User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
45 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: LPG Araca nekadar zararlı ?

  1. #20
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kkursat01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hala net bir cevap veren olmadı herkes lpg yi düzgün işçiliği olan biyerde taktırırsan sorun olmaz diyor ben aracımı sıfırdan topladım hem günlük kullanacagım hemde hafta sonları gazlayacağım bu yüzden benzinde olması tercihimdir ancak kimse çıkıpta pistonların üzerinde tortu yapar kireçlenir vs. vs demiyo demekki böyle birşey yok yada bilgi sahibi değilsiniz tam olarak çünkü lpg görmüş araçların bir çoğunun pistonları kireç ve por tutuyor ayrıca aracın lpg tankından egsoza kadar heryerinden geçiyor ve geçtiği yeri kirletiyor benzin ise tertemiz geçiyor diye düşünüyorum tabi bunlar benim fikrim ama tecrübeli ve gerçekten bilgili abilerimizin de fikrini istiyorum...
    Bu ne la, adam konu açmışta cevap yazanları beğenmiyor. İşim gücüm olmasa bi kombo yaparım buradan bol resimli bol ingilizce dökümanlı nereden ettim bu lafı der bötüm bötüm gidersin. Yok lpg tortu yaparmış ta kireçlenirmiş te vese vese imiş. Kaliteli sistem kaliteli ayarda hiçbiri olmaz arkadaşım. O kireç dediğin de tortu dediğin de yanmamış 'yakıt' kalıntıları. Yok mu şimdi benzinli/dizel araçlarda kurum bağlama durumu ? Ee neyin dalgası bu? Kurum bağlıyor diye benzin/dizel tü kaka mı ? Lpgnin kurum'u da o.

    Lpg ve Benzinin temizliğini kirliliğini nerene göre uydurduğunu da ayrıca merak ediyorum ? 2sinin de kendi hattı var, kendi hatlarından usul usul gidiyorlar.

  2. #21
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    taktıralı 80 bin km oldu
    benzin hesabı ortalama 80.000x0,45 =36.000 tl
    lpg hesabı ortalama 80.000x0,25=20.000 tl
    lpg kiti montajı:1000 tl
    kısacası 15.000 karım var. daha motorumda sıkıntı yok. şu an bile motoru değil arabayı amorti etmiş durumda. civic 1.4 is
    komançero garage

  3. #22
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    taktıralı 80 bin km oldu
    benzin hesabı ortalama 80.000x0,45 =36.000 tl
    lpg hesabı ortalama 80.000x0,25=20.000 tl
    lpg kiti montajı:1000 tl
    kısacası 15.000 karım var. daha motorumda sıkıntı yok. şu an bile motoru değil arabayı amorti etmiş durumda. civic 1.4 is
    haha iyiymiş.. baya kapak olmuştur..
    low is low

  4. #23
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Simdi soyle izah edeyim o halde, burda verilen cevaplarin cogu kullanicilar tarafindan verilen cevaplar cevaplariniza saygim var ancak istedigim tamamen bu konularda tecrube edinmis teknik detay ve bilgilere sahip abilerimizin veya oto tamir bakim gibi konularda tecrubeli olan uyelerimizin bilgi vermesiydi.. Sorunda surda benim kulagima gelen birkac sey var bunlarin dogrulugunu sorguladim kimse bu konuda net bir cevap vermemis herkes klasik isciligi duzgun biyere takdirirsan sorun olmaz diyor bunu bende biliyorum takdirmak mantiklimi diye sormadim zaten. Duzgunce cevap sadce 2-3 kisiden geldi digerlerinede saygim var ancak forumda herkes rollerde usluplari sert ve tersleyici tarzda bunlara gerek varmi burasi kendini ispat etme yeri degil diye dusunuyorum bu sozlerimide kimlere dedigimi kendileri gayette iyi biliyor onlara sadece gulup geciyorum yasi basi benle ayni veya ufak olanlara ise diyecek hicbir sozum yok once sorumu net olarak anlayip oyle cevap verseler daha anlamli olurdu.. Neyse konu kapansin cok saolun yinede bu denli cevaplar icin. AyRica sunuda belirtmek isterim ben o cevabi hicbir bilgi ve belge gostermeden yanit verdikleri icin o sekilde yazdim amacim konunun ciddiyetini saptirmak degildi bunu zaten timucin de gayet iyi biliyor nekdar onemsedigimi isteyen istedigi gibi anlar saygilar..

  5. #24
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ne la, adam konu açmışta cevap yazanları beğenmiyor. İşim gücüm olmasa bi kombo yaparım buradan bol resimli bol ingilizce dökümanlı nereden ettim bu lafı der bötüm bötüm gidersin. Yok lpg tortu yaparmış ta kireçlenirmiş te vese vese imiş. Kaliteli sistem kaliteli ayarda hiçbiri olmaz arkadaşım. O kireç dediğin de tortu dediğin de yanmamış 'yakıt' kalıntıları. Yok mu şimdi benzinli/dizel araçlarda kurum bağlama durumu ? Ee neyin dalgası bu? Kurum bağlıyor diye benzin/dizel tü kaka mı ? Lpgnin kurum'u da o.

    Lpg ve Benzinin temizliğini kirliliğini nerene göre uydurduğunu da ayrıca merak ediyorum ? 2sinin de kendi hattı var, kendi hatlarından usul usul gidiyorlar.
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lpg'de en önemli şeyler kaliteli ürün ve takan yerin ustalığı. Karbüratörlü araçlar hakkında çok fazla bilgim olmasa da, genel olarak karışım oranı avansı vs 'düzgün şekilde' ayarlı olduktan sonra pek bir zararı yok. Ayrıca, her 10 15 binde bir motor da yaptırılmıyor sonuçta. Bir defa motor yapıldıktan sonra 2. sefere kadar kendini de çıkaracağı masrafı da amorti eder.
    Bak, burda da karbüratörlü araçlar hakkında pek fazla bilgin olmadığını belirtmişsin kardeşim o yüzden bilmediğin konularda yorum yapmazsan senin için daha iyi olur ben konuyu açtığımda da ''TECRÜBELİ'' ''BİLGİLİ'' ibaresini bulundurdum zira, bu konuda yeterli bilgi sahibi olmadığın ortada kendinde söyledin. Amacım lpg taktırıp taktırmamak değil zararının olup olmadığı bu konuda anlaşamadık sanırım..

  6. #25
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ham Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kafanda zaten lpg nin zararli oldugunu kurup taktirmamaya karar vermis burda gelip vicdanini rahatlatmaya calisiyosun bilgi verenlerede siz bilmiyosunuz diyosun. Git aracina lpg taktirmamis bikac kisi bul onlarla rahatlatirsin vicdanini
    Bilgi verenler demeyelim ona, yorum yapanlar diyelim ben çünkü bilgi göremedim ayrıca mesaj yazmadığın halde konuya dahil olmanda ilginç cevap yazanların birçok avukatı mevcut sanırım burda.. Cevap yazanlar üzerine alınmasın her biri için tek tek teşekkür ederim canımı sıkan şey yapılan gereksiz saçma yorumlar..

  7. #26
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    otomatık quickshift dıye lanetlı bır sanzımana sahıp clıo aldım 1.2 40 bınde 2009 model okula vs gıtmek amaclı benzın yıne dayanmadı lpg taktırdım cevremdekı butun arkadaslarım sacmaladıgımı dusundu ama sımdı cok memnunum 50 tl lpg ıle 220-250 km yapıyor sehır ıcı cok basarılı tavsıye ederım bu tarz araclara
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  8. #27
    EM-RE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizde 120,000 km dir LPG ile kullanıyoruz.4,7 cherokee de,şimdi hesapladım da 5 kere motor yaptırsak anca kafa kafaya gelir.
    LPG ye karşı olanları hala anlayamadım hesap kitap ortada,bazen bir tane c5 alıp takıyım lpg yi hafta içi takılıyım diyorum

  9. #28
    rekord2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Sakarya
    Mesaj
    1.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam sakin ol elindeki klavyeyi yere bırak ve teslim ol adam kızdı yahu neyse şakayı bırakalım da lpg karb.lü araçlara takılacaksa eğer herkesin dediği çok doğru. iyi malzeme, güzel ayar, doğru montaj yapabilen mekan. Asıl olay budur karb.lü araca lpg takımında. Zira motora ne gibi bir zarar verdiğini aklına getiremeyecek kadar ayar bozulması ve lpg arızası ile uğraşacaksın. İşin aslı tüm o sistemin yanında en önemli yegane parça mikser dir! Mikser kıytırık ise 10 bin liralık sistemde taksan karb.lüye verim alamazsın ve sorun yaşarsın ayar tutmaz ıvır zıvır. Gelelim işin mekanik kısmına. Lpg benzin ve dizelden çok daha temizdir, sağlıklı çalışan bir motorda lpg çok daha az kurumlana pislenme yapar, fabrika çıkışı benzin için üretilmiş parçaları kullanırsanız özellikle üst kapakta, subap gaytları ve egzoz subabının kapandığı noktadaki yuvası benzinliden çok daha erken aşınabilir, ama AŞINABİLİR kesin değil. İhtimalleri ortadan kaldırmak için motor yapılırken rektefiyeciye, üst kapak hazırlanırken lpg için hazırlanmasını bildirince gerekli malzemeleri kullanarak bu sorunu da ortadan kaldırıyorlar. Subap sistemin gayet mekanik olduğu için bir sorun yaşamazsın yani. komple motor yeniledi isen eğer, lpgden ettiğin kar ile emin ol ilerde arabayı bile beleşe getirebilirsin. Keşke benzin ucuz olsa da elimiz lpg ye değmese bile, sevmem bende lpg ama günümüz şartları mecbur kullanıyoruz. Bu arada motorun yeni yapılmış 1000, 2000 km benzinde kullanmakta fayda var rodaj bitsin motor açılmalara başlasın sonra iyi yer iyi sistem en kaliteli mikserle gönül rahatlığı ile lpg takıp binebilirsin
    bbm pin :2B244451

  10. #29
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada benimde sormak istedığim bir soru var bilen arkadaslara normalde bu renault clıo 1.2 lerde 5w-30 yag kullanıyor servis ama ben lpgden sonra 5w-40 koydum castrol edge yanı daha cok ısındırdıgını dusunuyorum motoru bu nedenle boyle bır yola basvurdum ama ne kadar dogru aceba
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  11. #30
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rekord2000 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam sakin ol elindeki klavyeyi yere bırak ve teslim ol adam kızdı yahu neyse şakayı bırakalım da lpg karb.lü araçlara takılacaksa eğer herkesin dediği çok doğru. iyi malzeme, güzel ayar, doğru montaj yapabilen mekan. Asıl olay budur karb.lü araca lpg takımında. Zira motora ne gibi bir zarar verdiğini aklına getiremeyecek kadar ayar bozulması ve lpg arızası ile uğraşacaksın. İşin aslı tüm o sistemin yanında en önemli yegane parça mikser dir! Mikser kıytırık ise 10 bin liralık sistemde taksan karb.lüye verim alamazsın ve sorun yaşarsın ayar tutmaz ıvır zıvır. Gelelim işin mekanik kısmına. Lpg benzin ve dizelden çok daha temizdir, sağlıklı çalışan bir motorda lpg çok daha az kurumlana pislenme yapar, fabrika çıkışı benzin için üretilmiş parçaları kullanırsanız özellikle üst kapakta, subap gaytları ve egzoz subabının kapandığı noktadaki yuvası benzinliden çok daha erken aşınabilir, ama AŞINABİLİR kesin değil. İhtimalleri ortadan kaldırmak için motor yapılırken rektefiyeciye, üst kapak hazırlanırken lpg için hazırlanmasını bildirince gerekli malzemeleri kullanarak bu sorunu da ortadan kaldırıyorlar. Subap sistemin gayet mekanik olduğu için bir sorun yaşamazsın yani. komple motor yeniledi isen eğer, lpgden ettiğin kar ile emin ol ilerde arabayı bile beleşe getirebilirsin. Keşke benzin ucuz olsa da elimiz lpg ye değmese bile, sevmem bende lpg ama günümüz şartları mecbur kullanıyoruz. Bu arada motorun yeni yapılmış 1000, 2000 km benzinde kullanmakta fayda var rodaj bitsin motor açılmalara başlasın sonra iyi yer iyi sistem en kaliteli mikserle gönül rahatlığı ile lpg takıp binebilirsin
    +++ sonsuz sana abi ya agzindan bal damladi resmen istedgim sey tamda buydu iste cok tesekkurler cevabin icin

  12. #31
    Onur Fatih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya HENDEK
    Mesaj
    1.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2000 cc. zetec.
    85 liraya 330 km gittim şehir içi. Şehir dışı 125 liraya 550 km gittim.
    Performans kaybıda yok. Olsa bile farketmesi çok güç. Ben farkedemiyorum şahsen. Şehir içi ne gerek var performansa. Gazlayacağım zaman zaten çekiyorum benzine gerisi boş lpg huzur dizelden bile az yakıyor

  13. #32
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg Mikser, Propan Carburetor, Blos Mixer | PROPANTÜRK

    karbiratörlü araca kesinlikle bu zımbırtı ile lpg montajı yapılmalı, diğer kitlerde ayarı düzgün tutturmak için saçma sapan kombinasyonlar yapıyorlar, ayrıca aracın beyinli ise bu kitin oksijen sensörlü elektronik olanıda vardı, bu arada lpg de en önemli olan şey kesnilkle ateşleme elemenaları, mutlaka bobinini kontrol et kablolarını ve bujilerini yenile...

  14. #33
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lpg Mikser, Propan Carburetor, Blos Mixer | PROPANTÜRK

    karbiratörlü araca kesinlikle bu zımbırtı ile lpg montajı yapılmalı, diğer kitlerde ayarı düzgün tutturmak için saçma sapan kombinasyonlar yapıyorlar, ayrıca aracın beyinli ise bu kitin oksijen sensörlü elektronik olanıda vardı, bu arada lpg de en önemli olan şey kesnilkle ateşleme elemenaları, mutlaka bobinini kontrol et kablolarını ve bujilerini yenile...

  15. #34
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben de bi hesapladım da şimdi x5 te lpg ile 15.000 cepte kalmış 50.000km de

  16. #35
    ersin55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayarını güzel yaptıktan sonra kendi adıma hiç lpg ile sorun yaşayan bi araç görmedim karlı havalarda bile tek marş alan tofaşlar vardı.kendi aracımda kullanıyorum bundan önceki 2 aracımda da kullandım hiç bir sıkıntı oluşmadı. hatta şimdi bütün lpgciler yağlama sistemine geçmişler gazla beraber damla damla yağ atıyor çok çok faydalı olduğu söylendi kurumasını önlüyor bi yerleri temziliyor taktırdım bende yakıt olarak düştü biraz + olarak performansa bi etkisi yok

  17. #36
    easy_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    80 binde lpg brc bağlattım şimdi 180 binde sadece subab sıkıştırılması yaptı. ufak bir torna işi yaptı usta fakat hala subab sesi var ama gidişte bir sıkıntı yok. Eğer sıkıştırma yapıp zorlayacaksan arabayı benzine geçiyorum. Onun dışında bir sıkıntı yaratmadı.
    Family Rider
    So So Slow rider

  18. #37
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu motor şu an 230 bin kilometrede.
    100 ile 120 bin km civarından beri eski tip LPG ile kullanıldı.
    Sonra 1-1.5 sene benzinle kullanıldı. Ondan sonra da ilk sıralı sistem LPG takıldı ve hala kullanılıyor.
    Bu sene hararet yaptıgı ıcın conta yaktı. Daha dogrusu sağdan 2.Piston tarafından kaçırma yaptı.Kapağı açtım. Karşılaştığım manzara bu.
    Sen kendince kireç mireç diye konuşursan öyle bir cevap alırsın.
    Bana ispat eder misin kireç yaptığını ? Yarım yamalak bir şey duymuşsun ve inanmışsın.
    Ayrıca ön yargılısın.

    http://d1304.hizliresim.com/18/9/lxsnc.jpg
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  19. #38
    kkursat01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    415
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökberk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu motor şu an 230 bin kilometrede.
    100 ile 120 bin km civarından beri eski tip LPG ile kullanıldı.
    Sonra 1-1.5 sene benzinle kullanıldı. Ondan sonra da ilk sıralı sistem LPG takıldı ve hala kullanılıyor.
    Bu sene hararet yaptıgı ıcın conta yaktı. Daha dogrusu sağdan 2.Piston tarafından kaçırma yaptı.Kapağı açtım. Karşılaştığım manzara bu.
    Sen kendince kireç mireç diye konuşursan öyle bir cevap alırsın.
    Bana ispat eder misin kireç yaptığını ? Yarım yamalak bir şey duymuşsun ve inanmışsın.
    Ayrıca ön yargılısın.

    http://d1304.hizliresim.com/18/9/lxsnc.jpg
    Aracındaki conta yakmanın asıl sebebi hararet yapması gibi görünsede temel nedeni lpg diyen birçok insan var ve bu herkesin de dediği gibi yeni nesil sıralı sistemlerde bir problem teşkil etmiyor ama ben yazımın başında da belirttim amacım tamamen ekonomi değil, tabiki cebimi düşünüyorum ***** benzinin litre fiyatları ortada.. ekonomi yapıcam diye aracımın ömrünü ve gücünü kesmek istemiyorum çünkü yeri gelicek gazlayacağım ve aracımın motorunu sıfır topladıktan sonra tamamen orjinale sadık kalarak devam etmekti lpg eğerki hiçbir şekilde bir sorun teşkil etmiyorsa geri takıcaktım çünkü bütün tesisat tertibat herşeyi hazır ve aracın üzerinde sadece şalterden benzinde suanda araç..

    Senin pistonlarına gelince pistonların yağ içinde eğer böyle devam etseydin sonucu yatak sarmaya kadar gidebilirmiş zira benim piston ve kapağım mahfolmuş bir vaziyetteydi bana bu şekilde cevap verseydin baştan bir problem olmazdı yanlış anlama sözüm sanada değil burda birkaç toy arkadaş var kulaktan dolma bilgileriyle kendilerini ispatlamaya çalışıyorlar kendilerince tabii ama ben belirttiğim gibi tecrübe sahibi insanların bu konudaki düşüncelerini merak ettim çünkü ne demişler eskiler o yoldan dönerken biz daha gidiyoduk değilmi...

    Haa unutmadan ben sadece kireç demedim kireç vs tortu dedim dikkat edersen seninde pistonların yağ içinde ve tortuyla kaplanmış haa bu demek oluyormu lpg yaptı tabikide hayır ama olacak birşeyi hızlandırmıştır sadece.. Ya uzun lafın kısası herkesin tercihleri farklıdır konuyu açmamın sebebi tamamen farklıydı burda lpg zararlımı yoksa mantıklımı diye tartışma yaratmak değildi zaten beni anlayanlar anladı cevabımıda aldım saolsun timucin ve rekord2000 abilerimiz gerekli açıklamalarda bulundular mantıklı düşünüpte 15.000 lira cepte kalıyor diyen arkadaşlarada teşekkürler oda gerçekten mantıklı bir hesap herkese saygılar..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •