Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
ankaraya biz gelince arabalarımız yürümüyo ya hani sen istanbula gelince benım arabamda daha iyi yürüycek fark kapanmaz dediydin ya o tezden bahsediyorum![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Şimdi ben senin yerinde olsam. Önce bir tane OBD2 diagnostik cihazı alırım. 100-150 tl ye. Onu laptop'a bağlar log alırım. IAT sensörünü ve MAF sensörünün verilerini alırım. Yaptığım kitleride bu şekilde denerim. CAI kitleri dynodan çok yolda etkilidir. Dynoda aynı gücü veren 2 filtre yolda farklı davranabilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Filtrenin aşağıda olması yerine filtrenin yukarıda olup ona soğuk havayı aşağıdan taşımak daha verimli. Atmosferik makinadaki vakum zaten belli bir emişe sahip. Sen birde bunu borular ile uzatıp dirsekleyip vs.sv. bide ucuna filtre koyucaksın emiş düşecek. Filtren soğuk olucak ama emiş zayıf iken efektifliği en iyi durumda olmayacak. Onun yerine filtreyi kelebeğe yakın yani short ram yapıp filtreyi yalıtımlı bir kutu içinde tutarak bu kutuyu aşağıdan beslemek daha iyi. Bir elektrik süpürgesinin ucuna hortum olmadan bir elinizi koyun birde 10 mt hortum bağladıktan sonra koyun. İkisinde aynı el olmasına rağmen avuç içinize yaptığı emiş gücü farklı olucak. Tabi 10 mt abartı ama elektrik süpürgeside abartı.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
çok hawa istiosan ki bnce gerek yok ama direk kaputu delip filtreyi dışarı çıkar orda tut![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
Yağmur sorun değil demiş. De
KAPUTA ELLEMEYİN.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
öenmli olan hawa alabilmek diilki önemli olan alınan hawanın yeterince soğuk gelebilmesi yani motor içinden fazla geçirmemek lazım ki standart araçta hiç gerek yok o kdr hawaya
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
herkes aküyü bagaja atmış
http://www.cliors-concept.com/t14057...ffre-RS1-2.htm
Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|
Nasıl gerek yok. Yazılım yapılırsa araca egzantrik dahi olmadan ciddi bir gaz tepkisi ve hızlanma farkı olur. Egzantrik yapılacaksa dahada önemli hava. Turbo'nun amacı motor hava basmak değil mi ? Atmosferik araçlar cürümü kadar emiş gücü ilede hava emmeye çalışıyor daha çok emebilse daha iyi gider. Ne kadar hava o kadar benzin ve güç.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)