User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Cut out çalışma prensibi hakkında

  1. #20
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtec26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Varsa 300 liraya varex hemen alalim
    Çözüm var mi diye sordum varex dediniz. Arkaya çift cikis egzoz düşünüyorum dedim. 2x varex e 600 lira vermeye raziyim... Klasik cevaplar

    Muhtemelen 2 cut out kullanirim ama o soylenilen 2 li vana gibi birseyi uydurursak cok guzel olur
    Sen gel izmire biz sana tek warex ile çif cıkıs hallederiz

  2. #21
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diyelim tek vanali yaptik. Bu cikis neye göre oluyor ? Kapaliyken tamam orj egzozdan cikiyor . Peki ya acikken . Ben yazmadim ama cutoutun cikisina düz boru düşünüyorum . cutout acikken nasil olacak ?


    ERK_ay kendi fotosu var mi ? Kumandali mi düğmeli mi ?
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  3. #22
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Koçer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen gel izmire biz sana tek warex ile çif cıkıs hallederiz
    İzmirdeyim . nasil olcakmis o
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  4. #23
    01ayk01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Adana - Los Angeles
    Mesaj
    1.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtec26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmirdeyim . nasil olcakmis o
    varex'i ortaya veya biraz geriye koyucak saga solu boru uzaticak basit bi islem diger soruna gelince cut out acikken ya direk atmosfere karisicak yada ucuna bi susturucu yapilicak ses ona girip guzellesip cikicak. ayrica direk atmosfere karisirsa performansin duser acikken sonucta araban atmosferik.
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tatmin olan arkadaslar olarak elele tutuşup titreyerek boşalalım

  5. #24
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    varex'i ortaya veya biraz geriye koyucak saga solu boru uzaticak basit bi islem diger soruna gelince cut out acikken ya direk atmosfere karisicak yada ucuna bi susturucu yapilicak ses ona girip guzellesip cikicak. ayrica direk atmosfere karisirsa performansin duser acikken sonucta araban atmosferik.
    Direk cikis oradan olacaksa 2 vana isine gerek yok ozaman. Ama SADECE oradan cikisi olmasini anlayamıyorum.

    İlk mesajdaki resimdeki sistemi yapip azcik sesle devam edelim o zaman
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

  6. #25
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtec26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmirdeyim . nasil olcakmis o
    Egsozcuyu tarif edicem kardesım gidiceksin mis gibi olucak aracın.

    Dediğin sistem ekstra ağırlık

    olacak vs vs

    inan hepsını denemiş biri olarak en iyisi warex tarzı egsozlar diyorum .

  7. #26
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01ayk01;7425621[B Nickli Üyeden Alıntı
    ]varex'i ortaya veya biraz geriye koyucak saga solu boru uzaticak basit bi islem[/B] diger soruna gelince cut out acikken ya direk atmosfere karisicak yada ucuna bi susturucu yapilicak ses ona girip guzellesip cikicak. ayrica direk atmosfere karisirsa performansin duser acikken sonucta araban atmosferik.
    Kalın yazılı yer anlatmaya calıstıgım

    Gerisi ;

    Ekstra maaliyet , ekstra ağırlık

  8. #27
    krando - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende arkadan bakınca 2 son susturucu ve ucunda orjinal egzoz ucu var gibi gözüküyor.
    Bunlardan bir tanesi içi boş bir kazan, arkadan bakınca bir işlevi var gibi duruyor aslen sadece görüntü. diğer tarafta varex replikası bir egzoz. Tavsiye ederim
    2 adet kelebek olduğunda, kapanması gereken kapanıp açılması gereken arıza,sıkışma yapıp açılmazsa ne olacak?

  9. #28
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende az önce ceza yemiş biri olarak takipteyim... Bana kalırsa 3 yollu valfler en mantıklısı... tabi ki o sistemi yapacak olan egzozcu ne kadar alır orası tartışılır... Uyarsa maliyeti bende yaptırırım

    Edit...

    3 yollu valflerin çalışma prensibi aşağı yukarı şu şekilde:


    Anlayacağınız üzere böyle bir sistemde valfin takılı kalması açmaması yada yarı açık kalması durumunda, header dan gelen egzoz gazı her türlü çıkış yolu bulacağından araça hiç bir zarar teşkil etmiyor... Bu valfi 12v bir role ile araç içerisinden bir kumanda sistemine bağlayabilir hatta uzaktan kumanda bile yapabilirsiniz. Tercih tamamen kullanıcıya ait.

    Benim kafamdaki kaba taslak çizime gelecek olursak:


    Bu şekilde bir sistem senin işini görür diye düşünüyorum. Ama dediğim gibi bunu yapan usta ne kadar masraf çıkartır bilemem... Warexden ucuz olduğu ve sorunsuz kullanıldığı sürece bende kullanabilirim...
    Alıntı taytay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yeni motor yapmış sonra ustasıyla çıkıp gazlamış *** dynosuna göre 210 hp olduğuna karar vermişler biz hala çabalıyalım yıl olmuş 2014

  10. #29
    vtec26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir- Eskişehir
    Mesaj
    763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı krando Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende arkadan bakınca 2 son susturucu ve ucunda orjinal egzoz ucu var gibi gözüküyor.
    Bunlardan bir tanesi içi boş bir kazan, arkadan bakınca bir işlevi var gibi duruyor aslen sadece görüntü. diğer tarafta varex replikası bir egzoz. Tavsiye ederim
    2 adet kelebek olduğunda, kapanması gereken kapanıp açılması gereken arıza,sıkışma yapıp açılmazsa ne olacak?
    Varex olmayan sadece süs icin mi orda ?

    Ben başka çözüm yolu bulucam inşallah . su sinavlar bi geçsin
    Naturally Aspirated FTW
    e36 3.28 Coupe individual

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •