User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: port-polish (clio sport 1.6 16v) by ÇAĞAN

  1. #20
    ToNy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    7KuLe
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elinize sağlık...


    Savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye, zaman ki sana hasta oldu. İncelikli haytasın.

  2. #21
    BİLAL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    48
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok guzel calışma .bende duşunuyor herkezede tavsıye ederım..motorun daha saglıklı calışması ıcın onemlı oldugunu duşunuyorum.

    tabı 3 4 hb verıyosa tadından yenmez bu .

  3. #22
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chip tuning yapmadan bu islemin faydasi oluyormu arkadaslar..ben spor filitre taktim,cok hava. Emisi yuzunden. Arac devamli fakir karisim yapip alt devirleri oldurdu..bende oem e donus yaptim..arastirmalarima gore chip tuning yapilmiyacaksa hic bir espirisi yok..cunku motor zaten fabrikadan. Ekonomi olsun diye fakir karisima gore prpgramlaniyor..biz ustune daha cok gondererek fakir olan karisimi bol hava ile dahada fakir yapmiyormuyuz..chiptuning gerekli degulmi..??

    156da çok güzel bir ses ve üstlerde çok az rahatlama dışında bir etkisi olmuyor debimetre bozmasıda cabası.

  4. #23
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de yaptirmistim, turboda baya bir farkini hissetmistim. dyno sonuclarini bekliyoruz..
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  5. #24
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cliolarda yani k4m'de akışmetre yok.Sadece emme manifoldunda map sensörü var ve kelebektede tps var.Onun dışında bir sensör yok ama bu aracın en uyuz olduğum kısmı rölanti motorunun filtre kazanına bağlı olması.Filtre yapacaklar için biraz uğraştırıcı,kelebeğe en yakın yerden delinip rölanti motoruna boru almak gerek.
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  6. #25

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    41
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eline saglık güzel işçilik çagan

  7. #26
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ÇAĞAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itb takacagımız için yapmadık...yapılabilir sanırım , ama daha önce yapmadım plastik manifolda.incelemem gerek.
    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chip tuning yapmadan bu islemin faydasi oluyormu arkadaslar..ben spor filitre taktim,cok hava. Emisi yuzunden. Arac devamli fakir karisim yapip alt devirleri oldurdu..bende oem e donus yaptim..arastirmalarima gore chip tuning yapilmiyacaksa hic bir espirisi yok..cunku motor zaten fabrikadan. Ekonomi olsun diye fakir karisima gore prpgramlaniyor..biz ustune daha cok gondererek fakir olan karisimi bol hava ile dahada fakir yapmiyormuyuz..chiptuning gerekli degulmi..??
    arkadaşımız itb takılacagını belirtmiş zaten. yüksek sıkıştırma, piston, beyin ve diger extralar ile bütün olarak değerlendirmeniz lazım.

  8. #27

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haklisin..bendeki fakir kalma durumu lmanifolttaki lpg mutlak basinc sensorunun dibinden hava alip fakire kalmasiymis..bu sorunu halletmek icin baya bisey ogrendim valla..

  9. #28
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel dyno alındı konu başında...

  10. #29
    BU®AK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Çağan ellerin dert görmesin. Abime de tekrar hayırlı olsun itb ile çok daha güzel olacaktır

  11. #30
    ÇAĞAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE/ANKARA
    Mesaj
    405
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalama 100 hp lik araçta 150-155 hedefimiz var...

    128hp yarısına ulaştık sayıyoruz...umarım daha iyi olucak yapılacak daha çok şey var hedef 155 hp

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •