Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
yav arkadaşlar şimdi castrol kullanalımmı kullanmayalımmı tam castrol e geceyim diyordummobıl den sıkıldım
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
İkiside kullanılabilir. Ancak avrupa dışı ülkelerde yakıt kalitesinden dolayı LL04 ü benzinliye tavsiye etmiyor. Daha iyi daha kötü sıralaması doğru olmayabilir. Yeni nesil N makinalardan mesela N57 S dizel motora yine LL 04 kullanırken, N55 benzinli motora LL01 kullanılıyor. Bu makinalar çok yeni ve güncel makinalar. Otomobilin üreticisi o ülke için ne öneriyorsa bence o kullanılmalı. Farklı marka yağlar denenebilir. Ancak otomobilin km si, hava şartları, kullanım şekli ( mesela çok soğuk, çok sıcak hava, pist kullanımı gibi) farklı tip yağların kullanılmasını gerektirebilir. Mesela 106 gti ım varken en memnun kaldığım yağ Total Racing 15w/50 idi.![]()
eibach 3.5cm / 5cm arasında karasız kaldım konfor açısından 5cmlik cok rahatsız edicimidir?
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
bizim araclara kesinlikle 5 cm koymamak lazım ben koydum ertesi gün cıkarttım sağ olsunlar bana bırde kıyak yaptılar arkadakı 5 cm durdu öne 3,5 luk taktılar kıyak oldu cünki arkalarda 3,5 düşürmüyor cok fazla bide eger maddi durum iyiyse kesinlikle coilover takılması ilk tercihimdir çünki hem konfor hemde sürüş ve virjlardaki dengenin kaybolmaması gerekir.ben araştırma içindeyim fiyatlar ve marka konusunda ortalama 700 tl başlıyor ve ucu acık yükseliyor markalara göre...
(bu arada arkadaşlar fuarda 208 gtı ilk binen benim her halde sedefli beyaz konsep getirmişler 200 hp cok fena duruyordu) 156 lık alure de vardı sax mavi iiçi gri oda güzeldi kesinlikle iç döseme ve görseli iyi yapmışlar ve içi 207 lere nazaran daha bi geniş...)
the fast and the furious
Volkan hangi coil 700den başlıyor
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
raceland 700- 750 tl arası
eibach 1000-1250 euro arası
technix 750-800 tl arası
the fast and the furious
fiyatlar iyiymiş
arkadaşlar bide burda çok bilgililer olduğu için sorayım..ds3 ile 207 nin alt takımları aynımı ? 207 yayları oluyor diye
öyleki 207 rc yay kodu 5002.SJ ,207 GT 5002.KE ,ds3 1.6 thp 5002.QV
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
Arkadaşlar selamlar ,
Öncelikle konu ile alakasız birşey soracağım.Yeni konu açmak istemedim kusura bakmayın.34 AYK 08 plakalı Le Mans ile ilgili bilgiye ihtiyacım var.Bilgi sahibi arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Coilover kesinlikle tercihim olur fakat kaliteli markaların fiyatları baya yüksek. 3.5luk yayın aracın dengesini ne kadar etkıleyebilir acaba bende merak ettiğim konulardan biri. 3senedir standart kullanıyorum yol tutuştun çok memnunum. + - olarak kullananların yorumlarını merak ediyorum![]()
utku daha öncedende söylemiştim,bizim 5 cm olarak kullandığımız yaylar zaten c2 ve c3 ün 5 cm yayları207 gt-rc ye göre 5 cm eibach yok,al dedim sana bendeki yayları kaçırdın vallahi
bu arada bende 5 cm eibach kullanıyordum ama hem çok sekiyordu hemde çok sertti,çukurlarda falan arabanın bi yeri çıkıyor gibi ses geliyordu,şimdi coilover taktım yerlerde süründürüyorum ama ne sekme var ne vurma konfor desen müthiş...imkan varsa coil %100 tavsiye benden
![]()
ben ilk etapta bizim araçlar tabiri caizse leylek gibi yüksek olduğu için alcaltmak maksatlı taktırmıstım ama baktımki aracın kendi amortisörlerine bindirdiğimiz yükün haddi hesabı yok (bu arada bizim aracların orjinal amortisörleriyle uyumlu yay kullanan arkadaşlarında söylediği gibi voglant bile olsa sonuc bence aynı) uzman bir servis müdürünün tecrübelerine dayanarak bunları söylüyorum yanlış anlasılmakta istemem doğrusu ve bunun yanısıra hepimiz arabalarımıza gözümüz gibi bakıyoruz bıraz paraya kıymak gerekir gibime geliyor.mesela şöyle bir örnek aracın orjinal amortisörü boyu sabit kalıyor ve biz bu amortisöre gidip boyut olarak kısa spor yay taktırıyoruz sizcede aracın yükünden dolayı yay yapması gereken görevi yapamadığı için başlıyor ses gelmeler sertlik her yer f1 pisti değil ne kadar kaçabilirseniz kacın asfalt değişimlerinde bile o konfor kaybını hissediyorsunuz bu konuyla alakalı eminim diğer arkadaşlarımda bunlara katılacaktır...![]()
the fast and the furious
sağlık olsunyaylar oturuyordur tahminimde ancak merak ettiğim 207 coil benim aracımla uyumlumudur ? çünkü yayların yeri değil bu sefer şasi ile bağlantı noktası önemli oluyor.bir tanıdığım raceland kullanıyor hondada 2 yıldır bi sıkıntı yaşamadı.700 tl de bedava valla.hadi takması İzmirde fiyat farkı derken 1000 olsun.alınır.şimdi bide şasi bağlantı noktaları aynımı ona bakacağız
allahtan arkadaşta 207 rc var
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
kardesim bi deneyemedik senin su coilleri.. tek aklima takilan konfor iyi guzel ama sertlik ayari yok coillerde, yol tutus ne alemde? Sertlik olsa hiiiiicmi hic dusunmicemde sertlik ayari olmadan konforlu olabiliyorsa virajlarda savurma yada yatma gibi problemlerin olabilecegi dusuncesindeyim.. yorumlariniii eeeeen acilinden bekliyorum brokafayi kirdim alicam.. test lazim ama
bu ayin 20sinde muaynem var ama yaptiramiycam cok eksigim var, gelecek aya sarkicak malesef
o aradada yay konusunu coille coziyim diyorum.. hos eibach lar tuv onayli sanirim ama adam bilmez onu yazar kusuru gecer
park lambasi hiiiiic bi ise yaramazken agir kusur diye gecen memleketimizde tuv onayli oldugunu adamlara hayatta anlatamayiz
![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Göktan bu arada coiller ne marka ?
308 T9 1.6 e-Hdi Denon+Skypack+Navigasyon+ACC+Etc..
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)