Bir türlü anlam veremediğim farklı yerler de fikirler aldığım bir konu 2.0 wrx ej205, 2.5 wrx ej 255 ler arasındaki farklılıkları avantaj dezavantaj olarak değerlendirip insanların yanlış bildiği şeyleri duzeltebilirmiyiz artık ?
Bir türlü anlam veremediğim farklı yerler de fikirler aldığım bir konu 2.0 wrx ej205, 2.5 wrx ej 255 ler arasındaki farklılıkları avantaj dezavantaj olarak değerlendirip insanların yanlış bildiği şeyleri duzeltebilirmiyiz artık ?
''Kenji Kita'' Adamsın...!
Basla bakalim devami gelsin..
Vergilendirme sistemi duzelmedikce yanlis bilinenleri duzeltemeyecegimizi dusunuyorum şahsen.![]()
SKoDA SuperABC şemsiyeli...........
*505 lira vergi fazlası var (ki subaruya binecek bir insan bazı şeyleri göze almıştır zaten.)
*2.0 wrx de halojen 2.5 wrx de hıd xenon far doğal olarak otomatik yükseklik ayari var 2.5 wrx.de.
*daha yeni kasa ve daha yeni konsol.
*2.0 wrx de 16 bit 2.5 wrx de 32 bit beyin var.
*2.0 avcs yok 2.5 avcs var.
*daha az km daha az yıpranma.
*2.5 lar yazılım yükleme vs işlemlerin de daha hassas lar be kırılma ihtimalleri yüksek stock olarak bakılınca hiç bir farklılıkları yok .
''Kenji Kita'' Adamsın...!
Yakıt tüketimi olarak ortalama 1 lt fark var ayrıca da
Genel olarak söylediklerim de yanlışım varsa büyük lerimin düzeltmesi temennim ile
''Kenji Kita'' Adamsın...!
2005 Wrx ile 2006 ların arasında konsolda ne gibi farklılıklar var?
2.5 Wrx koltukları çok daha güzel.
Zannedersem 2.5 Wrx'in son hızı daha fazla.
2.0 Wrx stock jantları 2.5 e göre daha güzel.
Turbolar arasında fark var mı?
2005 ile 2006 lar arasın da kısmi olarak fark yok fakat 2003 2004 ler eski konsol.
İkisinin turbosu da td04 bildiğim kadarıyla.
''Kenji Kita'' Adamsın...!
2005 de kuvvetlendirilen yürüyen aksam dedikleri şey sadece şti lar için geçerli diye biliyorum. Yani 2003-04-05 modellerin şanzıman ları aynı.
''Kenji Kita'' Adamsın...!
Yok Wrxlerde de var 2003-2004 aynı ama 2005 yürüyen aksam daha dayanıklı.
Sert süspansiyonlar var ve şanzıman daha dayanıklı bunlar benim bildiklerim başka fark varmı bilmiyorum yürüyende.
Yabancı forumlarda genel olarak herkes 2.5 demiş bu karşılaştırmada.
Ama işte adamlarda vergi emisyon değeri üzerinden ödeniyor bizdeki gibi hacime göre değil.
Onlara 3.5 Wrx mi desen gidip onu alırlar![]()
Şanzımanla ilgili bir değişiklik olmadi fakat süspansiyon olarak ters düz yapıldı diye biliriz bunda da hissedilebilir yada kayda değer birşey olmadı. Vergi konusuda söylediğim gibi her ne olursa olsun 230 hplerde turbo beslemeli 4*4 bir arabaya binmeyi göze almışsın ve seni tek cekindiren şey 550 liralık yıllık vergi farkı mi ?
''Kenji Kita'' Adamsın...!
ej205 open deck non avcs kapak
ej255 semi close deck block (gömlekler daha dayanıksız)single avcs kapak
ej255 Sekman kanalları çok hassas yazılan bir çok sebep var ama bence malzeme kalitesi
ej205 pistonları daha dayanıklıdır
Yürüyen aksam olarak dişliler belki birkaç işlemden daha geçmiştir kafat aynı b...kun mavisi diyim
Diffler aynı r160
Kapak flowlarını ve yağlamayı birbirinden çok ayıramam
EJ255 birazdaha restrict edilmiş bir kapaktır ej257 bile ej207 nazaran çok daha geride kapak
tasarımı olarak.
2.5 çok daha seviliyor alttan torkunu çok seviyorlar
Turbolar td04
2.5 WRX intercooler daha küçük
Frenleri aynı
Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz
standart kiran bile var . 2.5 alcaksan motor yapmayi aklinin bir kenarina yaz derim ama gozunde korkmasin. dedigim gibi ben bi dunya km gittim bisi olmadi , ha ne vardi dicen arabanda hic bisi yoktu egzoz yazilim vsvsv stock turbo ...
butcen varsa kafanda da belirli bir hp hedefi varsa , sti al motorunu ona gore topla ve sorunsuzca bin derim . wrx ile ugrasmak cebine zarar , yuruyen dert .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Abi haklısında şuan bütçemin yeteceği bi Sti muhtemelen Bugeye olucak.
Haklısın herkes aynısı diyor ama Sti benim gözümde çok büyüyor. Yani nasıl güvenip alıcam ki kaç tane var internette bugeye ama işte almaya yemiyor bi türlü.
Millet öyle şeyler söylüyorki Sti için masraf baabında resmen soğuyorum arabadan.
1 kerede direkten döndüm almaktan son anda kendim vazgeçtim adam beni ikna etmedi bi türlü,sürekli sanki bana kakalamaya çalışıyor gibi hissettim hoş hala satılık araba aylar oldu.
ozaman temiz wrx bulup sti yuruyen alabilirsin , dedigim gibi butce meselesi . Varsa ayiracak butcen sti yuruyenli wrx yaparsin , cokta guzel olur , bnunlari hemen bir anda yapicam diye de dusunme , zamana yay . onceliklerini belirle ona gore hareket et .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)