moment(tork) ve ağırlık ivmelenmeyi etkiler yol srütnmesini vs etkilediği gibi oturup hesap yapmak gerekir
moment(tork) ve ağırlık ivmelenmeyi etkiler yol srütnmesini vs etkilediği gibi oturup hesap yapmak gerekir
körler sağırlar
Sana sölenen 7 kilo bence nedir biliyormusun araban 930kg bunu 120hp ye bölüyorlar böylece kg başına düşen hp yi buluyorlar buradan yolacıkarak her 7 kg yük olduğunda arabanın 1hp daha düşük olacağına inanıyor eski şamanlar![]()
1.6tdi.
Ecutech.
7 kg ~1hp
4hp ~1 boy
28 kg ~1boy
56 kg ~2 boy
kabataslak bu sekılde. cogu zaman dogru cıkmıstır.
ama bunu net sekılde hesaplamak mumkun degıldır.
en iyisi yolda denemek
buyrun tek kişi ve 2 kişi roll örnegi
ıbıza tek kişi - egvtec 2 kişi
http://videos.streetfire.net/video/e...tdi_203911.htm
ıbıza 2 kişi egvtec tek kişi
http://videos.streetfire.net/video/e...tdi_203912.htm
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
ilk deneme civic 2 kişi
2 deneme civic tek kişi
fark ortada bence....
http://www.youtube.com/watch?v=XYM2b...e=channel_page
o hesabı her otomobil için söyleyemebilirsiniz torku(momenti) tekerlek yarıçapına böldüğünüzde otomobili hareket ettiren kuvveti bulursunuz bu kuvveti yol sürtünmesinden dolayı gelen kayıplar,eğimden dolayı olan kayıplar, hava sürtünmesinden dolaı olan kayıplar, ivmelenmeye eşitleyerek istediğiniz veriyi elde edebilirsiniz motor momenti değişmeden ağırlık düştüğünde yola harcadaığınız sürtünme azalacak, eğime harcadığınız sürtünme azalacak, ivmelenme artacaktır(formul gereği) fakat şu kg şu beygir demek her otomobil için geçerli olmayabilir
körler sağırlar
kesinlikle, her otomobilde geçerli deildir.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
genel olarak goz onunde olan aracların cogunda tutuyor bu hesap
(gti-vti-gsi-si-rs-rc-gt gibi)
tabi senın dedıgın gıbı bırcok onemlı unsur var.
gerı hesaplayım gercek sonucu bulsak bıle mıllet daha ıkı arac arasındakı farkı gozuyle hesaplayamıyor
kendı gecınce 10 boy , gecılınce 1 boy gecıldım dıyen cok![]()
Onu bunu bılmem benım matematıgımde bıarz zayıftır :d Ama bizzat denedıgım birşey var ;eger beygirle kg ters orantılıysaa kesınlıkle arkadaşların söyledıgıı dogruu...
Örng :106 yı bi 14 lerle kendı janttı ile dene bi vteclee Birde 15 le 306 jantı takılı şekıldee dene Veyaa 106 x106 stok kafa kafaya giderken; biri 15 jantlı oldumuu en az 2-3 boy fark çıkıyorr ortayaa. barız şekıldee;yanıı çok ufak bı agırlıkk arabanın hp kaybetmesınee yol açıyor bence...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)