User Tag List

Sayfa 273/1195 İlkİlk ... 173223263271272273274275283323373773 ... SonSon
22691 sonuçtan 5.169 ile 5.187 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #5169
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 metal plakayı anlamadım yanlız..

    Farklar, kişiye göre önemi değişsede; lm de stepne ince, ışığa duyarlı ayna yok, cd changer yok, cam tavan, alarm, jbl opsiyonları yok, yedek anahtarı kumandalı değil.
    ozaman lemansı ne amaçla çıkardılar ne artısı var anlamadım valla

  2. #5170
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Le Mans özel seridir.. Dünyada 2000 tane olup Türkiye'de rastgele 50 tanesi bulunmaktadır. 2000 araçtan kaçıncısı olduğu direksiyona basılıdır. Dünyada 3 motor(175 ve 150 THP + 110 HDi) ve siyah ve beyaz olmak üzere iki renk seçeneği bulunurken, Türkiye'dekilerin hepsi beyaz 175THP'dir.

    - Görünüş olarak Le Mans'da kaputtan tavan sonuna kadar siyah çerçeveli kırmızı kalın şeritler ve kapılarda Peugeot Sport aslan logoları bulunur. İç mekanda da mat krom efektli çerçeve kaplamalar kullanılmıştır. Normal RC'de bu çerçeveler '+' puantiyelidir
    - Le Mans'da herhangi bir opsiyon yoktur, tek tiptir.
    - Teknik veriler boş ağırlık haricinde normal RC ile birebir aynıdır.
    - Le Mans'da, normal RC'de standart olan; Lastik basınç sensörü, kararan iç dikiz, konsolda 5'li CD-Changer, Türkçe menüler(sonradan yüklenebilir olması lazım) yok. 1-2 birşeyi daha eksikti hatırlayamadım şimdi.
    - Tek tip olduğundan Alarm+superkilit, Cam tavan, JBL ve Bluetooth gibi seçeneklileri zaten yok.

  3. #5171
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yedek Anahtar normal RC'lerin bir kısmında da uzaktan kumandalı değil...

    Sonra sıkıntı olmasın

  4. #5172
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı firat_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozaman lemansı ne amaçla çıkardılar ne artısı var anlamadım valla
    Daha hafif

  5. #5173
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha hafif
    yav typeR alalım derken RC ye takıldım hafif oldugu kesin zaten ıvır zıvırları koymamışlar

  6. #5174
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olanların yanında olmayanlar hiçbir şey

    RC genel olarak yine çok dolu..

  7. #5175
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Le Mans özel seridir.. Dünyada 2000 tane olup Türkiye'de rastgele 50 tanesi bulunmaktadır. 2000 araçtan kaçıncısı olduğu direksiyona basılıdır. Dünyada 3 motor(175 ve 150 THP + 110 HDi) ve siyah ve beyaz olmak üzere iki renk seçeneği bulunurken, Türkiye'dekilerin hepsi beyaz 175THP'dir.

    - Görünüş olarak Le Mans'da kaputtan tavan sonuna kadar siyah çerçeveli kırmızı kalın şeritler ve kapılarda Peugeot Sport aslan logoları bulunur. İç mekanda da mat krom efektli çerçeve kaplamalar kullanılmıştır. Normal RC'de bu çerçeveler '+' puantiyelidir
    - Le Mans'da herhangi bir opsiyon yoktur, tek tiptir.
    - Teknik veriler boş ağırlık haricinde normal RC ile birebir aynıdır.
    - Le Mans'da, normal RC'de standart olan; Lastik basınç sensörü, kararan iç dikiz, konsolda 5'li CD-Changer, Türkçe menüler(sonradan yüklenebilir olması lazım) yok. 1-2 birşeyi daha eksikti hatırlayamadım şimdi.
    - Tek tip olduğundan Alarm+superkilit, Cam tavan, JBL ve Bluetooth gibi seçeneklileri zaten yok.
    Acaba 3 motorizasyonda sayı dağılımı nasıl? Kaçar tane ?? lastik basıncı unutmuşum. Deniz stepne tam boy değil bide..

  8. #5176
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim anladıgım kadarıyla tamamen performansa yönelik düşünmüşler hafifletme açısında stepmede ince olması o sebebten sanırım

  9. #5177
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manuel şanzımanın kodu nedir?
    verilen specler ne kadar gerçekçi bir de?
    std BE4 ün 500+nm kaldırdığı ortada
    ML6C dir sanmıyorum başka yeni 6 ileri manuel üretmiş olsunlar. 407'nin TR de pek bulunmayan şanzımanı.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #5178
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar gt de stepne olarak normal jant varken bende ince stepne var. sizdeki durum ne? ben kantara çıktım. 1240kg geldi. ağırlık olarak lastik basınç sensörü, kararan ayna 5li cd changer kaç kg ederki? 10kg etmez bile. benim araçtada renk dışında opsiyon yok

    : ayrıca yedek anahtarda sustalı değil. bu konu konuşulmuştu. yedek anahtarı sustalı olan arkadaşlarda vardı galiba...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  11. #5179
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 metal plakayı anlamadım yanlız..

    Farklar, kişiye göre önemi değişsede; lm de stepne ince, ışığa duyarlı ayna yok, cd changer yok, cam tavan, alarm, jbl opsiyonları yok, yedek anahtarı kumandalı değil.
    Alıntı firat_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anladıgım kadarıyla tamamen performansa yönelik düşünmüşler hafifletme açısında stepmede ince olması o sebebten sanırım
    galiba araçtan araca fark var, benim araç lm değil ama ince stepne var. fiyat olarak kaça kadar rc düşünüyorsun?
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  12. #5180
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lemans buldum kardeşim yarın ona bakıtıcam

  13. #5181

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    istanbul yollarında 286 hp lık rc var adam yapmıs s plaka füme
    aynısını ben de duydum valla; yapmış adamlar; helal olsun ...

  14. #5182
    yusufaltintepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    donanım olarak o zaman gt nin ezici bir üstünlüğü var

  15. #5183
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufaltintepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    donanım olarak o zaman gt nin ezici bir üstünlüğü var
    Dostum cam tavan ve stepne disinda rcden fazlasi yok. bence rc nin en belirgin ozelligi koltuklari ve alttakimi... bu arada rc nin cam tavanlisida var
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  16. #5184
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O koltuklar çok fena ya Normal kemere uzanamıyorsun tak üstüne yarış kemerlerini, uğraşma 3 noktayla diyor Üstteki aracın sahibine duyurulur.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  17. #5185
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acaba 3 motorizasyonda sayı dağılımı nasıl? Kaçar tane ?? lastik basıncı unutmuşum. Deniz stepne tam boy değil bide..
    500 Beyaz RC (TR)
    500 Siyah RC
    250 Beyaz GT
    250 Siyah GT
    250 Beyaz HDi 110
    250 Siyah HDi 110

    şeklindeydi sanırım.

    Stepne durumu Le Mans'lar hariç aracın satış zamanına göre değişebiliyor.. Kimi RC'de dolma lastik var kimisinde harbi lastik+sac jant var.. O yüzden broşürlere POPAŞ her an herşyi yapabilir bu hakkını özenle saklar ibaresi koyuyor
    Bir aralar 206'lar 13" jant gelmişti millete jant takıp durduyduk katalogta en ufak 14 diyordu
    Alıntı firat_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim anladıgım kadarıyla tamamen performansa yönelik düşünmüşler hafifletme açısında stepmede ince olması o sebebten sanırım
    Yok ben biraz espri amacıyla söyledim. RC Le Mans'ın hedefi görsel ve özel hissettirme(50 araçtan 1'i olmak).
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar gt de stepne olarak normal jant varken bende ince stepne var. sizdeki durum ne? ben kantara çıktım. 1240kg geldi. ağırlık olarak lastik basınç sensörü, kararan ayna 5li cd changer kaç kg ederki? 10kg etmez bile. benim araçtada renk dışında opsiyon yok

    : ayrıca yedek anahtarda sustalı değil. bu konu konuşulmuştu. yedek anahtarı sustalı olan arkadaşlarda vardı galiba...
    Bende tüm anahtarlar sustalı mesela.. Hoş sustasızlar da sustalı yapılabiliyor.. Sonuçta bir araca 4 anahtar tanımlanabiliyor.

    Sanırım asıl bnm kantara çıkmam lazım. Zannediyorum aramızda tüm opsiyonlara sahip olan bir tek ben varım..
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    galiba araçtan araca fark var, benim araç lm değil ama ince stepne var. fiyat olarak kaça kadar rc düşünüyorsun?
    Bu Peugeot Türkiye'de tüm araçlar için geçerli.. ufak tefek ayarlamalar hep yapılıyor fiyat sabit kalsın veya düşsün diye..
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum cam tavan ve stepne disinda rcden fazlasi yok. bence rc nin en belirgin ozelligi koltuklari ve alttakimi... bu arada rc nin cam tavanlisida var
    +SSP

  18. #5186
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ML6C dir sanmıyorum başka yeni 6 ileri manuel üretmiş olsunlar. 407'nin TR de pek bulunmayan şanzımanı.
    ML6C 308SW'larda var Türkiye'de.. 407'de gelmedi dediğin gibi..

    Ben o 400Nm'li mesajımda karıştırmışım, şimdi dökümanlara baktım..

    Bahsettiğim şanzımanların ikisi de otomatik:

    AM6 maks 450Nm

    ve

    AT6 Maks 260Nm

    ikisi de Aisin üretimi.. AT6'yı tüm 1.4 ve 1.6 EP'lerde, DV'lerde ve bir kısım EW motorlarda kullancaklarmış.. RCZ'te AT6 olacağını biliyorum. 508'de, EP6CDT'li 3008'de(geliyor yakında TR'ye, 3008'in tr ürün gamı komple değişti) yine AT6 var..

    2.0 EP'lere sanırım bambaşka bir şanzıman gelecek.

  19. #5187

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Motor+kapak yapılan GT Türkiye'de 2. bir tane yoksa şu an bizde.. O araçta çok basit bir P2263 turbo performans hatasından dolayı sorun oluşmuş. Ancak Turbo haricinde heryeri yapılmış çok popüler bir özel servis tarafından. Hatta abuk subuk denemelerle(ısı kalkanları sökük turboya yazılımla cont 1.5 bastırıp 6000 devir basmak gibi) haşat etmişler motoru. En sonunda işin içinden çıkamayıp hata örtbas etme amacıyla wastegate i sabitleyip teslim etmişler..
    Şu an bir parça bekliyor.. Daha doğrusu Fransa ile Almanya'nın kavgasının bitmesini bekliyoruz
    p2263ün eveli de var, o en son geldiği halindeki verdiği arıza idi.
    cont 1.5 basıldı mı bilmiyorum ama, aylar(7) sonra işin içinden çıkılamayınca, ve üzerine, (yazmakta mahsur görmüyorum) tekoto da arabaya "turbo değiştirmemiz lazım" deyip işin içinden sıyrıldıktan ve çözmesi için arabayı onlara bıraktığımızda, başından savmak için apar topar arabayı bize iade etmesinden sonra, özel servisten ben istedim tune etmesini. atsam atamam, satsam satamam, hiç olmazsa binip işe gidip gelebileceğim bir hale gelsin diyerek.

    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın hikayesinde dediğim gibi basit bir turbo performans hatası vardı ve en önemlisi garantilik bir arıza idi. Ama çok popüler özel servis motora ciddi zararlar verdiğinden ve toplama sırasında çeşitli hatalar yapıldığından, yanlış şekilde yanlış maplerle deneme yanılmalarla zararın seviyesi tavan yaptırıldığından şu an motorun kendiyle uğraşmaktayız. Aracın vvt sini devre dışı bırakınca araba kendine gelir vaziyette. Bu, yanlış işlemlerin sonucu..
    Öte yandan şu an parça değil bir tür know-how bekliyor. Çünkü bu araçla uğraşırken 6 pinli olması gereken bir kablonun 5 pinli olduğu farkedildi. Sipariş çektik gelen de 5 pinli geldi. Tüm tasarım kağıtlarında, elektrik şemalarında vb. 6'sı da kullanılan 6 pinli bir kablo gözüküyor. Almanya'ya ilettik onlar da 6pin dedi. Bnm kendi aracıma baktık EP6DT'li 308CC'ye baktık bizde de 5 pinli.. Fransa diyorki hayır 5 pinli.. Almanya diyorki ulan motoru biz yaptık; 6 pinli..
    Anlaşmalarını bekliyoruz
    Oksijen sondasıyla ilgili bir kablo olduğu aklımda kalmış, neyin kablosuydu tam olarak hatırlayamadım şimdi.
    hikayenin sonunda basit bir turbo arızası vardı, öncesi daha eğlenceli... ama araba garantiden çoktan çıkmıştı zaten.
    mevzusu geçen kablo wide-band kablosu. konnektöre tesisat tarafından 6 damar, sensör tarafından ise 5 damar kablo bağlı.

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında tam oalrak öyle değil. O araç aşırı yakıt ve yağ tüketimine ek olarak performans düşüşünden dolayı o populer servise gitti. Onlarda kapağı kontrol edelim diye açıp sekmandı yataktı vs vs diye devam etmişler. Herşey bitip motor toplandıktan sonra performans düşmesinde herhangibir değişim olmadığı içinde sorunu araştırmaya başlamışlar. Avans sorunu olduğunu keşfettikleri zaman 'sahibininde rızası ile' avans haritasını değiştirip avans vermeye çalışmışlar. Çözüm olmayınca boost u arttırıp güç kaybını oradan telafi etmeye kalkmışlar. "Üstün fransız teknolojisine" sahip Pejonun ultra süper ECU su boost u range dışında görünce arıza lambasını yakıp p2263 ü vermeye başlamış. Sonrasını siz daha iyi biliyorsunuz zaten.. Allahtan avans verildiği durumda lamba bir şekilde sönüpte +14 derece avans verilmiş arabada overboost turbo basıncı ile bir taraflarını kırmamış. Tabi tamam kırmamış ama piston kolunu falan eğmişte olabilir.. Tamamen muamma..

    Üstün fransız teknolojisi ile alman asıllı motordan ve hepsinden daha üstün Türk dehası birleşince böyle durumlar oluşabiliyor.. Tofaş rulez..
    hah, hikaye tam olarak böyle.

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşin trajik kısmı o arabanın bu forum vasıtası ile alınmış olması. Arabayı satan şeref fukarası ve bu forumda üye olan kankası arabanın hiçbir hatası veya kusurunun olmadığını ifade etmesi ile şehirlerarası pazarlık edilip araba satın alındı. Ondan sonrası daha da içler acısı ama o kısmında arabanın yeni sahibininde ihmali olduğu için o konuya girmek istemiyorum.
    Beni nedenmi ilgilendiriyor? O arabanın alınmasına ben vesile olmuştum. İlanını ben gördüm ve yıllardır arkadaşım olan birine "bak böyle bir araba var temiz diyorlar ilgileniyorsan bi bak istersen" demiştim.. Kalan süreçte ben işin içerisinde değilim ama genede arkadaşımın dolandırılmasında ilk çıkış noktası olarak kendimi sorumlu hissettiğim için rahatsızım. Bir daha da kendi arabam için bile olsa ön ayak olursam tospağa böceği olayım.
    gelmeden önce telefonda çiziğine kadar detaylarını anlattığım 2009 polo'mu, bu GT'yi aldığım günün sabahında, izmir'den istanbul'a gelip, arabayı aynen anlattığım şekilde teslim edip satışını yapmıştım.
    herkesi kendim gibi düşündüğümden, çanakkalespor ve "biz düzgün insanlarız" diyen babasına kandım.
    (dikkat, uzun cümle)
    hatta, izmir-çanakkale arası telefon görüşmesinde, "bak, gram boyası varsa almam arabayı" dememe, ve cevaben "abi sadece tampondaki mat yerleri boyattım" hatta, "araba garaj arabası abi" demesine, bunun üzerine kontrol sırasında sağ kapının çıta altının ve marşpiyerin boyalı olduğu ortaya çıkmasına, kaputta bir taş göçüğü ve aynı göçüğün hizasında silecek kolunda ve ön camda çizik olmasına rağmen, öğleden önce arabamı satıp arabasız kaldığımdan ve aynı günün akşamı yola çıkmam gerektiğinden küfür ede ede, çaresizlikten aldım arabayı.

    işin özü, aslında ben kaşındım bilader, sen kendini suçlama. durum ne olursa olsun, canımız sağolsun, gelen mala gelir. o da vın gelir, tırıs gider. ,)

    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç hangi araç plakası nedir?Merak ettim..
    yazıp yazmamakta tereddüt ettim ama yine de buyrun;
    34bur84
    satacağım zaman bu yüzden sorun çıkarsa, tekrar görüşebiliriz. : ))

    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o araba en başında geldiğinde 130 hp idi zaten ilk alındığında, basit bir turbo arızası gibi değildi.
    neyse tamir ediliyorsa hayırlısı olsun
    geldiğinde 137 hp çıkardı. turbo arızası sonradan oluştu, motor yapıldıktan sonraki güç düşümünü boost ile kompanze etmek maksadıyla kurcalandıktan sonra yani.

    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Olayı kısaca dinlemiştim burada da okumuş olduk ama
    Araç geldiğinde 130 hp
    Çıktığında 130 hp ya da neyse düşük güç problemi var
    Çözüm önerisi olarak benzin ya da tiner önerilmiş
    Bir yanlışlık yok mu bu işte?
    dediğim gibi, ilk gittiğinde 137 hp çıkardı. chip ile 155.
    motor yapılıp toplandıktan sonra ise 115 civarı çıkardı orjinal yazılımla.
    benzin veya tinerle arabayı yakmak, elbette şaka ile zikredilen bir çözümdü. ama asıl alt yazısı, "biz bu sorunu çözemedik, bildiğimiz herşeyi denedik" idi.

    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla o kadarını biliyorum ben
    inşallah yapılır demekten fazlası düşmüyor bana
    sağolasın birader.

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O arabanın sahibi manyak. Sağ koltukta oturup araba şu an şu kadar HP deyipte dyno da sonucunu küsuratına kadar bilen başka adam tanımıyorum. Ben olsam sizin yerinizde o konuda onunla iddiaya girmezdim.. En azından artık girmem..
    bu konuyla ilgili bir alacak verecek meselemiz vardı? ,)

    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konusu bu değilki. O senin bana PM ile sorduğun mühendislerden. Makine orjinli değil yani.. Bakma değme makine mühendisini cebinden çıkarttığına. Bildiği herşeyi benden öğrendiği için öyle.. (görünce selam söylersen sevinirim. Bayramda gelip elimi öpecekti ama libido ağır bastı.. )

    Benim 10 küsur senelik arkadaşım/dostumdur. Severim keratayı..
    öncelikle işim (4 stroke makinalarla gemi thrust sistemleri ve/ya elektrik üretim tesisleri kurulumu), sonra arabalara ve güç artırımına olan ilgim, ama daha da ilginci, merruse ile dostluğumdur bahsettiğiniz "konuya hakimiyet"imin (bana sorsanız hala rookie sayılırım derim) başlıca sebepleri.
    gözümsün...

    bu arada, arabanın arızası, senin en başta, "ulan sakın *** olmasın?" dediğin yerden çıkıyor. büyüksün...

    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hahah iletirim
    iletilmiş kadar oldum. : )


    hazır bu kadar yazmışken, şunu da eklemek istiyorum:
    başından bu yana, bizzat kendi arabasının sorununu çözmeye çalışırcasına ilgilenen naman'a ve izmir peugeot yetkili bayisi İrde Motorlu Araçlar Servis Tic. A.Ş. servis teknik sorumlusu sadık bey'e teşekkür, borcumu ödemeye yetmez. çok yaşayın ikiniz de.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •