Mıshımotonun da kapagı var arkadakı nı degıstırmeye gerek var mı bılemedım her ıhtımale karsı...
Mıshımotonun da kapagı var arkadakı nı degıstırmeye gerek var mı bılemedım her ıhtımale karsı...
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
sökülsün anaını satam zaten iğrenç iğrenç tıkır tıkır sesler geliyor o göğsün içinden bahaneyle onlarıda hallederim, peki koray abi ısımata bi sorun oluyormuydu sen bu sorunu yaşadığında? aracın içi ısınıyormuydu yani? kalorifer çalışma sistemini tam bilmediğim için, yani su nerden geliyor nereye gidiyor bilmediğimden bi mantık yürütmeye çalışıomda![]()
Sorununu tam olarak anlayamadım ama yazayım![]()
Arabada tüm sıcaklık değerleri yerinde olduğu halde kalorifer sisteminden sıcak konumunda soğuk hava geliyorsa eğer yazdıklarım geçerli. Göğsün arkasında *** kadar bir kalorifer peteği var. Zamanla çürüdüğü için işlevsellik bitiyor ve araba 150 derecede olsa sadece soğuk üflüyor. Sorun bumudur sende ?
Sökülsün deme cidden büyük dert sökmesi. Daha önce sökmüş birinin sökmesi ve takması lazım yoksa çıldırtır adamı tekrar toplandıktan sonra. Yada sökerken çat çut kırılabiliyor segmanlar.
Eğer dediğim işlem yapılacaksa tecrübeli sökecek biri var hatta o peteğide montajlar bana yapmıştı ama 2 gün sürdü sökmesi montajı geri toplaması
Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|
çok saçma olabilir ancak termostatın ters takılma ihtimali varmıdır?yani termostat ters şekilde yerine otururmu?
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
Ya bende icerisi isinmiyor anladim fanlat soguk ufluyor diyince
Beyin ile gosterge sicakligi paralel ise sikinti yok bence
Gösterge yok drek lağtobu bağlayıp beyinden okuyorum değerleri... eve buradada bi yanlış anlaşılma olmasın. Soğuk üfleten fanlar arabanın içindeki değil radyatöre bağlı olan fanlar, radyatörden su devirdaim etmiyo sankide fanlar çalışınca soğuk hava üflüyor
Koray abı yalnız atladıgın bısey var gıbı.
Kalorıfer curursu delınır patlar arabanın ıcı su buharıyla dolar kı basıma geldı. Temde arabanın ıcı buharla doldu alttan alttan radyator delınmıs cekıcıyle sanayıye aldık arabayı su an ıptal konumda arabanın ıcı buz gıbı
Yıgıtın problemı sıcak soguk flapıyla alakalı olabılır hem flap bozuk hem kalorıfer radyatoru tıkalıysa oda hararete yol acabılır. Flap soguk konumdayken radyatorden sıcak su gecısı durur. Sıcak konuma getırdıgımızde sıcak su gecısı devam eder gıbı.
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
şimdi kalorifer sistemiyle alakalı bütün şüpheleri bi gideriyim, kalorifer ssitemi sıcağıda soğuğuda çok iyi üflüyor hiçbir sorunu yok, içerde buhar su sızıntısı onlarda yok, kalorifer açık kapalı konumdaykende hiçbirşey değişmiyor hararet ile ilgili...
Contan yaralı olabilir
Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
Uyanmak Gerek Uykulardan Artık
POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)
aracı tam ısıtıp aşşa yukarı 10 dakkadır rolantide çalıştırıyorum, su sıcaklığı 90 ve 89 arası gidip geliyorecudan fan açılma sıcaklığını 80 dereceye düşürdüm, fanlar deli gibi çalışıyor ama nafile, sıcaklı 90 ve 89 derece arasında bir gram dahi düşüş yok, elimi fanların arkasına koyuyorum bariz buz gibi üflüyor....
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)