Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
evet bizim motorlar allah korusun patlarsa 306 5 ileri koymak gerek. bu motor bizimkilerden çok daha iyi sanırım. hiç değilse yenigerçekten elektrik tesisatı ve motor ne kadardır?
306 GTI Motoru Bızım Araclarımızda Olan Motorların Geliştirilmiş Mühendislik Örnekleri. He Tabi Ne Kadar Geliştirilmiş TartışılırKomple 306 GTI Motor Ve Tesisatina 5 6 Lira Para İsterler Sanırım, Daha Fazlada Olabilir Hurdacıların Sagı Solu Belli Olmaz, 7 8 De İsteyebilirler
Şunuda Unutmamak Lazım 306 GTI Motoru Aşırı Yakıt Tüketir, Benım Şahsi Görüşüm Çokta Keyifli Bir Makine Değil. 206 GTI Motoru EW10 Her Şekilde Daha İyi, Parça Çok Parça Bol Oldugundan Fiyatlarıda Uygun.
hocam seni yakalamışken birkaç şey sorayım bariben kısmetse ramazan ayından sonra aracı kendim bakıma alacağım. dediğim gibi elektrik tesisatını toplayacağım, dist bakımını yapacağım, emme egzost contalarını değiştireceğim. radyatörü söküp temizleyeceğim. ve fan motorlarının bakımını yapacağım. motor 3 takozuda değişecek. araç 95 binde alt takım yenilendi, ve amortisörler yağlı olarak değiştirildi. geçen sene yaptırdım bunları. müşürleride değiştireyim diyorum.
şimdi sormak istediğim bu işlemleri yaparken nelere özellikle dikkat etmemiz gerekiyor? takozları gencer otodan aldım. sanırım yan sanayi ama iş görürler diye tahmin ediyorum. aracın üstündeki sanzıman takozuna baktım yenisi ile arasında rahat 1 cm fark var. sönüşmüş yani üstündeki. + viraj demir lastiklerine oradan aldım. yanlız bunlarını biri diğerine göre iç çapı daha açık. bu kafama takılıyor doğrusu. yeşil ve turuncu renkte. birinin iç çapı atıyorum 1,5 cm ise diğerinin 2 cm. kısaca bu işlemleri yapacağım. dikkat etmem veya bakılması gereken başka nereler var? tüm arkadaşların önerilerini bekliyorumuzun oldu kusura bakmayın.
bunların yanında en önemli unsur debi ye nasıl bir bakım yapabilirim. benim debide oynanmış![]()
Göksel Hocam Bahsettiginiz Bakımlar Aslında Basit Bakımlar, Kulaklar Uzun Zamandır Kullanıldıgı Icın Sünmeleri Normaldir. Kulak Alırkende Alınabilecek En İyi Marka SASIC`dir. Distbiritor Bakımınında En Çnemli Faktor Distribitorun Aluminyum Gövdesinin İçindeki Avans Agırlıklarıdır. Distribitoru Söküp Elinizle Cevirdiginizde İçerden Tak Tuk Sesleri Geliyor İse, Avans Agırlıkları Dagılmıs Demektir, Buda Size Dengesiz Calısma, Bariz Performans Kaybı Yaratır, Herkez Özellikle 205`ler İçin Debimetre Kalbidir Der Ama Bütün Olay Distribitorde Biter, Eğerki Distribitorunuz Orginal BOSCH Marka İse, Yurt Dısında Avans Agırlıkları Tamir Takımları Satılıyor, Değiştirebilirsiniz Ama Distribitoru Dagıtırken Dikkat Etmenız Gereken Bazı Noktalar Var, Avans Agırlıgında 2 Tane Yay Var 2 Sininde Şekli Birbirinden Farklı, Bunların Yerlerini Toplarken Karıştırmamaya Bakın Aksi Taktirde Sogukken Patırdama, Ve Tam Performans Alamama Gibi Sıkıntıları Ortaya Cıkartır. Birde Diğer Önemli Konu Avans Körügünüde Kontrol Edin, Egerki Patlak İse Değiştirmeniz Gerekmektedir. Debimetre İcin Bir Bakım Aslında Söz Konusu Değil, Normalde Fabrikanın Verdigi Saglıklı Kullanım Ömrü 80.000 KM Sizin Aracta 95.000 Olmus Vadesini Doldurmus DemektirBu Arada Böyle 205ciler Bir Aradayken İstanbul İçi Bir Kahve Bulusması Yapalım Derim, Konuya Yazan crazydog Alican İle Buradan Tanısmıstık, Yüz Yüze Muhabbetimiz Gayet İyi
İstanbul İcinde Olan Aklı Bası Yerinde Seviyeli Diger Kullanıcılarlada Tanısmak İyi Olur Düşüncesindeyim
![]()
tşk ederim bilgiler için. viraj demir lastiği iç çapları ile ilgili görüşlerin nelerdir acaba?
buluşma işi iyi olur![]()
daha üzerine takmadığım lastiklerin çapları böyle. üzerindekileri göremedim. evde duruyorlar yarın kısmetse fotosunu gönderirim.
Emirhan Altınbay
205 GTi
5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...
Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır
Emirhan Altınbay
205 GTi
5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...
Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır
şimdi şöyle bir durum var araba çalışsın ya yürü kullan ki genelde kullanıldığında yapıyor böle bi 10 dk geçsin kendi stop ediyor ve bir daha çalışmıyor anca üzerinden bi kaç saat geçicek ki anca öyle benim aklıma ne geldi beyinden yapyor diye geldi yada benzin mi geliyo benzinemi boğluyo anlamadım neler olabilir dediğim gibi ısınsın 10 dk çalışsın stop ettimi marş dönüyo tam alıyo saniyesinde tekrar stop ediyo bütün gün onunla uğraştım bulamadım sebebini beyinden yapıyorsa problem değil Ms sisteme geçiceğim için fazla problem değil ama mekanik olduğunu sanmıyorum ki bana kalırsa kesin ve kesin beyinden olduğunu düşünüyorum ne diyosunuz ?
Mesela bu olayı yarım saat önce yaptı çalışmadı bastım bastım çalışmadı kapalı garaja zor girdim şimdi gittim bastım daha dönmeden aldı sanki beni bekliyormuş....
Ya ne çektim bu 205'ten bee arkadaş![]()
Emirhan Altınbay
205 GTi
5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...
Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır
Reklamıda mutlaka izleyin
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
Emirhan Altınbay
205 GTi
5500'den Sonra Başlayan Hayat Geç Kalınmış Bir Hayattır...
Erkekler evde en son sözü söyleyen kişidir ve genellikle söyledikleri son söz " tamam aşkım" dır
bu debi için atıyorum mesela başka bir aracın flowmetresi bizim araçlara uyuyor mu?
pahalımıdır bu ? bizimkiler gibi ise ayar tutar mı?
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)