User Tag List

Sayfa 1106/1195 İlkİlk ... 1066061006105610961104110511061107110811161156 ... SonSon
22691 sonuçtan 20.996 ile 21.014 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #20996
    halitilker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Turkiye/samsun
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle güzel soru

  2. #20997
    Pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Basinc basamadigini nerde goruyorsun ?
    Wideband ile ilgili bir sikinti olma olasiligi ?
    Women are like Buddhist , They're worship ox.

  3. #20998

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basinc basamadigini nerde goruyorsun ?
    Wideband ile ilgili bir sikinti olma olasiligi ?
    Basıncı ODB üzerinden okuyorum onun saati yok. Widebandı sıfır aldım. Normal kullanımda değerler normal bi sıkıntı görünmüyor. Bildiğim kadarıyla Aem de kalibrasyon falanda yok.

  4. #20999
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Günaydın Millet. İyi haftalar olsun.
    Günün sorusu geliyor.
    Cumartesi aracıma wideband taktım. AFRye bakayım dedim. Birde ne göreyim. tam gaz hızlanmada 12.7 AFR okuyorum. yani bence baya fakir dip gaz için. birde basınç basamıyor görünüyor. yani bide istediğim basınç tutsa daha da fakire kalacak araç. bu arada fakire kaldığımdan dolayı basınç basmıyor olabilir mi? araç kendini korumaya mı alıyor acaba? Çünkü kaçağım yok. DV çalışır durumda. Boost control valve yeni yani elektrovana. Wastegate desen baya bi sıkılı. yani basınç basmaması için bir neden yok. (Turbo bozuk değilse) Benim düşüncem araba fakir olduğu için araç kendini korumaya alıyor olabilir mi?
    Güzel soru bence.

    aracnda yazılım varsa tuner'ınla görüşmende fayda var. yoksa eğer 12.7 fakir bir deger limittesin diyebilirim. 12.3 max 12.5 olması gerekir ki bu degerler bile bıçak sırtı!!

    obd ile afr okuyabilirsin RC lerde O2 sensoru narrow diil wideband GT' lerinde bir kısmında aynı şekilde, bide oyle dene derim. ufak bir egsoz kacagı bile wideband gostergen üzerinde afr degerini ciddi sekilde fakire çekebilir ama gerçekte olan o değildir tabikide! bende rolantide birzamanlar 17 görüyordum egsozu elden geçirdim ciddi kaçak vardı flanslarda, 14,7-15,0 degerlerine oturdu tadilat sonrası.

    basınç olayı çok farklı sebeplerden olabilir. kaçaklar, elektrovana, dumpvalve, wastegate, manifold, downpipe vede soylemek bile istemediğim turbo..... dv yi tekrar kontrol etmende fayda var, bendede çalışmasına çalışıyordu birzamanlar ama basınç yoktu. tutamıyordu yani.. eğerki s3 kullanıyorsan uyum saglamamış bile olabilir ki o durumda başıma geldi, stock dv ile denedim gözlerime inanamadım, senelerce eşşek gibi binmişim aracıma s3 var diye aklımın ucuna bile gelmemişti.. yada göremediğin kaçağında olabilir.

    araç kendini korumaya alsa hiç yürümez, turbo direk devre dışı kalıyor atmosferik 95hp 1.6 arac gibi yoluna devam ediyorsun ki ondada hata kodu oluşuyor. egerki ecu üzerinde hata kodun yoksa limp moda girmemiştir aracın.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  5. #21000

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracnda yazılım varsa tuner'ınla görüşmende fayda var. yoksa eğer 12.7 fakir bir deger limittesin diyebilirim. 12.3 max 12.5 olması gerekir ki bu degerler bile bıçak sırtı!!

    obd ile afr okuyabilirsin RC lerde O2 sensoru narrow diil wideband GT' lerinde bir kısmında aynı şekilde, bide oyle dene derim. ufak bir egsoz kacagı bile wideband gostergen üzerinde afr degerini ciddi sekilde fakire çekebilir ama gerçekte olan o değildir tabikide! bende rolantide birzamanlar 17 görüyordum egsozu elden geçirdim ciddi kaçak vardı flanslarda, 14,7-15,0 degerlerine oturdu tadilat sonrası.

    basınç olayı çok farklı sebeplerden olabilir. kaçaklar, elektrovana, dumpvalve, wastegate, manifold, downpipe vede soylemek bile istemediğim turbo..... dv yi tekrar kontrol etmende fayda var, bendede çalışmasına çalışıyordu birzamanlar ama basınç yoktu. tutamıyordu yani.. eğerki s3 kullanıyorsan uyum saglamamış bile olabilir ki o durumda başıma geldi, stock dv ile denedim gözlerime inanamadım, senelerce eşşek gibi binmişim aracıma s3 var diye aklımın ucuna bile gelmemişti.. yada göremediğin kaçağında olabilir.

    araç kendini korumaya alsa hiç yürümez, turbo direk devre dışı kalıyor atmosferik 95hp 1.6 arac gibi yoluna devam ediyorsun ki ondada hata kodu oluşuyor. egerki ecu üzerinde hata kodun yoksa limp moda girmemiştir aracın.
    Şimdi öncelikle cevap için teşekkürler. dediğin herşeye baktım sayılır. yazılımcımla görüşeceğim. ilk olarak.

    Basınç olayı ise manifold dakaçak yoktu en son baktığımda. wastegate nerdeyse sonuna kadar sıkılı peak atarken sıkıntı yok 1.3 peak atıyor. dv ise s3 vardı hiç basınç tutmuyordu orijinale döndüm sonra da dv+ taktım. ama kontrol etmekte falda. (Nasıl kontrol ederim).

    Aracın arıza durumu da 3. vites 3000 devir gibi dip gaz yaptığımda 6000devire kadar sorun ama daha da çevirirse p0299 hatası veriyor. düşük basınç. bakıyor bazen 0.9 a kadar düşüyor. ??

    buna rağmen fakir. orijinal map olsa üstünde daha zengin olurdu bu basınca bide es kaza basınç bassa demek ki direk kırarız.

    Çok fakir olduğundan basınç basmıyor olabilir mi? O kadar akıllı mı bu araba

  6. #21001
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buyuk igtimal biryerde ince bi kacak var.

  7. #21002

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buyuk igtimal biryerde ince bi kacak var.
    Egzoz? Emme?
    Emmeden %99 eminim yok.

  8. #21003
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Filtre orjinalse turbodan hava filtresine giden L şeklindeki borunun zamanla sertleşmesinden dönüş yeri çatlıyor ve basınç geldikçe kaçırıyor.
    Benzer sorun bende de olmuştu

  9. #21004

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtre orjinalse turbodan hava filtresine giden L şeklindeki borunun zamanla sertleşmesinden dönüş yeri çatlıyor ve basınç geldikçe kaçırıyor.
    Benzer sorun bende de olmuştu
    Benim o boru haşat valla Allah'a emanet duruyor.

  10. #21005
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim o boru haşat valla Allah'a emanet duruyor.
    Direk bi silikon hortum + açık filtre ile tekrar denersen en azından ordan mı kaynaklı görmüş olursun. Ki ordan çıkma ihtimali yüksek

  11. #21006

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı can_ank Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Direk bi silikon hortum + açık filtre ile tekrar denersen en azından ordan mı kaynaklı görmüş olursun. Ki ordan çıkma ihtimali yüksek
    O zaman tubonun o girişi kaçlık?
    Ben bi silikon hortum alayım hemen

  12. #21007
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzoz? Emme?
    Emmeden %99 eminim yok.
    Turbodan cikis intercool giris cikis borulari intercool. Gevsekte olabilir. Bnlari bi kontrol etmende fayda var.

  13. #21008

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbodan cikis intercool giris cikis borulari intercool. Gevsekte olabilir. Bnlari bi kontrol etmende fayda var.
    Tamamdır. Kontrol ederim ama tam turbo çıkışı dışındaki intercooler ve diğerlerinden eminim çok kontrol ettim Önceden map sensörünün dibinden kaçak vardı.

  14. #21009
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman tubonun o girişi kaçlık?
    Ben bi silikon hortum alayım hemen
    45 galiba. önceki sayfalarda biri foto koymuştu kumpasla ölçerken.

  15. #21010
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Iyi bir tuner turbo araci 12.0- 12.2 arasi yurutur Ama tr de pek yapmazlar ayri, cunku biz 700-800 liraya tunerlari satin aldigimizi dusunuyoruz, onlar da risk almiyorlar haliylen ama RC lerde durum farkli arkadaslar stok 12.1afr de.yuruyor limitorde bizim araclar bilginiz olsun.
    Egt 900 dereceyi gecmedigi surece 12-12.1 afr oranindan biseycikler olmaz rahat olun.Daha ustundeki degerler riskli tabii ki ..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  16. #21011
    aldatmaca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende de 4 vıtes sonu 6500 devırde yüksek basınç hatası verıyor bende de kacak mı var acaba..??..

  17. #21012
    Hakan-N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aldatmaca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de 4 vıtes sonu 6500 devırde yüksek basınç hatası verıyor bende de kacak mı var acaba..??..
    geçen bende de verdi aynı hatayı ustama gittim yazılımcın basıncı çok açmış biraz azaltsın dedi sendekide aynı hesaptır önemli bişey değil
    DR.ECU

    SAFKAN Le Mans
    ___________________________
    By İstanbul Otopark / Fatih

  18. #21013
    İstanbulStock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar gunaydın daha rahat iletişim kurmak sohbet etmek için facebook'ta bir sayfa açtım sadece 207 rc- rc lemans- gt araçlarımızla ilgili şuan için gayet iyi diye düşünüyorum katılırsanız sevinirim.

    https://www.facebook.com/groups/290622901110608/

  19. #21014
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Iyi bir tuner turbo araci 12.0- 12.2 arasi yurutur Ama tr de pek yapmazlar ayri, cunku biz 700-800 liraya tunerlari satin aldigimizi dusunuyoruz, onlar da risk almiyorlar haliylen ama RC lerde durum farkli arkadaslar stok 12.1afr de.yuruyor limitorde bizim araclar bilginiz olsun.
    Egt 900 dereceyi gecmedigi surece 12-12.1 afr oranindan biseycikler olmaz rahat olun.Daha ustundeki degerler riskli tabii ki ..
    Alt limit ne peki??

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •