100 tl.benzine 115 km yaptim lamba yandi. Normal mi. Bende koppro yok afr de yok. Full oem eksoz var full. Katelizor tikali olabilir bide
Ful Vtec üstümü gıttın
Ben kpro dan önce 50tl ıle 120 km yapıyordum sensörler yok kpro yok!
100 tl.benzine 115 km yaptim lamba yandi. Normal mi. Bende koppro yok afr de yok. Full oem eksoz var full. Katelizor tikali olabilir bide
Ful Vtec üstümü gıttın
Ben kpro dan önce 50tl ıle 120 km yapıyordum sensörler yok kpro yok!
O2 sensörü bozulmasın diye önce ısıtılıyor kontağı açar açmaz. İçindeki ısıtıcı devre hatırı sayılır bir güç çekiyor. Motor arıza lambası yanmasın ve bilgisayara bağlatınca O2 senesörü ısıtıcı devre hatası olmak istemiyorsanız bu ısıtıcı devrenin çektiği akımı karşılayacak bir taş direnç gerekiyor. Ama motorsiklette kullandıkları direnç hayli ufak. Sanırım bunlar ısıtıcı devreyi değil direk sinyalin geldiği noktayı dirençlemişler.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
sonuç olarak bu iki sensörü almalımıyız almamalımıyız.almazsak bu sebeple yanan motor arıza ışığını nasıl söndürürüz?
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
oksiyen sensörünün ısıtma devresi var, oksijen sensörü yapısı gereği belirli bir ısıya gelmeden düzgün okuyamıyor, bu nedenle ısıtılması için hepsinde bu devre var.
En basit yol, multimetre ile ölçülebilir..
Ben geçen sene pejoya girişmişken bir multimetre alıp (koçtaş 12 tl) , hem direnç hem de voltaj kontrolünü yapmıştım (voltaj dalga şeklinde olduğundan, multimetre ile zor oluyor ama genede fikir veriyor)
Gunes G, detaylı acıklaman icin tesekkurler, cok faydalı bilgiler okudum.
Aksam vakti gerekli sensörleri taktım ve arıza lambası söndü.
Arabanın gidişi Bayagı farklılastı, gerek vtec üstü gerek vtec altı.
https://www.facebook.com/photo.php?v=499961730066356
o2 sensoru sadece vtec altı afr sini düzenliyor olabilir ama arıza lambası söndüğü için Araba kendini komple koruma modundan çıkartıyor olabilir. Bu şekilde, arıza lambası yakan hiçbi oem beyinli araba uzun vaadede kullanımı mantıklı değildir diye dusunuyorum.
Sensorler tam olsa bile, düz boru ve headers oldugu için yine arıza yakacagı söyleniyor. ilk 100 km içersinde. Bu seferde yanıltıcı yapacağım artık..
Aracım sensör yokken kompresyonda çok gereksiz zengine kalıp çatara patara yapıyordu. Asırı zengin oldugu belliydi ve sensorden sonra bütün gereksiz zenginligin düzeldigini farkediyorum. Simdilik gecici olarak 2.el bi sensor taktım, Bana bu 2 sensöründe PARCA NUMARASINI soyleyebilecek olan var mı? Ona gore sıfırlarını getırteyım
yetkili servise aracının şase nosunu belirtirsen sana sensörleri verebilirler
ikisi 1000-1200 tl civarında
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)