User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
71 sonuçtan 58 ile 71 arası

Konu: yuksek hizlarda isteksizligin sebebleri ?

  1. #58
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dnr1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin dedigin olayi bende yasadim. Ama lambda sensorunun fisini cekince..motor termostadi acana kadar yani 90 dereceye gelene kadar sacma tepkiler veriyor cunku lambdayi okuyamiyor..lakin 90 dereceye gelince ecu direk olaya mudahaleyi yapiyor..artik isindik yakmamiz gereken degerler uc assagi bes yukari bu diyerek lambda olmadigi icin kendi safety programini isleme basliyor ve arac gidisat olarak duzeliyor..ama kontak kapatilip acilinca hersey en basa donuyor ve 90 derecede hersey safety programla duzene giriyor..lambda sensorunun testide budur hatta..fisi cekilir termostat actiktan sonra arac roketliyor ise yuzde yuz lambda sensoru arizalidir..ben bu sekilde telefonla arizasi tespit edilemeyen 3..4 tane alfacinin hayir duasini almis alfaciyim..156 da map sensoru yok..boyle olunca butun is lambda ve mafda bitiyor
    son sorumuda size sorayım hocam. alfalarda hareret 90 da sabitlemiyor. kimi sabit kimi 70-90 arası geziyor diyor. bu konuda bir sürü alfaya binmiş ve görmüş biri olarak sana soruyorum.

    bu problem gösterge problemimi yoksa genel karakteristikmi ?

    bazen 90 da sabitliyo bazen 70-90 arası geziyor. vw kullanıcısı olarak garibime gidiyo. bizim vw de 90 a gelir. çakılı kalır istediğin kadar sıkışık trafikte kullan yada tapa gaz yapıştır. 90 nın ne bi tık altı ne bi tık üstü oynadığını görmedim 7 yıldır

  2. #59

    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    1635
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son sorumuda size sorayım hocam. alfalarda hareret 90 da sabitlemiyor. kimi sabit kimi 70-90 arası geziyor diyor. bu konuda bir sürü alfaya binmiş ve görmüş biri olarak sana soruyorum.

    bu problem gösterge problemimi yoksa genel karakteristikmi ?

    bazen 90 da sabitliyo bazen 70-90 arası geziyor. vw kullanıcısı olarak garibime gidiyo. bizim vw de 90 a gelir. çakılı kalır istediğin kadar sıkışık trafikte kullan yada tapa gaz yapıştır. 90 nın ne bi tık altı ne bi tık üstü oynadığını görmedim 7 yıldır
    hocam benimde alfa 156'm böyleydi geziniyordu tanıdıklarımında keza böyle geziniyor ben termostat müşürde değiştim sonuçta yine aynıydı geziniyodu
    Linea 1.6Mjet

  3. #60
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sensör, jant+lastik, debriyaj baktır derim.
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  4. #61
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MURAT_HLX Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam benimde alfa 156'm böyleydi geziniyordu tanıdıklarımında keza böyle geziniyor ben termostat müşürde değiştim sonuçta yine aynıydı geziniyodu
    ilk ısınmada 90ı bulup sonradan 70-90 bandında gezmesi garip değilmi ? hlx de sonuç aynımı ? 70 altına düşmüyorsa değiştirme sonuç aynı oluyor yada başlarda düzelsede sonradan yine eskiye dönüyor dediler .çok soğuklarda 70 90 arası oynadı altına düşmedi. ama böyleyken yakıt sarfiyatı eminim çok olucak. onun haricinde araç ısınmadan asla 3000 i geçmiyorum.

  5. #62
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Trance-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sensör, jant+lastik, debriyaj baktır derim.
    jant lastıkte sıkıntı yok hocam.
    baskı balata sıfır
    kat yakında iptal edicem
    geriye maf(debimetre) kalıyoır. onuda kendim test ettim yaptığım deneme yanılmada sağlam olduğunu gördüm.
    yakıt yetiştirmiyor desem lpg dede aynı .
    aklıma bir tek şanzıman geliyor

    varyatör performansı törpülermi ?
    gerçi motoru sıfırladığımzda varyatörde elden geçti.

    sonuç ? metin ustaya gitmeden net bişey sanırım çıkmıyacak.uygun zamanda gidicem alfamire

  6. #63

    Üyelik
    Jan 2013
    Şehir
    1635
    Mesaj
    892
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk ısınmada 90ı bulup sonradan 70-90 bandında gezmesi garip değilmi ? hlx de sonuç aynımı ? 70 altına düşmüyorsa değiştirme sonuç aynı oluyor yada başlarda düzelsede sonradan yine eskiye dönüyor dediler .çok soğuklarda 70 90 arası oynadı altına düşmedi. ama böyleyken yakıt sarfiyatı eminim çok olucak. onun haricinde araç ısınmadan asla 3000 i geçmiyorum.
    ben hlxi çözemedim çözemediğim içinde sattım açıkcası yeri geliyordu tam güzel yürüyordu işte bu diyodum sonra yürümüyordu vs vs tahminim 80-85 civarı sabit kalıyordu hlx.şimdi çok şükür 2.0 16v F7R ile mutluyum ama 156m dediğin gibi oynuyordu ki tanıdıklarımın şuanda 156ları oynuyor
    Linea 1.6Mjet

  7. #64
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozaman sıkıntı yok

  8. #65

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maf sensoru eger kisa devre yapmis ve bozulmus ise fisini cekince duzelme gosterebilir. Ama sagirlasip okudugu havanin yarisini beyne iletme hastaligi genellikle karsilasilan durumdur..bu durumda bilgisayar bile aletin bozuk oldugunu saptayamaz..fisini ceksende belli etmez.tek caresi bir tane daha bu sensorden edinip reset atip 10 km gezip performansa gire haraket etmektir...bozuk maf sensoru belirtisi bosta gaza basildiginda gec gaz yeme ve sagir essek haline donusen motordur..
    AFR si fakir e ceken adam.....

  9. #66
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi akışmetereyi nasıl ters takmışlar ? bikere ters girmiyor istesende soketten dolaytı.ters takmak imkansız soket olmaması lazım
    http://www.techturkey.com/forum/gene...tml?highlight=

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  10. #67

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rebel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @xsi tps açısını yanlış algılamada nasıl bi sonuç çıkar ortaya ?

    dipnot: araç elektronik gaz kelebekli değil telli gaz kelebeğidir
    Araba tam gaz durumuna gecmez, performans dusuk olur, dusuk performans nedeni beyin tam gaz algilamadigi icin afr zenginlesmez, atesleme dereceleri ilerlemez.

    Tps voltaji kontrol ettirebilirsin. Olmasi gereken degerler ile kiyas yapabilirsin.

  11. #68
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel bilgi alisverisi oluyo unutulanlari guncelliyelim daha ustamin yanina gitmedim. Belkide ufak bi ayarsizlik var yada dedigimiz durumlardan biri. Maf olayina hem fikirim makinaya baglayinca gostermiyebiliyo. Cikma mafla bakalim derim aklimda kalmasin. Voltajida olcmesini isterim

  12. #69

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alfalarda bu konu cok tartisildi...ilk termostadi 90da acan daha sonra 80 e sabit kalir..herkesin sikayetidir bu durum.lakin obd ile ecu degerleri kontrol edildiginde 85 dereceyi gosterdigi kanitlandi..yani hicbir ariza yok..bu durum fabrika tarafindan bu sekilde ayarlanmis..problem etmeyin mk1 ve mk2lerde durum boyle
    AFR si fakir e ceken adam.....

  13. #70

    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    turkıye /eskışehir
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Metin ustaya git ecuna reset attir 100km kontak kapatmadan benzinde gez yeni haritan olussun....sorun devam ederse sorun ara..sonucta motor yenilendi yeni harita olussun eski degerlere gore gitmeye calisiyorsan yanma odan haliyle buyudu daha cok benzin laxim bu yuzden fakire kaliyor olabilir..
    AFR si fakir e ceken adam.....

  14. #71
    rebel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boş zamanımda gidip makınaya bağlatıp hem değerleri görücem hemde rodaj sonrası bakım yaptırıcam. cevap için teşekkürler abi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •