b16 için
ss4-2-1 headers
kat iptal / 51mm düz boru geçişi
standart orta
standart son var..
bu kurulumdan sadece ortayı çıkarsak ve 51mm ile ortayı geçsek..son standart kalsa durum ne olur sizce?
b16 için
ss4-2-1 headers
kat iptal / 51mm düz boru geçişi
standart orta
standart son var..
bu kurulumdan sadece ortayı çıkarsak ve 51mm ile ortayı geçsek..son standart kalsa durum ne olur sizce?
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
çok deişik ve yuksek ıhtımalle kötu bir zırıltı olucak egsozda hiç beenmıceksın
onun yerıne ya ortaya spor susturucu yada sona susturucu alman lazım..
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Yok sen değilsinsitesi bile var
![]()
http://www.egsozcusuaip.com/
orj. manifold+51mm düz araboru(kat ya da orta susturucu yok manifolddan son susturucuya kadar düz boru)+Otto Slashcut son susturucu = sonuç olarak şehiriçi kullanmıyorum artık, geçen gün şehiriçi kullanayım dedim 2 çevirmeden zar zor sıyrıldım, arada 2 ayrı yerde 2 tane ekip otosu peşime takıldı, 1500 devirde bir vites değiştirmek suretiyle atlattım arkadaşları = sonuç 5 kalp krizi![]()
Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.
iskender usta vti'a komple düz kıvrımsız bükümsüz 54mm yapacak önümüzdeki günlerde..
bakalım nasıl olacak sonuç..
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
4 1 dc headers komple 51 lık duz boru sonda ss magnum(birebir)
o kadar egzos kombınasyonundan sonra dogrusu budur...basmassan ses yok basarsan amanın![]()
sitede ki resimler üzerine görüldüğü gbi ki işçiliğide işi de 10 numara.
tartışmasız.
evocularda güzel bir blitzz ile bu işi bitirir![]()
T1R sparrow dual
iskender ustanın komple eksozunu kullanıyorum, inanılmaz birşey, elleri dert görmesin..
Sakin güç...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)