User Tag List

Sayfa 28/29 İlkİlk ... 1826272829 SonSon
540 sonuçtan 514 ile 532 arası

Konu: 205 GTİ Elektrik tesisatı

  1. #514
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlış hatırlamıyorsam, 8 subaplar phase 2 lerde cts müşür soketi direksiyona bakıyor. Yani müşürün soketi arkaya bakıyordu. Aynı şekilde rölanti valfinin de soketi arkaya bakar. Hava hortum girişlerini muhakkak kontrol et. ( rölanti valfinin soket yönü arkaya bakarken monte ettiğinde, Emme manifoldu ile debimetre arasından gelen hortum valfin soket değil, diğer ucuna bağlanır. Yani hava giriş kısmı. Soket kısmı havanın çıkış kısmıdır ve oradan çıkan hortumda emme manifoldunun altından manifolda girer. )

    Cts sensörünün 0 280 130 026 ürün kodu. Orjinal bosch. Gene aynı seri kodunu bulamazsan bosch sisteminden bakılarak ikame ürün kodu 0 280 130 023 dür. Piyasa da FAE marka genelde bulunuyor, İnternette araştırma yapıp karşılık gelen seri numarasını bulabilirsin ama fiyatları aşağı yukarı aynıdır. Bosch almanı tavsiye ederim.
    aracın ayar vs.. işlemlerinden de önce, Benzin filtresini değiştirip, Bir bosch car serviste enjektör temizliğini ve işeme testini de yaptırmanı tavsiye ederim.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  2. #515
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlış hatırlamıyorsam, 8 subaplar phase 2 lerde cts müşür soketi direksiyona bakıyor. Yani müşürün soketi arkaya bakıyordu. Aynı şekilde rölanti valfinin de soketi arkaya bakar. Hava hortum girişlerini muhakkak kontrol et. ( rölanti valfinin soket yönü arkaya bakarken monte ettiğinde, Emme manifoldu ile debimetre arasından gelen hortum valfin soket değil, diğer ucuna bağlanır. Yani hava giriş kısmı. Soket kısmı havanın çıkış kısmıdır ve oradan çıkan hortumda emme manifoldunun altından manifolda girer. )

    Cts sensörünün 0 280 130 026 ürün kodu. Orjinal bosch. Gene aynı seri kodunu bulamazsan bosch sisteminden bakılarak ikame ürün kodu 0 280 130 023 dür. Piyasa da FAE marka genelde bulunuyor, İnternette araştırma yapıp karşılık gelen seri numarasını bulabilirsin ama fiyatları aşağı yukarı aynıdır. Bosch almanı tavsiye ederim.
    aracın ayar vs.. işlemlerinden de önce, Benzin filtresini değiştirip, Bir bosch car serviste enjektör temizliğini ve işeme testini de yaptırmanı tavsiye ederim.

    [IMG][/IMG]
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  3. #516

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam;

    bendeki hortum kıvrımlarına bakarsak dediğin bağlantıyı jiklenin soket yönünü radyatörün tarafına çevirirsem olacak. emme ile debi arasından gelen hortum bende yukarıdaki foto bağlantısına göre soket yönüne giriyordu. burada bir kıllık sezinledim. dediğin gibi debiden gelen hortum soket kısmının ters tarafına girmeli. o nedenle jikle yönünü hortum kıvrımına bakarak radyatör tarafına çevireceğim. soket kısmınada emmenin altına giden hortumu vereceğim biraz karışık oldu ama sanırım oldu...

    hocam ;

    dist yayları hakkında bilgi verebilir misin? sağı solunu karıştırdım. ayrıca boğaz kelebeği stop durumunda tam kapalımı olmalı yoksa hafiften açık mı kalmalı. kelebek valfini ayarlayacağım da tşk ederim şimdiden

  4. #517
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dist yayları dediğin nedir bilemedim ? Eğer dağıttı isen aynı şekilde toplamalısın. Ezbere bir şey söyleyemem.
    Kelebek stop konumda kapalı olmalı, TPS sensörünü de o şekilde gelecek konumda takabilirsin. Açıklığı her şey toplanıp gerekli ayarlar yapılacağı zaman gerek duyulur ise yapılır. Şimdilik TPS sensörü takılı iken boşta gaz kelebeğini açtığında ince bir ''çıt'' sesi geldiği açılarda durmalı. TPS kontrol edildi ise mesele yok.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  5. #518

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tps yi çıt sesine göre ayarladım. sorun yok. demek istediğim distribütör içindeki ağırlık yayları. yönünü hatırlayamadım. artık deneme yanılma yapacağım. tşk ederim desteğin için.

  6. #519

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut hocam merhaba

    bir kaç bilgiye ihtiyacım vardı. jikle yi aküye bağladım ve tam 6 buçuk dakikada tam kapandı. bu biraz uzun geldi bana. normalde oraya gelen elektriği ölçmüştüm 9 volt geliyordu. volt düşünce kapanma durumu sanırım 8 ve üzeri dakikaya çıkabilir. ben j,kle ayar vidasından jikle aralığını biraz kapatmayı düşünüyorum bu knoudaki görüşlerini rica ediyorum.

    ayrıca yine kafamı kurcalıyan bir konu var. bu distiributörün üstündeki avans topu (körüğü) benim önceki patlamıştı ve bende çıkma buldum taktım. ama aldığım bu parça 1,9 motora göremi bilmiyorum. herhangibir aracada ait olabilir mesela 1,3 - 1,6 motorada ait olabilir. bu avans körüğünü 1,9 a göremi bulmalıyım bu fark eder mi, bir de muadili hangi aracınki uyar? destek verirsen sevinirim. sağlıcakla...

  7. #520
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkut hocam merhaba

    bir kaç bilgiye ihtiyacım vardı. jikle yi aküye bağladım ve tam 6 buçuk dakikada tam kapandı. bu biraz uzun geldi bana. normalde oraya gelen elektriği ölçmüştüm 9 volt geliyordu. volt düşünce kapanma durumu sanırım 8 ve üzeri dakikaya çıkabilir. ben j,kle ayar vidasından jikle aralığını biraz kapatmayı düşünüyorum bu knoudaki görüşlerini rica ediyorum.

    ayrıca yine kafamı kurcalıyan bir konu var. bu distiributörün üstündeki avans topu (körüğü) benim önceki patlamıştı ve bende çıkma buldum taktım. ama aldığım bu parça 1,9 motora göremi bilmiyorum. herhangibir aracada ait olabilir mesela 1,3 - 1,6 motorada ait olabilir. bu avans körüğünü 1,9 a göremi bulmalıyım bu fark eder mi, bir de muadili hangi aracınki uyar? destek verirsen sevinirim. sağlıcakla...
    Evet aküden bağlayınca çok çabuk kapanır. O jikle aynı zamanda sıcaklığa da duyarlı bir üründür. Yani soketten gelen enerji olmasa bile taban kısmı yani silindir kapağına vidalanan kısmı ısıyı aldıkça bir süre sonra kapanır, Soğudun da ise tam tersi geri açılır. Ama bu tabiki de soketten gelen enerjiye oranla daha geç gerçekleşir.

    Gelelim konumuza, Beyinden aküye oranla daha düşük gelir. Ve kapanma süresini uzatır. Arabaya sabah motor soğukken ilk marş yaptığında araba kaç rpm de çalışmakta ? Sonrasın da70 derece ve 80 derecede ki rölanti değerleriniz kaç oluyor. 205 ler de ilk marş 1000- 1500 rpm arası rölantinin durması normaldir. Eğer bu dediğim değerlerin dışında gerçekleşiyor ise jiklenin ayar vidasından içindeki aralığı biraz kapatıp. Sabah marşa öyle basın ve motor ısınsın . Isınana kadar ki değerleri gözlemleyin. Uygun aradığınız değer aralığını yakalayana kadar bu işlemi tekrarlayın. Ama her gün bir ayar şansınız var. Çünkü en net ayar gece bekleyip soğumuş sabah ilk marş rölanti değeri en real değerdir.

    Avans körüğü vakum kaçırması yapmıyor ise problem çıkarmaz. Görsel açıdan bire bir aynısını aldıysanız çok sorun olacağını düşünmüyorum. En net sonuç gene tabi denemektir. Muadil direk şu uyar diyemeyeceğim ama o yıllara ait LE-2 jetronik sistemli arabalara bakmanızı öneririm. Mercedes,opel,bmw,alfa gibi.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  8. #521

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok tşk ederim. 1. olarak dediğin gibi deneme yoluyla bu işi halledeceğim inşallah. 2. si avans körüğü kaçırma yapmıyor. ama yayı biraz sert gibi. yani manifoldda oluşan vakum bu yay tansiyonunu yenerek ek avans verir mi bilemiyorum. bu arada senden çok sey öğreniyorum Allah razı olsun. sagol varol...

    eklemek istiyorum. termostadı 89 luk takacağım, üzerine ise 92-88 lik fan müşürü koyacagım. böylelikle aracın ortalama 90C de sabit kalmasının doğru olacagının kanısındayım. daha önce bu konuda senın terrübeni almıştım. üzerinden çıkan fan müşürü delpi mi öyle bir markaydı ispanya malı. sanırım orjinali buydu. fakat o 101-97 yazıyordu üstünde ven ben termostat 83 lük fan müşürü 101-97 olarak bir sene gezmiştim araba ile hiçbir sorunda çıkarmamıştı. yazın o sıcaklarda bile klima çalışırken gösterge hiç 100 dereceye gelmedi. 90-95 derece arasında sabit kalmıştı. bu durumu termostatı sökünce anlamıştık. ama o günlerde fan bir çalışmaya başladımı neredeyse hiç süsmazdı. sonradan müşürü 88-82 mi öyle birseyle değiştirmiştim. ama fan yine pek susmamıştı. araç katalogundan baktığım kadarıyla ideal çalışma sıcaklığını baz aldımızdada 89 luk termostat ve 92-88 lik müşürün ideal olacagı değerlendiriyorum. görüşlerini rica ederim.

  9. #522
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Klimalı modeller de tek devre çift pervane vardır. Nispeten devride yüksektir. Klimasızlar da çift pervane gözü ama tek pervane vardır ama iki devrelidir.
    Bizde orjinal 83-88 dir. Aslına bakarsanız bizim arabalarda hareret biraz oynaktır. Yapışıp kalmaz aynı dereceye. 80' nin altına inmemek şartı ile 90 üzeri de pek tavsiye edilmez.Kullanılan bloğun yapısı ve alüminyum olması durumundan. Genel ortalama sıcaklık 85-90 arasında gezinir. İstisna durumlar da anlık bu değerlerin yukarı çıkmasında bir problem olmaz.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  10. #523

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Klimalı modeller de tek devre çift pervane vardır. Nispeten devride yüksektir. Klimasızlar da çift pervane gözü ama tek pervane vardır ama iki devrelidir.
    Bizde orjinal 83-88 dir. Aslına bakarsanız bizim arabalarda hareret biraz oynaktır. Yapışıp kalmaz aynı dereceye. 80' nin altına inmemek şartı ile 90 üzeri de pek tavsiye edilmez.Kullanılan bloğun yapısı ve alüminyum olması iyidir. Genel ortalama sıcaklık 85-90 arasında gezinir. İstisna durumlar da anlık bu değerlerin yukarı çıkmasında bir problem olmaz.
    tşk ederim. o zaman 85-90 arası kalması ideal ise 89 luk termostat ile 92-88 lik müşür kullanacağım. sanırım bu yol ile ortalamasını 90 olarak yakalamak mümkün olacak. tekrar tşk ederim. hocam bilmem gereken ince ufak ayarlar var ise aklına geldijçe paylaşırsan çok sevinirim bu arada. iyi akşamlar diliyorum.

  11. #524
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkürler, kolay gelsin.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  12. #525

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mutlu seneler... Allah her istediğinizi gönlünüze göre verir inşallah.....

  13. #526

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler, kolay gelsin.
    Erkut hocam merhaba,

    aşağıdaki adreste bulunan wideband ve göstergeler benim çok ilgili çekti ve satıcı ile irtibata geçtim. ürün ve wideband çok uygun geldi bana. hemde bu göstergelerin alarm özelliğide mevcut. prosport JDM serisi olarak görünüyor. youtube dan da videolarına baktım son derece harika göstergeler. üstelik sensörlü fiyatı 125 dolar civarı. sence wideband olarak bu işimi görür mü? bunun yanında yağ basınç ve sıcaklık ile hararet göstergelerinide düşünüyorum. özelden yazmak istedim ama mesajı gönderemedim. görüşlerini rica ederim.
    JDM GAUGE SERIES

  14. #527
    dragon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    iSTANBUL
    Mesaj
    459
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3-5 sayfa okudum canım yine 205 çekti yaa

  15. #528
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göksel78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut hocam merhaba,

    aşağıdaki adreste bulunan wideband ve göstergeler benim çok ilgili çekti ve satıcı ile irtibata geçtim. ürün ve wideband çok uygun geldi bana. hemde bu göstergelerin alarm özelliğide mevcut. prosport JDM serisi olarak görünüyor. youtube dan da videolarına baktım son derece harika göstergeler. üstelik sensörlü fiyatı 125 dolar civarı. sence wideband olarak bu işimi görür mü? bunun yanında yağ basınç ve sıcaklık ile hararet göstergelerinide düşünüyorum. özelden yazmak istedim ama mesajı gönderemedim. görüşlerini rica ederim.
    JDM GAUGE SERIES
    mantıklı görünüyor, bende aracım için alabilirim.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  16. #529
    GSkill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul / Bahçelievler
    Mesaj
    131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dertli Doğdum Ben Anamdan..


  17. #530
    OnurK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dertli Doğdum Ben Anamdan..

    Dert ne demek isyankar
    O araba bizim . Bu araba bizde nedir bu kardeşim ortak danaya girer gibi arabaya ortakmı girdiniz.

  18. #531

    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GSkill Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dertli Doğdum Ben Anamdan..

    Aynasız mokoo

  19. #532
    YEK86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2019
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese selamlar. Yaklaşık 1 aylık forum araştırmalarımdan sonra bu konuya denk geldim ve baştan sona okudum. Techturkey'e üye oldum ve nihayet bu konuyu hortlatıyorum Eğer planladığım gibi giderse ve sizler de hala buralardaysanız daha çokca görüşürüz zaten Yeni konu açıp kirletmek istemedim siteyi. Uzun uzun yazdığım için özür diliyorum ve sabırla okuyup yardımlarınızı ve fikirlerinizi esirgememenizi temenni ediyorum.

    Benim yıllar önce aldığım ve maddi sıkıntılardan dolayı yatırmak durumunda kaldığım bir 1986 model yaklaşık 240.000 kmde PEUGEOT 205 1.9 CTI Cabriolet aracım var. Son yıllarda Türkiye'de pek de bulunamayacak bir araba diye düşünüyorum.Araç en son çalışır vaziyetteydi ancak çok su eksiltiyordu. muhtemelen daha önceki, arabanın canına okuyan sahipleri yüzünden üst kapak contası yakmış ve basit çözümlerle geçiştirilmiş. En son araç çalışırken ,hani ağızda gargara yaparkenki gibi, ses geliyordu ve boğuluyordu araç. Egzoz manifolduna su aldığını düşündüm ve motor zarar görmesin diye stop ettim ve ediş o ediş. İşten çıkma durumum. Kredi borçlarına İcralar,öğrenim kredisi ödemesi, askerlik derken araç 2014ten beri yatıyor. Dış durumu harap. Ama yedek parçalarını buldum. Döşeme kaporta vs halledilecek de önce motor adam olur mu diye bakayım dedim. Kozmetik olarak toplayıp motoru yapamazsak boşa masraf.

    Motorda debimetre yok. Benzin sistemi iptal sadece LPG ile kullanıyordum. Aldığımda o şekildeydi. Hani bi heves cahil cesareti aldık yıllar önce

    Şimdi geleyim konuya. Başlığı yıllar önce açan arkadaşın konusu üzerine çok değerli bilgiler paylaşılmış. Harika donanımlı insanların yorumlarını ve bulunmaz bilgilerini inceledim.

    Benim niyetim bu aracı toplamak. Senelerdir bu yüzden tutuyorum aracı. Konuda bahsi geçen PARİS OTO'yu aradım. Ustaya araç yatıyor. Ayrıca en son çalışır vaziyette olmasına rağmen su eksiltme ve o yukarıda bahsettiğim diğer sıkıntılar var dedim. Usta önce piyasada parçası yok dedi sonra yaparız ama elimde 2 adet var onlar toplanmadan olmaz dedi. Araç yattığı için içindeki su alüminyum bloğu çürütmüştür. Toplarız son an vidaları sıkarken çat diye blok çatlayabilir dedi. Üst kapak taşlama falan (sorun o mu bilmiyorum. ayrıca yatmaktan kaynaklı deformasyonlar olacaktır) normal şöyle bi motoru elden geçirip takarsanız ne kadar olur aşağı yukarı dedim. O da sadece motora bakarım başka bişey ellemem, blokta sıkıntı olmazsa 7500 8000 tl masrafı olur, aracın motoru diriltirim dedi.
    Sizce bu fiyat normal mi ya da çok çok aşar mı? Arabanın motor adam olur mu? Arabanın motoru iyi durumdaydı. Duman atma veya performansta ciddi sıkıntı yoktu. Araçla 190km hıza çıktım ilk aldığım zamanlar. Aldığım haliyle rezalet durumda olmasına rağmen gayet sağlıklı bi şekilde 2 yıl kullandım 2012den itibaren. 1-2 defa şehirler arası yolculuk yaptım.

    Aracım toplamaya değer mi? Çünkü sadece hobi değil günlük olarak da kullanmayı düşünüyorum bir süre. Sorası mezara kadar diyorum

    Şu mantıkla yola çıktım. "Bu araba 10bin 15bin tl ye toplanır arkadaş! Şimdi güzel ele avuca gelir bir araba baksam en az 25-30bin tl. Para ayarlamaya kalksam 2-3 yıl para koymak lazım kenara. (Kredi notum düşük araç kredisi çekemediğimden biriktiriyorum hikayenin burasında ) Gidip şahin broadway vs bişey almam da. Elimde araba hazır ruhsatlı borçsuz harçsız var zaten. Bu arabanın motoru toparlasam tamam. Kaporta döşeme vs işleri yapacak adam da malzeme de kolay benim için zaten. Maliyetine halledebiliyorum hemen hemen. NEDEN 2-3 yıl bekleyip başka araba alıp yine masraf potansiyeli olan bi işle uğraşayım bu araba varken. Cabriolet araba. Alımlı! Hele ki 205 GTİ araca oturduk o tadı aldık Kırmızı ışıklarda millete toz yutturmak için yapılmış araba..Gündelik de kullanılır her türlü. Hadi bi bakayım piyasaya, toparlarım ben bunu!" dedi iç sesim

    Gencer Oto ile de bugün görüştüm. Motorla ilgili her şeyi temin ederiz dedi. Ama işte atıyorum 6-7bin tl para harcayıp aracı beni yollarda bırakmayacak hale getirip sonrasında yürür vaziyette diğer eksiklerini tamamlayacak şekilde kullanma ihtimalim nedir?

    Bu adam bu harebeyi yapmak istiyorsa para boldur. Dur buna bi geçirelim modunda ustalardan korkar durumdayım. ve tabiki 1 liraya yapalım da demiyoruz yani

    Kaporta yedek parçaları döşemeler tente vs parçaları alacağım uygun fiyatlara. Boyama işi de maliyetine olacak. Tanıdık var. O kısım şu an gündemimde değil. Bi motor kalıyor işte. Motor şanzıman odaklı olarak cevaplarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •