Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
bencede dedıgıı dogruu resım 4 gırısı ve cıkıs devırdaım yapması gerekıcek havanınn ve sureklı hava akısı olmasıı lazım
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
2. resim derken benim aklıma bu tarz birşey gelmşti içeri dogru genişleyen bir açıyla basıç düşürülür hiltrenin arka yanlarında oluşturulacak cıkışların boyutuyla da havanın nekadar içerde kalacagı belirlenir aşşagı oluşturulacak kavisle girebilecek suyun alttan tahliyesini hızlandırır gerçi yağmur çamur önemli degil denmiş ama genede fazla sulanmamak lzm![]()
3.resim yani tampondan besleme ve kaput modifiyesi kaputu delmeden yapılıyor. Böylece içerdeki sıcak hava çok daha hızlı tahliye ediliyor.
![]()
bastan anlatayım o zaman.akuyu bagaja aldım ve fılıtre ıcın buyuk bı bosluk olustu.
eskı cai m sıs farının arkasına kadar uzunanıyordu.fılıtrenın durumunu kontrol etmesı ve temızlemesı zor oluyordu.ayrıca borusu cok uzun ve 3 tane 90 derece dırsek vardı.
sımdı kelebekten 20 cm uzaga hıc dırsek kullanamdan fılıtreyı bır kutunun ıcıne yerlestırcem.
kutunun köpükten modelını yaptım kalıbını aldım carbon fıber dokumu kaldı sadece.
model resımlerını eklıyorum.cogu kısı ne oldugunu anlamadı ama ıcı bos kutu olacak
@schumi: senın soyledıgın hava cıkısınıda dusundum.egzoz manıfoltu arkada bılıyosun.fazla havagı egzoz manıfoltuna yonlendırecek bı boru yapabılırım.hem bırazda sogutma yapmıs olur.
@miami: polyester kaputum var şu an.evo style bı cıkısta yapabılırım motor sıcagını dısarı atmak ıcın.
resimlere baktım bence havaya ne kadar düz ve kısa bir yol izletirsen o kadar fayda sağlarsın koyduğun resimler arasında kaputtan hava alman en iyisi olacaktır çünkü havanın en kısa yol izlediği yol o fakat kaputun normal çizgisinin biraz daha üstüne çıkman lazımki motorun normal olarak yaptığı emme dışında hızla beraber artan bir hava girişi olacak bu sayede diğer seçeneklerden daha iyi bir hava girişi sağlayabileceğini düşünüyorum
Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu
3 resim en verimli olur
alt kısımdaki hava yer seviyesindeki havadir ve direk borunun karşısından hareketle içeri dolucaktır.üstteki deliğide (aracın burnu resimdeki solda düşünürsek)//// gibi kesikli metal koyarak filtre kazanı içindeki havanın aracın kaputu üzerindeki alçak basınç etkisiyle dışarı çıkması sağlanır.yani filtre kazanı üçerisinden ciddi bi hava akışı olur.hemde ısınmadan etkilenmemiş olur kaput altındaki sıcak havada çıkacağından
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
evet aynen öyle ama kaputtaki kesiği biraz daha cama doğru alırsan hem akış _I gibi ters L şeklinde olmamış olur.olabildiğince düz geçişi sağlıycak şekilde yapmalısın yoksa alttaki delikten girince direk yukarı yönelmek yerine biraz daha geriye kaymış bi delikten kıvrım yaparak geçmiş olur.hemde yağmur çamur direk filtre üstüne düşmez
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
evet hatta alttaki girişi biraz daha yukarı alabilirsen daha düz bi giriş sağlamış olursun ama onniçinde tamponu kesmen gerecek galiba.yada farın altındaki hava girişinde ne var rs lerin bilmiyorun ama ordan taşıyabilirsen girişi çok daha düz ve hızlı bile geçmiş olur
ama imkan yoksa en mantıklı ve verimli şekil kesinlikle budur
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
onu ters tak olmazmı ? hatta açıklığını o parçanın bitimine kadar götür. yani mesela subarunun açıklığının ters çevrilmişi gibi
74 model sehpa...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)