User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: yakıt sorunu

  1. #20
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet artsa ne kadar artcak ki 100bin fazladan yaksın.. bnce anormallik bşka biyerde eğer gerçekten bi yanılma olmadan yakıt hesaplanmışsa..eğer çok takıntılı biriyseniz aracı bi arıza tespıte sokmakta yarar var
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  2. #21
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzos yapınca basınç yükselirmi abi o nasıl bşidir.

  3. #22
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzos yapınca basınç yükselirmi abi o nasıl bşidir.
    Doğru bişeydir.Turbo araçlar için geçerlidir.

  4. #23
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3500cc V6 280hp 2 tonluk fx35 jip sakin kullanımla 400-450 kuruşlarda yakar.Arasıra gazlayıp çok itina göstermezseniz 550-600 kuruş arası yakar.

    Subaru'nun yakıtı normal diyenler bir daha hesaplasın

  5. #24
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fatiii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence yakma sebebi nedir biliyomusun sen o eksoz sesinin aşkına gelip arada farkında olmadan yükleniyosundur

    e sonucta dogal olarak normal yani

    bencede

  6. #25
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaynak falan üzerinde yapılırken sensor/lerin zarar görme ihtimali varmı montajda vs? nasıl yapıldı işçilik? böyle bir durumda olabilir psikolojikte olabilr basınç artışıda olabilr performans farkı nasıl eskisine göre?
    körler sağırlar

  7. #26
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzos yapınca basınç yükselirmi abi o nasıl bşidir.
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğru bişeydir.Turbo araçlar için geçerlidir.
    Ben Downpipe,komple Hks egsoz ve Hks son susturucu taktığımda standat 0,8 olan basınç 1,2 lerde dolanmaya başladı araba sapıttı

    Turbo araçta egsoz yapılınca basınç artışı oluyor.

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  8. #27
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzos yapınca basınç yükselirmi abi o nasıl bşidir.


    egzoz çapını büyüttüğünde hem egzoz hattındaki kayıpları)basınç kaybını azaltıyorsun hemde turbin çıkışındaki basıncı düşürüyorsun bu nedenle turboya gelen gaz turbinden daha rahat şekilde çıkıyor bu çıkış palin devrinin artmasına neden oluyor oda basınç artışına neden oluyor
    körler sağırlar

  9. #28
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3500cc V6 280hp 2 tonluk fx35 jip sakin kullanımla 400-450 kuruşlarda yakar.Arasıra gazlayıp çok itina göstermezseniz 550-600 kuruş arası yakar.

    Subaru'nun yakıtı normal diyenler bir daha hesaplasın
    bence hiç bi zaman turbo bi aracla atmosferik bi aracın yakıtını kıyaslama derim..

    şimdi o bahsettiğin jipte 450 bin yakıo benim 320 ci de 400 450 bin yakıyo sakin kullanımda buna ne demeli?şimdi o 3500 benım araba 2000 cc o zman benım arabanında 300 bın yakması lazım senın dusuncene gore ama malesefkı ole bı durum soz konusu bıle olamaz

    bu benzın fıyatılarına gore senın aracın 450 - 500 lıra yakması bence abartı bı durum degıl atmosferık 1.6 araclar bıle nerdeyse 300 bın yakıyo artık..

  10. #29
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BMW 3.20 aracınız sakin kullanımla 100 km.de ortalama 13-14lt litre yakıt tüketiyorsa aracınızda bir problem var demektir

    Turbo araç ile atmosferik bir aracın yakıtının karşılaştırılmasında hiçbir sakınca yoktur.Araçlar turbo veya atmosferik diye yakıt tüketmezler.Ürettikleri güç ile doğru orantılı yakıt tüketirler.

    Aksine sakin kullanımda turbo motorlar,aynı gücü üreten yüksek hacimli atmosferik motorlara oranla çok daha tasarrufludur. Corsa GSI-OPC ve 207 GT-RC bunun en güzel örnekleridir.

    Subaru forester fabrika verisi ort. 300-350 kuruş yakar.Zaten aracın sahibi de günlük kullanımda 400 kuruş yaktığını söylemiş. Son susturucu taktıktan sonra aracımı çok sakin kullanmama rağmen 500 kuruş yakıyor diyor.Bunun nesi normal ben anlamadım?

    Belki soruyu litre hesabına dökersek daha açıklayıcı olur.Eskiden 12lt(400 kuruş) yakıt tüketiyordum,son susturucu taktım,çok sakin kullanmama rağmen şu an 15lt(500 kuruş) tüketiyorum.

  11. #30
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BMW 3.20 aracınız sakin kullanımla 100 km.de ortalama 13-14lt litre yakıt tüketiyorsa aracınızda bir problem var demektir

    Turbo araç ile atmosferik bir aracın yakıtının karşılaştırılmasında hiçbir sakınca yoktur.Araçlar turbo veya atmosferik diye yakıt tüketmezler.Ürettikleri güç ile doğru orantılı yakıt tüketirler.

    Aksine sakin kullanımda turbo motorlar,aynı gücü üreten yüksek hacimli atmosferik motorlara oranla çok daha tasarrufludur. Corsa GSI-OPC ve 207 GT-RC bunun en güzel örnekleridir.

    Subaru forester fabrika verisi ort. 300-350 kuruş yakar.Zaten aracın sahibi de günlük kullanımda 400 kuruş yaktığını söylemiş. Son susturucu taktıktan sonra aracımı çok sakin kullanmama rağmen 500 kuruş yakıyor diyor.Bunun nesi normal ben anlamadım?

    Belki soruyu litre hesabına dökersek daha açıklayıcı olur.Eskiden 12lt(400 kuruş) yakıt tüketiyordum,son susturucu taktım,çok sakin kullanmama rağmen şu an 15lt(500 kuruş) tüketiyorum.
    iyi hoş yazmışsında bana 400 binden az yakan bitane 320 ci gosterırmısın yada e46 4 kapı farketmez?

    sen dıosınkı urettıklerı guce gore benzın tuketırler sımdı s2k y la gc8 dip gazda aynı benzınımı tuketırler?orjınal fabrıka cıkısı hp ler bırbırıne yakın sayılır...99 model ımprezamız wardı(orjinal) basınca 800 bınlerı buluodu yakıtı ayrıca bendede Q4 war oda aynı sekılde 850 bınlerı goruo ama ben 800 850 bın yakan hıc atmosferık 2.0 arac gormedım belkı bı kac ıstısna wardır ama onun dısında sanmam..

    eger sehır ıcı kullanımdada sureklı 4 ceker olan koca turbo forestera 300 bın yaktıran warsa helal derım..

    şahsı kanagatım 2.0 turbo sureklı 4 ceker vede buyuk bı aracın sehır ıcı kullanımında 450 500 bın yakmasını normal olarak dusunuyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •