User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Buji değişiminden sonra misfire sorunu?

  1. #20
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.frsport.com/images/detail...SFDIS004_1.jpg
    bu linktede splitfire ın parmak bobinlerini görebilirsin...
    benim sistem böyle,bunun bobin sistemini nasıl değiştireceğim ? yada hem parmak hem orjinal tiptemi bobin kullanacağım anlamadım tam..

    http://1.bp.blogspot.com/_Jp3v6pE1T0...h/IMG_1011.JPG

    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    verdiğim buji bunlardı tırnak aralığı ne gelirse onu kullanmak zorundasınız değişiklik olmaz..
    bende öyle biliyordum sağol abi.Bu arada kablo var mı sende bana uygun ?

    http://new.minimania.com/imagesbig/nme3002.jpg

    8 mm olarak geçiyorlar.

  2. #21
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladığım kadarı ile senin bobinlerin parmak tip o zaman senin stock parmak bobinlerini ve bobin tesisatını senin araca uyumlu olan splitfire yada başka bir marka tesisat ve bobin ile değiştiriceksin ama eğerki stcok bujilerin ile misfire yapmıyorsa stock kullan bu iş biraz külfetli ve çetrefilli benden sölemesi...
    ..::PASSATURBO1::..

  3. #22
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://images.google.com.tr/imgres?i...a%3DG%26um%3D1
    senin ilacın bu golden shot 510dolar
    ..::PASSATURBO1::..

  4. #23
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzer bi sorun bende hala var , bende de sogun buji mevcut ve 2200 devir ile 2500 devir arasi yavas geciste cok hafif bi silkeleme mevcut . yalniz bunu hata konu olarak vermiyor , tam gaz gecersem orayi silkelemede yok . sende bu silkeleme tamgazmi mevcut ? birde hata kodu veriyormu ?
    aynı sorun bende de mevcut, 2000 -2200 arasında yarım gazda silkeliyor

  5. #24
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada farkettiğim kadarıyla yakıt tüketimim acaip arttı.15 litrelerde geziyorum.Normalde şehir içi en fazla 10 yakardım..Bobin başlarını temizledim biraz oksit var gibiydi ama temizlenince pek bişey kalmadı.Ayrıca kabloların dirençlerinide tek tek kontrol ettim hepsi birbirinden farklı çıktı en büyük direnç en uzun kabloda sonra bi kısasında vs. diye gidiyo.Direncin uzundan kısaya göre küçülmesi kabloların ok olduğunu mu gösterir ?

  6. #25
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    HKS M DEDİM ben S serisi dmeedim 4 tırnaklı buji güç kaybı sağlar
    buji ile buji kablosunun alakası yoktur


    splitfirein ..................
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #26

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Badboy® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada farkettiğim kadarıyla yakıt tüketimim acaip arttı.15 litrelerde geziyorum.Normalde şehir içi en fazla 10 yakardım..Bobin başlarını temizledim biraz oksit var gibiydi ama temizlenince pek bişey kalmadı.Ayrıca kabloların dirençlerinide tek tek kontrol ettim hepsi birbirinden farklı çıktı en büyük direnç en uzun kabloda sonra bi kısasında vs. diye gidiyo.Direncin uzundan kısaya göre küçülmesi kabloların ok olduğunu mu gösterir ?
    sordugun soruyu lise fen derslerini hatirlayak yeniden sormani dilerim


  8. #27
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jetlag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sordugun soruyu lise fen derslerini hatirlayak yeniden sormani dilerim

    valla takriben 5 sene fen okudum ama hiçbir anlam vererek yorum yapamadım ne yazıkki ... yazıklar olsun bana

  9. #28
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal bobin ile denemek istersen bende duruyor kabloları ile beraber sorunsuz bi şekilde çıkarmıştım.. haber verirsin getirirm istersen bi gün karşıya..

    tekleme sorununu bende önceden yapıyordu özgün farketmişti hatta ondan birkaç gün sonrada 1. piston bujiyi yerinden fırlattı trde başına gelen hiç görmedim ama yurtdışında bizim arabalarda ve hep 1. piston da başına gelen birkaç kişi varmış.. sen bi kontrol et veya ettir bence bu arada bobinden 3.pistona giden tırnağı da kontrol et zamanla oksitlenebiliyorlar (neden 3 bende bilmiyorum ama ) gap ile alakalı değildir sanmıyorum çünkü cem abinin de dediği gibi yusuf usta kutudan çıktığı şekilde kontrol etti ve olması gereken şekilde olduğunu söyledi

    ayrıca sende bazen çalıştırırken marşı geç alma sorunu oluyor mu yoksa bana mı mahsus bende bi orj bobini takıp deneyeyim bi ara
    YouTube
    DR.ECU

  10. #29

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla takriben 5 sene fen okudum ama hiçbir anlam vererek yorum yapamadım ne yazıkki ... yazıklar olsun bana
    yani diyorumki, kablo uzadikca direnc artar direnci 10k ohm fazlaysa degistirmen gerekiyor, ama cok iyi kablolar genellikle 1k ohm dan bile az direnc gosterir

  11. #30
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jetlag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sordugun soruyu lise fen derslerini hatirlayak yeniden sormani dilerim

    hocam bilgilisin , genelde emin oldugun ve bildigin konularda herkese yardimci olmaya calisiyorsun ama birde su azarlar gibi post atmasan cok daha iyi olcak kendi yorumum bu belki ben oyle anliyorum , yanlis anlama .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  12. #31
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oem her zaman iyidir buji kablosunda, Özgün'ün splitfire'ın ta.... sözüne katılmamak elde değil.

  13. #32
    tandogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    476
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    HKS M DEDİM ben S serisi dmeedim 4 tırnaklı buji güç kaybı sağlar
    buji ile buji kablosunun alakası yoktur


    splitfirein ..................
    çok haklı 4 tırnak buji güç kaybı sağlar.tekleme yapabilir.çünkü ateşlemeden sonra buji elektriğini hemen boşaltabilmeli ancak sizin söylediğiniz bujilerde direnç çok yüksek

  14. #33
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jetlag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sordugun soruyu lise fen derslerini hatirlayak yeniden sormani dilerim

    Elektrikten nefret ettim halada ediyorum,mekanikçiyim ben Formuldan anladığım kadarıyla kablolar olması gerektiği gibi..Tabi referans değerleri okumam lazım..

    Bu arada arıza kodu olarak gaz kelebeği direnci ve depo havalandırma valfinde sorun gösterdi makina.Herhangi bir misfire koduna rastlamadım..Kodları sildim gezip tekrar bağladım herhangi bir kod göstermedi...Ayrıca araç önceye göre daha hızlı marş alıyor.Arkadaşım bile hissetti bu araba tak diye çalışıyor basar basmaz eskidne böyle değildi diye..Buda ateşlemede birşeylerin değiştiğinin göstergesi ama negatif mi pozitif mi tam çözemedim..

  15. #34
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    tırnak aralıgını biraz kapatıp deneseniz ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  16. #35
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Bence orjinale gecis yapmalisin, direk basina bela olmus.
    Alacagin faydan ne kadar, ugrasmaya deger mi?
    Built to fall....

  17. #36
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence orjinale gecis yapmalisin, direk basina bela olmus.
    Alacagin faydan ne kadar, ugrasmaya deger mi?
    Güç olarak bir getirisi yok.Sadece mini mühendisleri fabrikasyon mod'lu (jcw) araçlarında bu bujiyi orjinal bobin ve kablolarla kullanmışlar basınç açıldığı için bende kullanayım dedim hepsi bu Bakalım orj. takıp gezip dinlicem arabayı yapacağım 2.iş o.

  18. #37
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunu çözdüm,araçta misfire yokmuş,kabloların dirençlerinde sorun yok,bobinde oksit sorunu halloldu(temizlikçe geçebilecek seviyedeydi),maalesef sorun yeni aldığım bujilerin tekindeymiş..Tırnak aralıkları hepsinin kusursuz gözüküyor(patlamada sorun yaşatan buji dahil)..Geçici olarak orj takım buji aldım yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..

  19. #38

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takarken, kilcal catlama olmustur porselende, bi kere basima gelmisti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •