User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
34 sonuçtan 20 ile 34 arası

Konu: sıkıştırma hesabı nasıl yapılır ?

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    conta yoksa o zaman piston yaptırın 1mm çok fazla gerek yok kapağı bozmaya kapaklar ne kadra bilmiyorum ama yaklaşık piston kadardır piston alın piston takın daha iyi olur
    körler sağırlar

  2. #21
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çıkma kapak olursa porta girmemek ayıp olur zaten
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  3. #22
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    conta yoksa o zaman piston yaptırın 1mm çok fazla gerek yok kapağı bozmaya kapaklar ne kadra bilmiyorum ama yaklaşık piston kadardır piston alın piston takın daha iyi olur
    pistonda direkt olarak uymuyor. forumda konusu geçmişti bi ara. piston eteklerini traşlamak gerekiyor.
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  4. #23
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayarlı kasnak takarsan we bunları yatırırsan 12 lere ulasıo

  5. #24
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ufuck Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayarlı kasnak takarsan we bunları yatırırsan 12 lere ulasıo

    ayarlı kasnakla sıkıştırma oranını kazanamazsın statik sıkıştırmayı artıramazsın dinamikle oynarsın statik tamamen hacimle alakalı




    bu motora uygun piston yaprtırırsan sorun olmaz
    körler sağırlar

  6. #25
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım nıyetım dolu kapak alıp portpolish ve sıkıstırmayı arttırarak kapak dısardayken itb montajlamak mutlaka derecelı egzantrık geresınımı duyarmıyız bılmıyorum ama derecelıde taksak bızım i-vtec lere timig yapacak adam yok bursada istanbul yolu görünür bize işte o zaman

  7. #26
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    forged piston+egzantrik+itb+ecu
    körler sağırlar

  8. #27
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ecu?
    ems gibi bişi lazım bıze onun içinde yıne istanbul yolları daştan özgüne ulaşabılırsek tabii

  9. #28
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu kadra şey yaptıktan sonra mutlaka ecuya müdahele etmen gerekli
    körler sağırlar

  10. #29
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pm2 piston tak isttediği cr çıkacaktır bi yeri de taşlama sakın
    ECUTECH İstanbul

  11. #30
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bildiğim kadarı ile jp4 kapak contası , j4 den daha ince,
    jp4 contasını j4 kapağa taktığımızda sıkıştırma kaç olur ?
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  12. #31
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor ne motoru bilmiyorum ama kapaktan 1 mm almak çok kısa sürede o kapağı çöpe yollayacaktır. Çıkma kapak fiyatına forged piston alabilirsiniz bence. Ayrıca bilmem kaç kmde yorgun segmanları ile OEM pistonlu blok yerine sıfır tertemiz forgedli internal ile sıkıştırmalı elde etmek çok daha sağlıklı ve uzun vadede daha ucuz olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #32
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi motor bu yusuf
    komançero garage

  14. #33
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni başlık mı açayım okumadan cevap yazmışsınız,
    208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
    Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
    Powered By : Piston Garage
    Nazmi TOÇAK

    GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!

  15. #34
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KingoAtmo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bildiğim kadarı ile jp4 kapak contası , j4 den daha ince,
    jp4 contasını j4 kapağa taktığımızda sıkıştırma kaç olur ?
    11 olan sıkıştırma 11.8 felan oluyor. Orjinal JP4 contası 1.2 mm yada 1.4 mm oluyor. Kalın kapak tamir contası hariç. 1.2 mm conta ile 11 olan sıkıştırma 0.6 olan Jp5 contası ile 11.8 civarı oluyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •