıca kronik yağ pompası sorunu diye birşey yok hondalarda senin bahsettiğin efsane ls/vteclerde yatak sarması ki bunun sebebi yağ pompasının yetersiz olması değil stroke kol oranının düşük olmasından dolayı kol yataklarına ve pinlere binen aşırı yük. Sen en iyi yağ pompasını koysan da o yatak dayanmaz.

    ayrıca eğer yüksek devir dönebilen bir araç istiyorsan ki aynı zamanda güç almayı hedefliyor olduğunu düşünüyorum zira aksi anlamsız olur o zaman mutlaka uzun kol kullanılması gerekiyor. bunun sebebi motor dinamikleriyle alakalı.

    B18 krank kullanıyorsan ciddi sağlam pinler almayıda unutma ayrıca darton gömlek listene ekle ***** hem gömleklere hemde kola çok yük binecek.

    Kısacası bence paranı yanlış yönde harcıyorsun, biraz daha araştır. Sitede hesap kitap yapıp custom stroker hazırlayan insanlar var, en azından istediğin gibi bir setup sahibi olursun.


    kolay gelsin...

  8. #46
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim görüşlerin için.
    RESPECT YOUR ELDERS

  9. #47
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    madem devir dönüceksin ben tavsiyede bulunuyum yine b18c blok kullan b16 krank b16b kol kullanın Rod / Stroke Ratio 1.84:1 oluyor yine 5 nokta main girdel kullan yoluna bunla .devam ett.89mm krankla sıkıntı yaşarsın olmaz demiyoruz dönersin ama ne kadar dönersin ..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  10. #48
    coder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    Mersin | İstanbul
    Mesaj
    1.835
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    madem devir dönüceksin ben tavsiyede bulunuyum yine b18c blok kullan b16 krank b16b kol kullanın Rod / Stroke Ratio 1.84:1 oluyor yine 5 nokta main girdel kullan yoluna bunla .devam ett.89mm krankla sıkıntı yaşarsın olmaz demiyoruz dönersin ama ne kadar dönersin ..
    Eyvallah abi sağolasın
    RESPECT YOUR ELDERS

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •