User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
71 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: yuksek hizlarda isteksizligin sebebleri ?

  1. #1
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yuksek hizlarda isteksizligin sebebleri ?

    Aracima yeni motor yaptrdim rodaj yeni bitti . 1200 km deyim yeni yeni basmaya basladim.ilk 3 vites gayet akici 4.vites 5000 5500 gibi arac cok isteksizlesiyo ve 4.vites baya bi gec dolduruyor. Ilk 3te giden araba 4 te duvar oluyo. Redline kadar gittim 195 kesti ama baya bi zaman aldi. 5 denicek yol yok olsada cigeri bitmis gibi kesiliyor.

    Egzoz sistemi orj. Son susturucu yada katalatik araci boguyor olabilirmi ?

    Arac 99 alfa 156 2.0 ts. 7000 redline. Ilk 3 vites gayet rahat ceviriyoz
    1 50
    2 100
    3 150
    4 195
    ama 170 gibi isteksizlesip 180 de duvar olup 4.vites bitirene kadar ağliyo arac. 5 atsam 200 de kaliyo 2.30 cevirmesi lazim arac sifir kondisyonda.

    Bunun sebebleri neler olabilir ? Sensor arizasi ayarsizlik vs vs ? Isten izin alamiyorum haftaya metin ustanin yanina gidicem. Aklima takildi burda sormak istedim.

  2. #2
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ilk 3 vitesi rahat çeviriyosa egzoz kat bilmem ne vs değildir. Çünkü yine aynı devirleri dönüyor ilk 3 viteste.

  3. #3
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi ilk 3 vitesi rahat çeviriyosa egzoz kat bilmem ne vs değildir. Çünkü yine aynı devirleri dönüyor ilk 3 viteste.
    Yani yine aynı flow geçiyor yine egzozdan, egzoz sıksa 1-2-3 te de sıkar.

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-5. vites dişli oranlarına bi bakın derim çok uzunsa kaldıramaya bilir

  5. #5
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-5. vites dişli oranlarına bi bakın derim çok uzunsa kaldıramaya bilir
    orj hali ile aynı şanzımanı değiştirdiklerini sanmam.. 4 kişi 220 lere çok rahat gelmesi lazım 156 2.0 ts nin

    benim aklıma ilk gelen aktarma organları, debriyaj vs ne durumda?

  6. #6
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik çapı düşürdünüz mü?

  7. #7
    Berkel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    191
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim yaşadığım sorunun aynısı, merakla takip ediyorum.

  8. #8
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik genişliği, yanak yüksekliği, jant çapı, dişli oranı , son dişli oranı bunlara bakmak lazım sanki

  9. #9
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracin motor 1 ay once sifirlandi. Baski balatada sifir. Sanzimanda ne gibi sorun olabilirki ? Netten izledigim videolarda 2.30 ceviriyor

    Aracta 17' gta jant var. 17 bile olsa 200 de kalmamasi lazım. Tikaniklik soylr oluyor hiz arttikca araba git gide isteksizlesiyor. Daha once vw passat aracimizda kat iptali yapinca arabanin dunyasi degisti.ole bi sikiyormuski araci bide maf da bozuktu ikisini duzeltince araba 4 5 boy hızlandı diyebilirim.

    Aklima buyuzden kat geldi. Maf sensörü bole bi sikinti yaratirmi?

    Yada sensor bozuklugu ayarsizlik vs vs?
    sente kacikliginda aracla performans kaybi olur ama hizda dusme olurmu ? Yada sentesi kacik arac 200 lere cikabilirmi ?
    Şanzıman orj. 156 sanzimani oranlara bakinca uzun evet ama 2.0 155 bg bu arac netteki videolarda 2.30 ceviriyor. Hani araca motor yapmasak yillarin yorgunlugu dicemde 1200 deyim hala

    Dipnot: arac 203 k da motor yapildi
    2 yada 3 kez denedim. Rodaj sonrasi yag filtre ayar bakima girmedim daha haftaya gidicem

  10. #10
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tam tersi 215 45 17 var aracta.

  11. #11

    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara cebeci Dörtyol
    Mesaj
    2.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük jant lastik + debriyaj uzunda aracı çok kesiyor
    Coğrafya kaderdir

  12. #12
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam nolursa olsun bukadar kesmesi imkansiz. Ayrica baski balata sifir. Motorla alakali bi işçilik hatasi olabilirmi ?
    rodaj bakimindan sonra dynoya cikicam. 5 neyse ama 4 u dolu dolu kapatmasi gereken performansta bi arac. 5 tede leventin dedigi gibi rahat rahat o hızları görmesi lazim

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alfalar standart buji sevmez. 3 tırnak olması lazım bujilerinin. bi kontrol et bence.
    IN BOOST WE TRUST

  14. #14
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ngk R platinum buji alper abi. Sifirla degistirmedim cunku ustam bujiler saglam sonraki bakimda degistrelim dedi.

    Ustundeki bujiler 70 80 k gidiyo ortalama. 8li set buji 330 o ara sifir tukettik degistirmedim. Bidahakine degistirip kafam rahat etcem . Alfaci arkadasim fakiremi kaliyo benzin pompasimi yetistirmiyo acaba diye soledi. Buda olabilir

  15. #15
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit : ngk R iridyum buji. Platinum nerden cikti ya

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön kaputta ayar problemi var mı ? başımıza gelmişti de başka bir araçta

  17. #17
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne alaka çözemedim yemin ederim

  18. #18
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç kaç binde. Katalizör tıkanmış olabilir.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #19
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    203 k da sifir motor yaptrdik gecen ay suanki km si 1200km . Ustundeki egzoz orjinal

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •