şimdi bizim ana sıkıntımız denizde bendede gerci deniz baska kaynaklı oldugunu soyluyor sorununun benımkı alt devirlerde 2500-3000 dd aralığında anlık kesinti yapıyor ilk etapda bu sıkıntıyı çözmeye calısıyoruz aynı firmanın 2-3 yazılımını denedik en son c.tesi yenisini yükledik fazla aracı deneyemedim hafta sonu yine bakarım sanki sıkıntıyı aştık gibi tam emin deyilim araç stabil oldukdan sonra dyno yapabiliriz gerci izmirdede adam gibi dyno yok ama bakalım artık güc olarak cok fazla beklentimiz yok aracı fazla yormadan kullanma peşindeyim ben tekerde 180-185 civarındadır sanırım standart teker gucu 160 civarlarında oldugunu varsayarak soyluyorum aracımı hiç ölctürmedim tamamen tahmin yani fikrim
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Özay stock yazlımla bir ölçtür kanka bence.Sonra da bu yazılım oturdu diyorsan birde onla ölç. Yazılımdan sonra bir de stock RC ile 4 ve 5 de anlaştığınız devirden kesiciye kadar deneyin bakalım sonuçlara bence..(vites atış hızlarını bertaraf etmek için öyle dedim)
valla bro dediğim gibi izmirde dyno kalmadı ölçtürsen kendi kendini tatmin olucak ölcen de varmı bilmiyorum izmirde galericilerin olduğu bi site var orda var diye duydum ama hem uzak bana baya ,hemde nasıldır bilmiyorum en kötü orada ölçtürürüm
stok ne cıkayor bizim sen ölçtürmüşsündür
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
1-Mk4 Ibiza cupra fmic
2-Audi S3 dump valve
3-Cold air intake
4-cut-out exhaust
5-cat-off
6-Megachips ReMap (Mehmet Gazihan)
özgürün bütün bulardan sonra 141,4 kw güç 325nm tork 213 hp motor gücü 192 hp tekerlek olduğunu düşünürsek senin stok olarak çok zor olacağını düşünüyorum yoksa özgür boşuna uğraşmış olur,tekerlek ile motor gücü arasında ortalam %10 luk bir fark var senin motor gücü o zaman 198 hp bekleniyor bence ya bu kadar güç olmaz yada sorunlar devam eder......
Yok sadece yazılımla da iyi güç çıkıyor ama stabil olmuyor kanka..
Hadi biraz nefeslenelim şimdive manzaranın tadını çıkartalım..
![]()
dar alanda yazıyorum yine kusura bakmayın.
C2 ile 207 nin amortisörler aynı değil, tablalarla yaylar da öyle.. 207'nin genelde 2*3 tip amotisör var ama RC'de kullanılanlar başka 207'de yok. yurtdışındaki 207RC SW'ler dahil
Benim aracımda stock yazılımdayken P0299 oluşmaya başlamıştı. Bunu halletmeden üzerine 98-100 oktanla 50 bg veren bir yazılım denedik. O tutmadı başka denedik ama stock a hiç dönmedim.
Şu anki yazılımda da eğer kesinti vuruntu olmaz ise 6000'e kadar sorun yok 6000-6500 arasında çok zorlanıyor 6500'den 7100e kadar yine rahat yürüyor.. Ama 6000-6500 bandı son sürat bakımından en önemli aralık olduğundan normalde 220 gördüğüm noktalarda eğer önceden bu sürate ulaşıp gelmiyor isem 220'yi göremiyorum. He ama zaten 220'yle o noktaya gelmişsem zaten 6500'ün orda oluyorum veya üstündeysem en fazla 6500'e düşüyorum.
Ancak bu yazılım hiç stabil değil ama zaten şu an motorum da stabil değil. Oldukça fazla parça siparişi geçtim, yazmadım henüz buraya, bir kısmı SB'ta da gözükmeyen farklı parçalar, bitirdikten sonra yazacağım. Motoru referans seviyede adam etmeden yüklemeyi düşünmüyorum..
Arabada şu an K&N, yazılım ve S3 DV var..
C2 ile 207 nin amortisörler aynı değil, tablalarla yaylar da öyle.. 207'nin genelde 2*3 tip amotisör var ama RC'de kullanılanlar başka 207'de yok. yurtdışındaki 207RC SW'ler
o zaman kesinlikle bu bir sölenti c2 ile 207 gt rc farklı yada takıyorlarsa ALLAH onların yardımcısı olsun........![]()
deniz c.tesi baska bi yazılım attık muzo abının orda alt devir hallettik gibi tam deneyemedim fakat dediğin gibi 6000-6500 aralığında sanki kesici varmıs gibi anlık titremeler olusdu bir kac kere devamlı bi hareket deyildi buda yarın geliyorum sende bi bakarsın hatta gecen senin orda yaptığınız lemans lı arkadasda vardı onunlada konusduk ondada buna benzer bi sıkıntı varmıs
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Zaten GT ile RC'nin yürüyeni komple farklı ki.. Nasıl farkında değil insanlar onu anlayamıyorum ben. Ayrıca SSP'de bildiğim kadarıyla amortisörlerden bilgi alıyor, bana göre çok riskli hareketler.. Bu yüzdendir sanırım bende araba indirme merakı hiç oluşmadı..
GT ile RC çok benzetiliyorlar nedense birbirlerine her konuda ama çok konuda ayrılıyorlar motor ve ekipmanları dahil..
Türkiye faktörü bile çok etkiliyor aynen katılıyorum. Bir de bu gücü 'gerçek' 98 oktan ile üretiyor bu motorlar 95le veya çakma 97 ile değil..
Ya şu ilk kullandığım yazılımın üreticisini hatırlayamadım bir türlü.. Onların websitesinde MCS için dynosu vardı.. Stock MCS yanlış hatırlamıyorum ise 225bg civarı bir güç ve 340 gibi bir tork üretiyordu bu yazılımla ama 98+ oktan yakıt şarttı.. Bunu yükledik ilk etapta.. salt 97 ile 5500de sıkıntı yarattı.. Oktanı yükselticileriyle filan 5900'e filan çıktı.. Hani roll filan yapılacaksa veya 0'dan kalkış bu yazılım çok şaşırtır.
İzmir'in buz gibi kayan asfaltında bu yazılımla araba ilk 3 viteste sarmayı geçtim düz yolda sağa sola kafa atıyordu ESP kapalıyken. Ama 200 gördüğümü hatırlamam..
AKlımı seveyim, hatırlayamıyorum markasını.. Ama MCS dyno çıktısı bu konunun ortalarda bir yerinde mevcut, koymuştum..
Tabi bakalım ama kulak daha gelmedi.. Kampanya başladı ya şimdi sevkiyatta gecikir biraz kampanya dışında kalan parçalarda ilk 1 hafta 10 gün..
Bi de arabayı tam anlamıyla stock halinde stabilitesini arttırmadan başka bir harekete girmeyi düşünmüyorum.
Yani bu motor o kadar ödül alıyor her yerde ne kadar stabil olduğundan bahsediliyor ama 30 bg için fazlaca tesisat değişikliği gerektiriyor.. Kabul edemedim bunu, lütfen yanlış anlamayın beni. stock üzerinde ar-ge ye devam diyorum o yüzden..
TUrbo intake'inin SB'ta gözükmeyen bir güncellenmişini buldum.. 1440.A9 normalde araç üstünde olan ve SB'ta gözüken.. Bu boruyu takıcam birazdan şu tıslayınca çekişten düşmesine ne kadar etki edecek bakalım.. Intake'inde çok bir vakum yok ama yine de deneyecem.
3.5'luk H&R'ı yarın taktırıyorum, sonrasında bazı işlerim var, arabayı denemiş olacağım, akşamüstü de 215/40 PZero'larımı taktırıp hem balans hem de rot ayarı yaptıracağım, sonuçları bildiririm...
zmanında bende 206 rc varken herkes derdi 206 rc bambaşka gti a göre herşey farklı ben gittim 206 gti konisi taktım oldu 206 gti yayı taktım oldusadece rc nin orjnal amortisörün mili daha kalındı
herneyse az önce yazılarda okuudm gt ile rc bambaşka die bu duyumdan öte kaldırıp hiç baktınızmı pejoda böyle efsaneler hep dolanırda harbi doğrumudur bilemedim![]()
Team PAŞAOĞLU
Bambaşka bi kısmı yok moruk. Sadece bazı parçalar farklı. Şekli şemali değil. Misla 206RC amortisörleri 206VAN amortisörünün kısası. Sertlik olarakda %15 daha sert VAN'dan okadar. Salıncaklar 206 GTI ile aynı. Ön arka viraj denge çubukları farklı. Arkada gergisi var. Ama her parçayı RC'den söküp GTI'a takabiliyorsun. Travers aks felan aynı çünkü. Hiçbir firma zaten farklı altyapılar üretmiyor. Bir şablon üretiyor. Aracına görede gerekli sertlikte parçalar takıyor.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)