215 banada hayalı gıbı geldı bu arac standart 150 deyılmı nerdeyse %50 guc artırımından bahsedıyoruz dıkkat
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
stage = alabildiğin risk miktarı bence![]()
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
yazılım, donanımı kontrol eder, tamam, ancak donanımın fiziksel olarak kapasitesini aşırtması mümkün değil, demek istediğim o. yoksa gönül ister 225 versin, 250 versin, ne güzel olur...
gtnin turbosu 1 bar basmak için bile neredeyse overspeed dönüyor da 180, bilemedin 190hp civarı bir güç çıkarıyor. daha fazlası için daha fazla hava, yani daha fazla turbo devri lazım. e o turbonun da bir canı var değil mi?
ne bileyim bir hybrid dönüşüm ya da yatak-yağlama modifikasyonu, birşey...
uyarmak istediğim mevzuyu açıklayabildim umarım.
izmirli tüm dostlarımın yazdıklarına gonulden katılıyorum işin fiziki oluru önemlidir benım sahsi görüşüm standart donanımla alınan %20 guc artısı normal max 25_30 arası ust sınır olur bunun ustunu yaparım dıyenede ben pek itibar etmem cunku o aradakı %20 lik artıs motorun korumasıdır derseniz ki motor korunmasın yeter ki güç alınsın elbette sonuçlar maddi acıdan acı olabılır bunu yanısıra güvensiz ve tehlikelide olur %30 dan fazla artıs ıstedıgınız zamanda yapacağınız yatırım bence 1 üst araca gecebilecek bir yatırımdır buda düşünülmelidir 10-15 senedir bu konularla amatörce uğrasırım yanlış anlasılmasın kendim oturup harita yazmam yaptırırım ama devamlı araştırırım soruştururum henüz öğrendiklerim elle tutulur seviyede bile deyil o yuzden araştırıp inanmak bence en mantıklısıdır
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
Çok güzel açıklamışın arkadaşım Araç rc olsa 210-215 hp akla yatıyo.Sitede deneyenler vardı bar continuous 1.0 i geçtikden sonra araba randımanlı gitmiyo kesiciye falan giriyo.Turbonun barı nı yükseltmeden o güç nasıl alınır onuda bilmiyorum.
Mehmet Gazihan dediyse vardır bi bildiği
Gelişmeleri, haberleri bekliyoruz arkadaşım...
Şimdi bu durumda: Benim aracım peak 1.45-1.50 bar boost üretiyor. 1.4 lerde cont. decat, mid pipe, stock backbox.. ve filtre var.. Bu gibi havalarda , buradaki sohbetten gidersek kaç beygir olması lazım???
Fikirlerinizi rica ederim..![]()
Not: yazılım italyan "all car racing".
Dostum rc de sıkıntı yok Bence rc nin turbo büyütmeden alınabilecek stabil güç max.220 hp. Aklıma takılan gt yazılım+egzost ile 210 hp oluyorsa Rc ninde yazılım+egzost ile 240 hp falan ollması gerekiyor...
Gazihan ın turbo nun timing i ile uğraştığı daha önceki sayfalarda geçmişti bi ara.
Bekleyip görelim arkadaş deneyimlerini paylaşsın
benim eski rc yazılım ve kutu içi k&n vardı.gerisi stock tu. obd den baktığım kadarı ile 1.48peak, 6000 devirlerde cont 0,99bar 'dı. 199,8hp dynom var.
aslında önemli olan tekerlek beygiri yaklaşık 180,5 whp aldım.
bende gt nin okadar değer alamayacağını düşünüyorum. en azından tekerde 180whp alamaz. eğer alırsa kendimce boşa rc almışım :s
dyno ve yazılımlı rc ile video olursa bence iyi olur
AmcaPolo
Düşüncemin arkasında teknik bilgi yok ama deneyenler hiç 220 nin üstüne sorunsuz stabil çıkamadı hep bi sorunla karşılaştılar randıman alamadılar.Özgür abi araca yazılım harici intercooler takviyesi falan yaptı kendisi aracının yanlış hatırlamıyorsam 210 hp olduğunu söylemişti önceki sayfalarda.Cooper sahibi bi arkadaş vardı uğraştı uğraştı araç hep 220 hp nin üstünde sıkıntı verdi Demek istediğim şu an Türkiyede rc den yazılımla sorunsuz 220 hp nin üstünde güç alan kişi yok...
Şu an 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 konuk)