sız ankaraya gelınce yurumuyo hakısın ama bızımkıler zaten 7/24/365 yurumuyo:D
Printable View
Şimdi ben senin yerinde olsam. Önce bir tane OBD2 diagnostik cihazı alırım. 100-150 tl ye. Onu laptop'a bağlar log alırım. IAT sensörünü ve MAF sensörünün verilerini alırım. Yaptığım kitleride bu şekilde denerim. CAI kitleri dynodan çok yolda etkilidir. Dynoda aynı gücü veren 2 filtre yolda farklı davranabilir.
Filtrenin aşağıda olması yerine filtrenin yukarıda olup ona soğuk havayı aşağıdan taşımak daha verimli. Atmosferik makinadaki vakum zaten belli bir emişe sahip. Sen birde bunu borular ile uzatıp dirsekleyip vs.sv. bide ucuna filtre koyucaksın emiş düşecek. Filtren soğuk olucak ama emiş zayıf iken efektifliği en iyi durumda olmayacak. Onun yerine filtreyi kelebeğe yakın yani short ram yapıp filtreyi yalıtımlı bir kutu içinde tutarak bu kutuyu aşağıdan beslemek daha iyi. Bir elektrik süpürgesinin ucuna hortum olmadan bir elinizi koyun birde 10 mt hortum bağladıktan sonra koyun. İkisinde aynı el olmasına rağmen avuç içinize yaptığı emiş gücü farklı olucak. Tabi 10 mt abartı ama elektrik süpürgeside abartı. :)
çok hawa istiosan ki bnce gerek yok ama direk kaputu delip filtreyi dışarı çıkar orda tut :D
Yağmur sorun değil demiş. De
KAPUTA ELLEMEYİN.
öenmli olan hawa alabilmek diilki önemli olan alınan hawanın yeterince soğuk gelebilmesi yani motor içinden fazla geçirmemek lazım ki standart araçta hiç gerek yok o kdr hawaya
Nasıl gerek yok. Yazılım yapılırsa araca egzantrik dahi olmadan ciddi bir gaz tepkisi ve hızlanma farkı olur. Egzantrik yapılacaksa dahada önemli hava. Turbo'nun amacı motor hava basmak değil mi ? Atmosferik araçlar cürümü kadar emiş gücü ilede hava emmeye çalışıyor daha çok emebilse daha iyi gider. Ne kadar hava o kadar benzin ve güç.
bu bagajda kullanılan malzeme kapı montajlarında falan kullanılan köpük mü?
Yani mühendisler herşeyin doğrusunu bilir. Modifiyede neymiş halt etmişiz biz. En efektif sistem onlarınkidir. Yoksa mühendisler az ses çıksın, az yakıt yaksın, çevreyi korusun, avrupa birliği emisyon testlerini geçsin diye kasmıyorlar. Direk bu genç arkadaşlar daha hızlı daha verimli araçlara binsinler diye uğraşıyorlar. RS üretirkende bunun farkındalar diyorsun yani. E tabi buda bir bakış açısı. Katılmasamda fikir özgürlüğü var.
tatile vs giderken bagajı tekrar kullanabilmek için kalıp haline getirmişler :) tatile giderken tekrar motorun olduğu yere alıyolar :) deli bunlar :D
http://www.cliors-concept.com/t2586-...-de-secour.htm
http://img520.imageshack.us/img520/1...7mediumjk4.jpg
standart bi rs ten bahsediorum bn açık hawa filtresi taktığın zmn ztn yeterince hawa alabiliosun içeri onun için wakit harcamayın o kdr kaput kesmelerle falan die söledim onları bn yoksa bnde biliorum o kdrını :)
iş büyük güçler olunca deişiyo tabiki o zmn insan istediği yerini keser biçer şöker atar arabanın
şekil 4 ve benzeri yapıda 2giriş varken emiş kuvveti bence tampondan alttan degil en kısa mesafeden yani kaputtan ceker havayı.
eger kaputa o tarz bi işlem yapıcaksanızda gruppem lerdeki gibi haznenin dibine tahliye kısmı tasarlayın bence her ne kadar yagmurlu olmayacak densede.
orijinal bir şekilde ve güzel bir işçilik ile en güzel yöntem bende farın içerisinde direkt almak olacaktır. hiç bir dirsek ve kıvrım ile uğraşmadan ve yolu en kısaya indirerek hava alabilirsin. eğer çıkış çok gerekiyorsa davlunbaz altından yada filtre kutusunun arka kısmına ufak dairesel delikler ile tahliye edebilirsin diye düşünüyorum.
http://img23.imageshack.us/img23/773...z4m1dc4f69.jpg
http://image.superstreetonline.com/f...t_Air_Duct.jpg
Ibo soyle bisey buldum isini gorur umarim :) :) :) :)
http://www.youtube.com/watch?v=zK_pp...ture=rec-HM-r2
Evet İnşaatlarda kullanılan Sista vs. marka köpük..
Amcam burda naylonu almak için kullanmış güzel fikir ;)
http://www.malzemem.com/File?_Args=_...2,961,OdesisMc
işlem tamam :)
http://videos.streetfire.net/video/caicik_647350.htm
güzel gözüküyor..maşallah..
kaput tarafındanda bi görüntü alsaydık keske
edit: ayrıca iyi o gazeteyi içeri çekmemiş motor:D:D
filitre var kutunun ıcınde. bu sadece kutunun hava besleme gırısı :)
su sekılde oldu
http://img19.picoodle.com/img/img19/...9m_f96d03f.jpg
hımm ben filtre kutusunada bisyler yaptınız sandım...
ayrıca o borunun ucundaki sis cercevesi karbon mu benmi yanlıs görüyorum
son olarakta boru içi ve kenarları bi siyah folyoyla falan kaplansa daha iyi olmazmıydı..Daha yapım aşaması oldugu içn mi böyle acaba??
maşallah diyorum..Allah bol bol soğuk hava nasip etsin inş :D:D
cok guzel olmus ozellikle aynalar.. kutunun yakından fotosu varmı???
sağolun:icon_tup:
şu an elimde bunlardan başka foto yok.
http://img19.picoodle.com/img/img19/...0m_09bce03.jpg
Masallah ellerine saglik :) Hissedilir bir fark ciddi ciddi ses,perf, artsi soz konusumu?(yani en azindan hissedebildin mi:D) COk guzel oldu bence ellerine sglik tekrardan.
filtre kazanı için nasıl bi malzeme kullanmak gerekir ki.yapılmıcak iş değil çünkü.
güzel olsu ibo eline sağlık bak civice yapılanda sadece hava girişi yok fazla hava vs. için bi çıkış yapmamış eleman sende durum ne şu an
emıs sesı egzozdan dolayı zaten arac ıcınden duyulmuyor:)
dısardan nası oldu bılmıyorum.
gucte artıs oldumu olmadımı anlamak cok zor zaten eskı sıstemde gayet basarılıydı ama gaz tepkısının degıstıgını hıssettım.
o kahverengı flexı borunun ıcınıde karbon yapıcam ılerde oyle dah guzel olacak.
ben carbonfiber kullandım. kolay gelsın.