User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
26 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: EG ex için çift karbüratör hakkında yardım

  1. #1
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Cool EG ex için çift karbüratör hakkında yardım

    94 model d15 hb eg civic ex için çift karbüratör olayına girmek istiyoruz bir arkadaşım için.
    daha önce böyle uygulama yapan arkadaşlar varsa fikir ve önerileri bizim için çok önemli..
    EF 'lerde kullanılan çift karbüratörler ex'te kullanılabilirmi? komple emme ile mi uygulamak gerekir?
    yada d serisi için kit yada benzeri ürünler varmıdır?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  2. #2
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weber 40 veya dellorto 40 iki adet kullanabilirsin süper ötesi olur onun için işi bilir kişi emme manifoldu yapması lazım zor bi iş değil ayarını ben yapabilirim..çok tatmin edici bi güçte alabilirsin...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  3. #3
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak müdahehelerle ex e uyacak zaten ancak çift karbüratörü önce bi karb. ustasına götürün temizletin ayarlatın sonra monte edip tekrar gidin bi sorun çıkmayacaktır
    ECUTECH İstanbul

  4. #4
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    weber karbüratör dahamı verimli olur yani? ve bulabileceğim link verebilirseniz çok iyi olur.fiyat olarak merak ettiğim için soruyorum.. 1.000 ytl gibi bir fiyat'a kadar çıkabilriz.

    2. olarak ef teki d14 te kullanılan çift karbüratör uygulamaya değer mi? ex için.
    güç artışı ne ölçüde olur? elimizde çünkü onu daha düşük maliyetli halledebilicez.
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  5. #5
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onu bulana kadar 40 lık yatık weber takabilirsiniz.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #6
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ömer rs in dediği ve benim dediğim gibi 40 lık yatık weber alın cok cok cok daha iii olur ayarına göre değişir 15 hp alabilirsin sadece karb.lerden dediğim gibi ayar cok önemli sitelerde 25 30 hp yazanlar var verdiği hpler için ama bence 15 20 arası..ve bunu egzantiriklerle beslersen daha sonra araba cılgın bi şey olur daha sonrada sıkıştırma piston...böle gider ve deniyceğin araçlar vti gti lar ve bu katogori olur cokta zevkli bi aracın olur...benden cok daha ii bilen bladerk var oda yazıcaktır buraya...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  7. #7
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onu bulana kadar 40 lık yatık weber takabilirsiniz.
    şuan varmı bildiğiniz alabileceğimiz.?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  8. #8
    Hızlı_Fransız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alfa romeo 33 1.5 boxerden dik 40 lık çift weber cıkar o şekildede bir araştırma yapabilirsiniz... Ve alfa cıkmacısından temin edebilirsiniz...
    Renault Sports & ///MPower

  9. #9
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya aslını isterseniz weber süper olur ama yakıt sarfiyatını düşünerek yazmadım ben bi de pahalı ve ayar tutturmak çok büyük işkence yani prof kullanım için başarılı ben onunyeirne eğer weber kadar para harcanacaksa sonuçta pist için yapılmıyo bu araç megasquirt öneririrm
    i es emme manifoldu+enjektör + yakıt rayı+ tb seti 350 400 tl çıkmacı fiyatı edis coil ms ecu tesiat relay board kit gökhanlardaki fiyatı yaklaşık 1000 tl yani 1400 tl + işçilik ayarla çok daha mükemmel bişey olur
    ECUTECH İstanbul

  10. #10
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım bizimde istegimiz beklentimiz o ölçüde 15-20 hp çok iyi bence. motor içine girebilicek bütçemiz pek yok şu sıralar. karbüratör,headers ve 51'' orta boru olarak düşündük specleri..
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  11. #11
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    injeksiyon olayı daha güzel tabi.
    bu söylediğin şuan daha mantıklı geldi aslında hp olarak daha az alırız sanırım ama sonuçta injeksiyonlu olucak araç. beyin işçiliği nasıl olucak tesisat filan ex'te beyin olmamasından dolayı çok uğraştırmasın?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  12. #12
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Hızlı_Fransız Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alfa romeo 33 1.5 boxerden dik 40 lık çift weber cıkar o şekildede bir araştırma yapabilirsiniz... Ve alfa cıkmacısından temin edebilirsiniz...
    bunu öğrendiğim çok iyi oldu çok teşekkürler alfacı tanıdıklarım var burda..
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  13. #13
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seymansarac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    injeksiyon olayı daha güzel tabi.
    bu söylediğin şuan daha mantıklı geldi aslında hp olarak daha az alırız sanırım ama sonuçta injeksiyonlu olucak araç. beyin işçiliği nasıl olucak tesisat filan ex'te beyin olmamasından dolayı çok uğraştırmasın?
    daha mı az alırsın yakında ef ex el grubu için ms kit hazırlıycam bi süre beklersen görürsün al tak şeklinde halini
    ECUTECH İstanbul

  14. #14
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha mı verimli olur diyorsun? öyleyse süper..
    biraz daha detaylı anlatabilirsen bu işlemi çok sevinirim. gerçekten şu an çok kararsızı boşuna para harcamak istemiyoruz zaten boşa harcayabileceğimiz paramız da yok
    uygulamayı yaptıktan sonra keşke yapmasaydık demek istemiyoruz yani..

    şimdi gerekli parçalar ve uygulama olarak nasıl bi yol izliycez?
    senin dediğin kit için bekleyebiliriz sanırım çünkü zaten 1.000 tlyi aşacağımız için biraz daha zaman lazım olucak..
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  15. #15
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöyle oluyor edis coil ile distribitörünü iptal edebiliyosun 4 lü bobinin oluyo diyim onun haricinde standalone ecu sahibi oluyosun yakıt hava ateşleme karışımını istediğin gibi ayarlatıyosun outputlar sayesinde istediğin devirde istediğin bi çok şeyi de yönetebiliyosun böylece gayet ekonomik ve güçlü bi aracın oluyo
    ECUTECH İstanbul

  16. #16
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karburator kesinlikle prof kullanımlar için iyi ama ayar 1 hafta gezip bakıyosun zengine düşmüşün..bi bakıyosun aşırı fakire düşmüşün ama...ayar konusunda baya geliştirdim kendimi...ben 8 valf li araca taktım...specleri 4-1 headers dellorto 40 karbrator 2 adet..330 derece egzantirik 11 sıkıştırma üst kapak port&polish bu sekilde..160 sınırlarındaydı...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  17. #17
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anladım o zaman en mantıklısıda bu oluyor.. senin kiti bekliyoruz o zaman..
    nekadar sürer tahmini?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  18. #18
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    karburator kesinlikle prof kullanımlar için iyi ama ayar 1 hafta gezip bakıyosun zengine düşmüşün..bi bakıyosun aşırı fakire düşmüşün ama...ayar konusunda baya geliştirdim kendimi...ben 8 valf li araca taktım...specleri 4-1 headers dellorto 40 karbrator 2 adet..330 derece egzantirik 11 sıkıştırma üst kapak port&polish bu sekilde..160 sınırlarındaydı...
    hangi araca uyguladın ve maliyeti ne kadar oldu ?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  19. #19
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fakire düşünce motor kırma riskimizde oluyor tabi yüksek devirlerde riskli gibi..
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •