User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Taban yalitim egzoz isisi

  1. #1
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Taban yalitim egzoz isisi

    Aracımın taban halılarını komple soydum boyatmak için ve çıplak bırakmayı duşunuyodum.Fakat şöyle bir sorunum var tabana şaselere çok fazla egzoz ısısı gelıyor 10 dakıka sonra hıssedılıyo yarım saat sonrada ayakları rahatsız edecek kadar ısınıyo bunun sebebı egzoz borusundanmıdır kaçak baktım fakat bulamadım yoksa taban halısı kaldırınca bu ısı normalmidir daha önce bmw de halıyı kaldırmıstım böyle bir sıkıntı yaşamamıştım.Okuyan ve yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.

  2. #2

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzelce ziftleyip ziftli levha ile kaplarsan daha sağlıklı olur
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egt çok yüksek olmasın neden borularda o kadar ısı var?

  4. #4
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tdipower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egt çok yüksek olmasın neden borularda o kadar ısı var?
    yok egt normal 700-900 arası egt genelde

  5. #5
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her aracın sac kalınıgı taban yalıtımı farklı oldugundan büyük ihtimalle taban halılarını sökünce normalde hissetmediginiz yada halının yalıttıgı sıcaklıgı direk hisetmeye basladınız

  6. #6
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her aracın sac kalınıgı taban yalıtımı farklı oldugundan büyük ihtimalle taban halılarını sökünce normalde hissetmediginiz yada halının yalıttıgı sıcaklıgı direk hisetmeye basladınız
    Evet olabilir yalıtım sarıcam yarın bakalım keser inşallah zaten halı baya kalındı altıda elyaftı .

  7. #7

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul-izmit
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    taban halısını ne için söktünüz merak ettim ?

  8. #8
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dodoist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    taban halısını ne için söktünüz merak ettim ?
    Alıntı dorukky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracımın taban halılarını komple soydum boyatmak için ve çıplak bırakmayı duşunuyodum.Fakat şöyle bir sorunum var tabana şaselere çok fazla egzoz ısısı gelıyor 10 dakıka sonra hıssedılıyo yarım saat sonrada ayakları rahatsız edecek kadar ısınıyo bunun sebebı egzoz borusundanmıdır kaçak baktım fakat bulamadım yoksa taban halısı kaldırınca bu ısı normalmidir daha önce bmw de halıyı kaldırmıstım böyle bir sıkıntı yaşamamıştım.Okuyan ve yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
    Sadece dıştan değil içtende boyanacak araçlarda iç kaplamalar trimler vs komple sökülür

  9. #9
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dodoist Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    taban halısını ne için söktünüz merak ettim ?
    23 yaşında araç artık halı kullanılmaz halde ve baya kalın olduğu için ağırlıkta yapıyordu o yüzden attım halıyı zaten komple boyandıgı içinde sokuluyor halılar tavanlar

  10. #10
    fastchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbull/Maltepe
    Mesaj
    2.860
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    doruk abi araba ne yazmamışsın 200sx için sanırım

    abi çok normal ısınması çünkü hem eksoz var hemde motor sıcaklığı var bizim E34'ün vites körüğü yolda uzun süre gitmişsek neredeyse eriyecek duruma geliyor çünkü motorun ısısıda oradan alta iniyor şanzımanın o tünelden gidiyor haliylede orta konsolun altı normalden sıcak oluyor
    Alıntı Ufuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka sen çekirdekten yetişme bi manyaksın belirtiyim dedim
    -Now-34 K 3862 E34 5.20 1996 CosmosSchwarz " Sumfang Edition "

  11. #11
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fastchild Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doruk abi araba ne yazmamışsın 200sx için sanırım

    abi çok normal ısınması çünkü hem eksoz var hemde motor sıcaklığı var bizim E34'ün vites körüğü yolda uzun süre gitmişsek neredeyse eriyecek duruma geliyor çünkü motorun ısısıda oradan alta iniyor şanzımanın o tünelden gidiyor haliylede orta konsolun altı normalden sıcak oluyor
    aynen kardeşim sx in. Evet vitesin o taraflar boruya yakın yerler ısınıyo bakalım yalıtım malzemesi bakıyorum isofixler felan alumınyum kumaşlar baya işe yarıyomuş

  12. #12
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende aynı sorunu altimada yaşıyorum. Üstelik döşeme standart şekilde durduğu halde. Uzun yolda gaz dedalının altından ısı hissediliyor ve sağ ayağımı rahatsız ediyor. Zaten tamda ordan geçiyor egsoz. Japonlarda izolasyon her zaman zayıf olmuştur. Bmw de olmadı diyorsun ona katılırım. bmw izolasyon konusunda çok iyidir genelde bmw tabanla egsoz arasına levha koyar boydan boya . Japonlarda kısmi yerlerde levha olur.

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    50
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendede aynı sorun vardı nerdeyse ayakkabılar eriyecekti)
    adını bilmiyorum bir tarafı turuncu bir yalıtım malzemesi ile bütün ısıyı kestik ayrıca seside.

  14. #14
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilovedrifting Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aynı sorunu altimada yaşıyorum. Üstelik döşeme standart şekilde durduğu halde. Uzun yolda gaz dedalının altından ısı hissediliyor ve sağ ayağımı rahatsız ediyor. Zaten tamda ordan geçiyor egsoz. Japonlarda izolasyon her zaman zayıf olmuştur. Bmw de olmadı diyorsun ona katılırım. bmw izolasyon konusunda çok iyidir genelde bmw tabanla egsoz arasına levha koyar boydan boya . Japonlarda kısmi yerlerde levha olur.
    evet şimdi ebaydan 2 malzeme aldım bırını putur attıktan sonra alt şaseye egzozun gectıgı yerlere uyguluyosun diğeride 10mm alumınyum ısı sargılı taban halısı ısıyı 1800dereceye kadar kesıyormus yorumlarına baktım memnun kalmayan yoktu verdim siparişi uyguladıktan sonra bilgi aktarırım.

  15. #15
    MUY37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzolasyonculardan kauçuk köpüğü alıp uygulayabilrsiniz. Kendinde yapışkanlıları yada harici yapışkan ile uygulananaları var. Ben kendi aracımda kullanıyorum , longtube headers var ve taban sacına 1cm mesafede duruyorlar , taban halısında hafif bir ısınma bile olmuyor. Kesin çözüm tavsiye ederim.
    - The Ultimate Sleeper -

    8.572@276kmh Türkiye 402m Drag Rekoru LS10X - MAXFLOW

  16. #16
    ilovedrifting - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Rize
    Mesaj
    422
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dorukky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet şimdi ebaydan 2 malzeme aldım bırını putur attıktan sonra alt şaseye egzozun gectıgı yerlere uyguluyosun diğeride 10mm alumınyum ısı sargılı taban halısı ısıyı 1800dereceye kadar kesıyormus yorumlarına baktım memnun kalmayan yoktu verdim siparişi uyguladıktan sonra bilgi aktarırım.
    Sonucu merak ediyorum fotolarla birlikte.

  17. #17
    dorukky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    london
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kargolar gelsin işe koyulucam.Bendede manıfold ve boruda kacak var egt sapıttı baya manıfolduda sokup sargıyla sarmayayı dusunuyorum.Bide bugun 1 2 tane alumınyum levha gordum elektrık tesısatına ve fren yagının oldugu kabın etrafı ıcın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •