bmw m50 ve m52 bloklar hakkında

Thread: bmw m50 ve m52 bloklar hakkında

  1. GökhanO said:

    bmw m50 ve m52 bloklar hakkında

    Bu motorlar ile ilgili bir kaç sorum var, m50b20 2.0 demir bloklu makine 2,5 litreye yani m50b25 e cevrilebiliyor mu ?( kol piston krank ile) Öğrendiğim kadar birinin bore 80mm digeri 84mm bu kadar honlamayı kaldırıyor mu bu bloklar ? Bazı yerlerde blokların aynı oldugu soruncuzca honlandıgı yazıyordu. Diğer bir sorum ise m52 alimunyum bloklar için. Yine aynı mantıkla 2,0 olan m52b20 2,8 litre olan m52b28 gerekli parcalar ile sorunsuzca cevriliyor mu ?

    Bilgisi olan detaylı anlatabilirse sevinirim.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  2. mmustu's Avatar

    mmustu said:
    çevrilebiliyor tabi gökhan eray yaptı hatta erayın m50b20 yaklaşık 3,2 lt falan oldu krank ve kol değişimi ile

    sonuçta bu bloklar m3 bloğu ile aynı kii m20b20 bile 84mm honlanıp m20b25 e çevrilebiliyor
     
  3. GökhanO said:
    Gömlekler gereğinden fazla incelmiyor yada ne bilim su kanallarına falan çok yaklaşmış olmıuyoruz oyle mi ? benim sorunum sağlamlıktan ödün verip vermediğimizi öğrenmek.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  4. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    sağlıklı şekilde genelde 2.8 e kadar genişliyor.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
     
  5. Mustafa Birsesli's Avatar

    Mustafa Birsesli said:
    demir blok m50 yi 84e acabilirsiniz ama aluninyum blok iyi olmaz
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525
     
  6. Eray Yümsel's Avatar

    Eray Yümsel said:
    yukardaki iki şahıs benden daha iyi bilirler ama ben genede bildiklerimi yazayım

    m50b20 85mm görüyo stock 80mm olmasına rağmen güzel bi kranklada 3 litreler zor değil

    m52 blok aluminyum oldugu için hararet in önüne geçemezsin o yüzden 84+ sağlıklı değil yanlız şöyle bir durum var yıllardır m52 blok aluminyum oldugu için sağlıksız dır turbo olmaz stroker olmaz dendi ben 3 sene önce m52 turbolattım angara tuning motor sports dadaş bekir de hayla yürüyor ve çok güzel gidiyo ilk yapıldığında kasap spec ti ama sonradan standalone wideband vs vs girince mükemmel oldu ve hala kırmadı önemli not
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu
     
  7. GökhanO said:
    peki m50b20 blok 84mm honlanıp hangi krank kol piston kapak kombinasyonu ile 3.0 litre civarına cıkar ? yardımını esirgemeyen arkadaslar biraz daha detay verebilirmisiniz
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  8. Eray Yümsel's Avatar

    Eray Yümsel said:
    gökan sen benı msn e eklemişmiydin ? eklemediysen ekle yazarım msn den hepsini şimdi angaradayım pc yi kapatıyom girerim msn e akşam otelden
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu
     
  9. sword's Avatar

    sword said:
    Quote Originally Posted by GökhanOluk View Post
    peki m50b20 blok 84mm honlanıp hangi krank kol piston kapak kombinasyonu ile 3.0 litre civarına cıkar ? yardımını esirgemeyen arkadaslar biraz daha detay verebilirmisiniz
    vay ..siz vergiden kacmak ıcın neler yapıon

    hakket en sağlıklı olarak 3.20 nası stroke edılır
     
  10. GökhanO said:
    Quote Originally Posted by EKEray View Post
    gökan sen benı msn e eklemişmiydin ? eklemediysen ekle yazarım msn den hepsini şimdi angaradayım pc yi kapatıyom girerim msn e akşam otelden
    eklemistim ordan yazarsın bende buraya yapıstırırım bazılarıda ogrensin adı lazım degil
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  11. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    Arkadaşlar her bişeyini 2.8 inki ile değiştirionuz.

    3.0cc ye çıkanlarda var. Sağlıklıda yürüyorlar. Hatta üzerinde 320i diff olanlar diğerlerinden daha bile ii ivmelenio doğru olarak.

    Yıllardır yapılan işlemler bunlar, yeni değil yani.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
     
  12. GökhanO said:
    Quote Originally Posted by TaGo View Post
    Arkadaşlar her bişeyini 2.8 inki ile değiştirionuz.

    3.0cc ye çıkanlarda var. Sağlıklıda yürüyorlar. Hatta üzerinde 320i diff olanlar diğerlerinden daha bile ii ivmelenio doğru olarak.

    Yıllardır yapılan işlemler bunlar, yeni değil yani.
    m50 blok icin konusuyoruz degilmi ? yani m50b20 nin kapak kol piston krankını m52b28 ile degistiriyoruz ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  13. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    dostum
    m50 yada m52 fark etmes. hepside bu ölçüere çıkar. Sadece piyasadaki alumınyuma olan güvensizlik nedeni ile, m52 blok yapmaz istemes, önerilmes. Yoksa alakası yok.

    Yalnız üst kapakta değişmeli (zorunlu değil ama değiştirilen projeler daha başarılı oluyor, yoksa contadan vs sorun yaratıyor), yaklaşık 5000tl leri bulan bir işlem yani. Beyin değişimi göreceli, 20 ninkide programlanarak oluyor. 400-500 tl olduğu için beyni dğeiştirende var.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
     
  14. Mustafa Birsesli's Avatar

    Mustafa Birsesli said:
    95.8 stroke 86.5 bore ile 3376 ya kadar acılıyor siz turbolayacakmısınız arabayı
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525
     
  15. GökhanO said:
    Quote Originally Posted by E21TURBO View Post
    95.8 stroke 86.5 bore ile 3376 ya kadar acılıyor siz turbolayacakmısınız arabayı
    Su an icin turbolamayı dusunmuyorum fakat ileride olabilir. O yuzden m50 daha mantıklı geldi. Tabi bu sizin bahsettiginiz 3.3 litrelik secenkte turbo ile gomlekler sıkıntı cıkarabilir sanırım.
    Bu arada bu islemler ile sıkıstırma oranları nasil oluyor ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  16. initial-D's Avatar

    initial-D said:
    bi soruda ben sorayım arada.

    m50ye m52 kapağı takılabiliyormu?yoksa m50 kapağı m50ye, m52 kapağı m52yemi uyuyor
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
     
  17. onurdestan's Avatar

    onurdestan said:
    m20b20 yi ve m50b20 yi b25 e çevirmek en sağlıklı şekilde ikisi içinde herşeyiyle nekadar bi maliyet gerektiriyor acaba tam olarak listesini ve maliyetini yazabilicek zaman ayırıcak bi arkadaş olursa benimde hep kafamda olan ve şu ara kendimi yakın hissettiğim projedir merakla bekliyorum şimdiden teşekkürler
     
  18. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    krank-kol-piston-kapak (değiştirmeyende var değişmesi tavsiye ediir)-beyin (değişmeden çiplenebiliyorda, değişmesi tavsiyedir)

    yakşalık olarak tüm herşey içinde 5000tl lara çıkıyor. Bu 2.8 olsada aynı.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
     
  19. TaGo's Avatar

    TaGo said:
    Bu arada isteğe bağlı olarak enjektörler değişebilir (değişmesi önerilir), boğaz kelebeği değişebilir (değişmesi önerilir) vs vs
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz