magnum ssler var düz boru kazan benim clio'ya sokmuştuk.
SS magnumun taypar için olanı var yayvan belki oolur
magnum ssler var düz boru kazan benim clio'ya sokmuştuk.
SS magnumun taypar için olanı var yayvan belki oolur
Built to fall....
magnumların 76lık girişi olanı var mı?
2 seçenek var gibi
1- orjinal egzoz sistemi + cutout
2- daha sessiz bir son susturucu
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
mustafa ss yada sebring tarzı egzostların 76 mm lik girişli olanı olduğunu sanmıorum
ancak supersport otomobiller için olanlarında vardır sanırımuniversal yada typer filan için olanında yoktur o giriş giç sanmma
bendeki sebringde 60 lık girişi orj de 60 lık ama orj e göre çok güzel
ama öle bi egzsot takman performasını çok etkiler bence
Team PAŞAOĞLU
1.seçenek güzel orjinal egsoz sistemi + cutout.
ama montaj yerini vs iyi araştırmanı öneririm aracın turbolu sanırım, yüksek egt sıcaklıgından cutout motoru arızalanabiliyo.
ben olsam cut out tercih ederdim şu an bir firma yeni bir tasarım çıkarıyor üzerinde actuator var ve basınca duyarlı özellikte atıyorum mbc ile 5psia ayarladınız 5psidan sonra cut outu açıyor tamamen aynı şekilde mbc ebc ems ile kontrol edilebilyor 2 3 4 inç şu an boyutlarda yapılıyor yaklaşık 300 400 dolar civarı daha piyasaya sürmediler ama eğer düşünürsen aklında bulunsun yardımcı olmaya çalışırım
körler sağırlar
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
semihin soyledigide olur normal bi cut outa olabilir . megan racing in urunlerinden uzak dur derim . sessizlik icin alsan bile egzoz un ic kismi daralmalari cok farkli . kaliteli urunleri yok . en makulu elektrikli cut out .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
yok çalışma hızı gayet iyi problem olucanı sanmıyorum uygun yerde uygun şekilde bağlandıktan sonra çok problem yaşanmaz elektrikli cut outtan bence daha güzel
http://www.youtube.com/watch?v=C556EHYUijA
körler sağırlar
videoyu işyerinde olduğum izleyemedim
atpturbo da buldum actuatorlı cutout
http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...egory_Code=BCS
out of stock ama
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
evet o artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla zaten çinde yaptırıyordu sanırım, ayrıca sağlamlık problemi falan yaşadı benim attığım linkteki çin yapımı değil sağlamlık açısından atpden kat kat daha iyi olduğunu düşünüyorum
körler sağırlar
Ben bu internal wg tipi actuator olanlardan uzak durulması gerektigine inanıyorum tepki suresi bakımında en ideali elektirikli bence hem pratik hemde senin kontrolunde.
buda senin elinde istersen ems ile kontrol edebilirsiniz çıkış alıp istediğiniz basınçta açılır
elektriklinin bozulma şansı daha fazla bana göre tepki süresi daha iyi bence elektrikliye göre
körler sağırlar
İyi bir ustaya bu sistemi susturucuları, sesiz ama arabayı sıkmıcak bi sekilde yaptırmak tek secenek.
Bu hem sesi keser hemde performans sorunu olmaz çünkü turbo araç için, ama ultra pahalı...
Fanteziye baglarsak 206gti lara vardı sanırım sag sol cıkıs;
Bu tarz birşey yaptırılabilir.
Çapraz bağlı arka süspansiyon sebebiyle borular böyle ecüş bücüş enteresan yerlerden geçmek zorunda kalıyor.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
çıkış neden solda; orda anlamsız gezme var direk u dönüyor bir sürü geri tepme yapacak.
Çıkışı sağdan versen biraz modifiye ediip , yada direk sola doğur kısa geniş tüplü birşey taksan? Boşu boşuna dolanıyor, güç kaybı değil mi?
Built to fall....
biz cupralarda qtp kullanıyoruz gayette saglıklıdır yarın resımlerını eklerım ensonda orjınal susturucu var herşey düğmeye basana kadardüz boru çalişiyor açılıp kapanmasında hiçbisorun yoktur guzel çalişiyor
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)