conta yoksa o zaman piston yaptırın 1mm çok fazla gerek yok kapağı bozmaya kapaklar ne kadra bilmiyorum ama yaklaşık piston kadardır piston alın piston takın daha iyi olur
conta yoksa o zaman piston yaptırın 1mm çok fazla gerek yok kapağı bozmaya kapaklar ne kadra bilmiyorum ama yaklaşık piston kadardır piston alın piston takın daha iyi olur
körler sağırlar
çıkma kapak olursa porta girmemek ayıp olur zaten![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
benım nıyetım dolu kapak alıp portpolish ve sıkıstırmayı arttırarak kapak dısardayken itb montajlamak mutlaka derecelı egzantrık geresınımı duyarmıyız bılmıyorum ama derecelıde taksak bızım i-vtec lere timig yapacak adam yok bursada istanbul yolu görünür bize işte o zaman
Bildiğim kadarı ile jp4 kapak contası , j4 den daha ince,
jp4 contasını j4 kapağa taktığımızda sıkıştırma kaç olur ?
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
Motor ne motoru bilmiyorum ama kapaktan 1 mm almak çok kısa sürede o kapağı çöpe yollayacaktır. Çıkma kapak fiyatına forged piston alabilirsiniz bence. Ayrıca bilmem kaç kmde yorgun segmanları ile OEM pistonlu blok yerine sıfır tertemiz forgedli internal ile sıkıştırmalı elde etmek çok daha sağlıklı ve uzun vadede daha ucuz olur.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Yeni başlık mı açayımokumadan cevap yazmışsınız,
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)