User Tag List

Sayfa 426/1195 İlkİlk ... 326376416424425426427428436476526926 ... SonSon
22691 sonuçtan 8.076 ile 8.094 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #8076

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CafCaf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben mehmet abiyle görüştüm yeni bir yazılım yapıp geliştirdiğinisöyledi, egsoz kat iptali vs.. yapıldı ztn intercoleri değişmene gerek yok dedi 210 215 olur rahatlıkla dedi hayırlısı bakalım.
    standart turbo ile o güçlere çıkılacaksa çok kısa zamanda turbo sorun çıkaracaktır bence. o rakamları rc için söylemiş olmasın sakın?
    ya da, turbonu değiştirdin, bize söylemeyi unuttun?

  2. #8077
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    215 banada hayalı gıbı geldı bu arac standart 150 deyılmı nerdeyse %50 guc artırımından bahsedıyoruz dıkkat
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  3. #8078
    yusufaltintepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CafCaf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben mehmet abiyle görüştüm yeni bir yazılım yapıp geliştirdiğinisöyledi, egsoz kat iptali vs.. yapıldı ztn intercoleri değişmene gerek yok dedi 210 215 olur rahatlıkla dedi hayırlısı bakalım.
    valla güzel değerler bende merak ettim bu değerler gerçekten olacakmı bir taraftanda iştahım kabarmadı değil

  4. #8079
    CafCaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Ordu-Dubai
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı xplod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart turbo ile o güçlere çıkılacaksa çok kısa zamanda turbo sorun çıkaracaktır bence. o rakamları rc için söylemiş olmasın sakın?
    ya da, turbonu değiştirdin, bize söylemeyi unuttun?
    o konuda mehmet abiye, üstüne basa basa sordum ona güweniyorum 215 olmazda 205 olur canım o kadar sorun değil şuanda 188 filan weriyor ztn stage 1 yazılım war.

  5. #8080
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu stage'leri biri bana açıklarsa çok bahtiyar olucam

  6. #8081
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stage = alabildiğin risk miktarı bence
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  7. #8082

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CafCaf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o konuda mehmet abiye, üstüne basa basa sordum ona güweniyorum 215 olmazda 205 olur canım o kadar sorun değil şuanda 188 filan weriyor ztn stage 1 yazılım war.

    yazılım, donanımı kontrol eder, tamam, ancak donanımın fiziksel olarak kapasitesini aşırtması mümkün değil, demek istediğim o. yoksa gönül ister 225 versin, 250 versin, ne güzel olur...
    gtnin turbosu 1 bar basmak için bile neredeyse overspeed dönüyor da 180, bilemedin 190hp civarı bir güç çıkarıyor. daha fazlası için daha fazla hava, yani daha fazla turbo devri lazım. e o turbonun da bir canı var değil mi?
    ne bileyim bir hybrid dönüşüm ya da yatak-yağlama modifikasyonu, birşey...
    uyarmak istediğim mevzuyu açıklayabildim umarım.

  8. #8083
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmirli tüm dostlarımın yazdıklarına gonulden katılıyorum işin fiziki oluru önemlidir benım sahsi görüşüm standart donanımla alınan %20 guc artısı normal max 25_30 arası ust sınır olur bunun ustunu yaparım dıyenede ben pek itibar etmem cunku o aradakı %20 lik artıs motorun korumasıdır derseniz ki motor korunmasın yeter ki güç alınsın elbette sonuçlar maddi acıdan acı olabılır bunu yanısıra güvensiz ve tehlikelide olur %30 dan fazla artıs ıstedıgınız zamanda yapacağınız yatırım bence 1 üst araca gecebilecek bir yatırımdır buda düşünülmelidir 10-15 senedir bu konularla amatörce uğrasırım yanlış anlasılmasın kendim oturup harita yazmam yaptırırım ama devamlı araştırırım soruştururum henüz öğrendiklerim elle tutulur seviyede bile deyil o yuzden araştırıp inanmak bence en mantıklısıdır
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  9. #8084

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı xplod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılım, donanımı kontrol eder, tamam, ancak donanımın fiziksel olarak kapasitesini aşırtması mümkün değil, demek istediğim o. yoksa gönül ister 225 versin, 250 versin, ne güzel olur...
    gtnin turbosu 1 bar basmak için bile neredeyse overspeed dönüyor da 180, bilemedin 190hp civarı bir güç çıkarıyor. daha fazlası için daha fazla hava, yani daha fazla turbo devri lazım. e o turbonun da bir canı var değil mi?
    ne bileyim bir hybrid dönüşüm ya da yatak-yağlama modifikasyonu, birşey...
    uyarmak istediğim mevzuyu açıklayabildim umarım.
    Çok güzel açıklamışın arkadaşım Araç rc olsa 210-215 hp akla yatıyo.Sitede deneyenler vardı bar continuous 1.0 i geçtikden sonra araba randımanlı gitmiyo kesiciye falan giriyo.Turbonun barı nı yükseltmeden o güç nasıl alınır onuda bilmiyorum.
    Mehmet Gazihan dediyse vardır bi bildiği
    Gelişmeleri, haberleri bekliyoruz arkadaşım...

  10. #8085
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi bu durumda: Benim aracım peak 1.45-1.50 bar boost üretiyor. 1.4 lerde cont. decat, mid pipe, stock backbox.. ve filtre var.. Bu gibi havalarda , buradaki sohbetten gidersek kaç beygir olması lazım???
    Fikirlerinizi rica ederim..

    Not: yazılım italyan "all car racing".

  11. #8086

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Not: yazılım italyan "all car racing".
    yazılım terso, yoksa 300e yakın çıkarır derdim.

  12. #8087

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi bu durumda: Benim aracım peak 1.45-1.50 bar boost üretiyor. 1.4 lerde cont. decat, mid pipe, stock backbox.. ve filtre var.. Bu gibi havalarda , buradaki sohbetten gidersek kaç beygir olması lazım???
    Fikirlerinizi rica ederim..

    Not: yazılım italyan "all car racing".
    Bence 210-220 i geçmez.Cont.1.4 sorunsuz iyimiş mahşallah.1.3 ve üstünde sıkıştarınca basıncı kesiyo diyo biliyorum. cooper da falan denemişlerdi yürümedi...

  13. #8088
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence 210-220 i geçmez.Cont.1.4 sorunsuz iyimiş mahşallah.1.3 ve üstünde sıkıştarınca basıncı kesiyo diyo biliyorum. cooper da falan denemişlerdi yürümedi...
    Yok bir sıkıntı.. Neden geçmez 210-220 yi?? Bide 210 ile 220 arası 10 beygir var ve oralarda o 10 beygir için uğraşıyoruz.. 210 umu 220 yi mi geçmez

  14. #8089
    CafCaf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    Ordu-Dubai
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana tek denilen aracın turbo basıncıyla değil timing ayarı iyi seviyede ayarlanacağı yönünde.

  15. #8090

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok bir sıkıntı.. Neden geçmez 210-220 yi?? Bide 210 ile 220 arası 10 beygir var ve oralarda o 10 beygir için uğraşıyoruz.. 210 umu 220 yi mi geçmez
    Dostum rc de sıkıntı yok Bence rc nin turbo büyütmeden alınabilecek stabil güç max.220 hp. Aklıma takılan gt yazılım+egzost ile 210 hp oluyorsa Rc ninde yazılım+egzost ile 240 hp falan ollması gerekiyor...

    Gazihan ın turbo nun timing i ile uğraştığı daha önceki sayfalarda geçmişti bi ara.

    Bekleyip görelim arkadaş deneyimlerini paylaşsın

  16. #8091
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim eski rc yazılım ve kutu içi k&n vardı.gerisi stock tu. obd den baktığım kadarı ile 1.48peak, 6000 devirlerde cont 0,99bar 'dı. 199,8hp dynom var.

    aslında önemli olan tekerlek beygiri yaklaşık 180,5 whp aldım.

    bende gt nin okadar değer alamayacağını düşünüyorum. en azından tekerde 180whp alamaz. eğer alırsa kendimce boşa rc almışım :s

    dyno ve yazılımlı rc ile video olursa bence iyi olur
    AmcaPolo

  17. #8092
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum rc de sıkıntı yok Bence rc nin turbo büyütmeden alınabilecek stabil güç max.220 hp. Aklıma takılan gt yazılım+egzost ile 210 hp oluyorsa Rc ninde yazılım+egzost ile 240 hp falan ollması gerekiyor...

    Gazihan ın turbo nun timing i ile uğraştığı daha önceki sayfalarda geçmişti bi ara.

    Bekleyip görelim arkadaş deneyimlerini paylaşsın

    neden stabil olarak max 220 onu sormuştum.. bu düşüncenin arkasında teknik bir bilgi varsa öğrenmek isterim. Bir de turbo'nun timing i nasıl oluyor merak ettim??

  18. #8093

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden stabil olarak max 220 onu sormuştum.. bu düşüncenin arkasında teknik bir bilgi varsa öğrenmek isterim. Bir de turbo'nun timing i nasıl oluyor merak ettim??
    Düşüncemin arkasında teknik bilgi yok ama deneyenler hiç 220 nin üstüne sorunsuz stabil çıkamadı hep bi sorunla karşılaştılar randıman alamadılar.Özgür abi araca yazılım harici intercooler takviyesi falan yaptı kendisi aracının yanlış hatırlamıyorsam 210 hp olduğunu söylemişti önceki sayfalarda.Cooper sahibi bi arkadaş vardı uğraştı uğraştı araç hep 220 hp nin üstünde sıkıntı verdi Demek istediğim şu an Türkiyede rc den yazılımla sorunsuz 220 hp nin üstünde güç alan kişi yok...

  19. #8094
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşüncemin arkasında teknik bilgi yok ama deneyenler hiç 220 nin üstüne sorunsuz stabil çıkamadı hep bi sorunla karşılaştılar randıman alamadılar.Özgür abi araca yazılım harici intercooler takviyesi falan yaptı kendisi aracının yanlış hatırlamıyorsam 210 hp olduğunu söylemişti önceki sayfalarda.Cooper sahibi bi arkadaş vardı uğraştı uğraştı araç hep 220 hp nin üstünde sıkıntı verdi Demek istediğim şu an Türkiyede rc den yazılımla sorunsuz 220 hp nin üstünde güç alan kişi yok...
    ok teşekkürler.. ben bunların farkındayım... bnm tahmınım bnm arabamın 205-210 arası olabileceği zaten.. ve işin aslı çokta önemsemiyorum.. kullanımda yeterince keyifli..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •